تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

یخچال فریزر

قفسه ها ، لوازم تزیینی ، بدنه خارجی ، فیلتر و لوازم و تجهیزات جانبی ، شکستگی قطعات دکوری

ماشین لباسشویی

لوازم تزیینی ، بدنه و اجزای آن و تجهیزات جانبی. در ضمن خرابی های ظاهری در هنگام نصب بر عهده فروشنده است.

ماشین ظرف شویی

لوازم تزیینی ، بدنه و اجزای آن و تجهیزات جانبی. در ضمن خرابی های ظاهری در هنگام نصب بر عهده فروشنده است.

جاروبرقی

فیلترها ، لوازم تزیینی ، ظروف و لوازم داخلی ، بدنه خارجی و اجزای آن وتجهیزات جانبی

ماکروفر

لوازم تزیینی ، ظروف و لوازم داخلی ، بدنه خارجی و اجزای آن وتجهیزات جانبی

اجاق گاز

قسمت های خارجی ، قطعات مصرفی ، تزیینی ، پلاستیکی، شیشه درب اجاق ، لامپ داخل اجاق ، دستگیره ها ، پایه های نگهدارنده ، تغییر رنگ بر اثر حرارت زیاد و عدم نگهداری صحیح.در ضمن خرابی های ظاهری در هنگام نصب بر عهده فروشنده است.

کولرگازی

فیلترها ، بدنه و اجزای آن ، وسایل و تجهیزات جانبی ، کنترل از راه دور

تلویزیونCRT

وسایل و تجهیزات جانبی ، بدنه و کنترل از راه دور و صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها ، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار و معیوب ، همچنین باقی ماندن اثر ناشی از نمایش مستمر لوگوی کانال های تلویزیونی یا تصویر های ثابت ، وارد شدن صدمه به صفحه ی نمایش به دلیل پاک کردن صفحه با مواد نا مطلوب برای تلویزیون.

تلویزیونPlasmaوLCDوLED

وسایل و تجهیزات جانبی ، بدنه ، باطری ها ، عینک 3D  ، کنترل از راه دور و بلندگوها وصدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها ، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار و معیوب ، همچنین باقی ماندن اثر ناشی از نمایش مستمر لوگوی کانال های تلویزیونی یا تصویر های ثابت ، صدمات وارده بخ پنل و صفحه ی نمایش به دلیل تمیز کردن سطوح مربوطه با مواد مضر برای دستگاه.

دوربین عکاسی و فیلم برداری

خرابی های ناشی از اتصال اشتباه یا ارتباط دستگاه با دیگر دستگاه ها، تجهیزات و لوازم جانبی غیرسازگار و معیوب ، صدمات ناشی از نصب و به آپدیت هر نوع فایل ، نرم افزار یاFirm ware  ،صدمات ناشی از پاک کردن هد یا اپتیک دستگاه با وسایل و مواد غیر مجاز

سینمای خانگی

وسایل و تجهیزات جانبی ، بدنه ، باطری ها ، کنترل از راه دور ، بلندگوها ، اپتیک ، کابل HDMI و صدمات و خرابی ها به علت اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با دیگر دستگاه ها، تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار و معیوب ، خرابی های ناشی از نصب و آپدیت هر نوع فایل ، نرم افزار یاFirm ware  ،صدمات ناشی از پاک کردن هد یا اپتیک دستگاه با مواد مضر برای دستگاه یا صدمات ناشی از CD  های کثیف و خش دار.

در صورتی که خرابی های دستگاه هایی که از خدمات پس از فروش سام سرویس استفاده می کنند مواردی غیر از موارد ذکر شده در بالا باشد می توانید با مراجعه به نمایندگی خدمات پس از فروش تلویزیون ر رشت، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در رشت  و نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید تا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. اگر در شهر های دیگر کشور زندگی می کنید نیز به نمایندگی های بی شمار سام سرویس در شهر خود مراجعه نمایید.

برای مشاهده وب سایت نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ اینجا کلیک کنید.



برچسب ها : ,
 
Blogtez