تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 اگر برای خرید رپورتاژ آگهی، میلیون ها تومان هزینه کرده اید و جواب نگرفته اید شاید لازم باشد از ابتدا این کار را انجام دهید. البته این بار کاملا اصولی! با این کار از اتلاف هزینه و بودجه خود جلوگیری خواهید کرد.

 
خرید رپورتاژ آگهی روز به روز سخت تر خواهد شد چرا که الگوریتم های گوگل روز به روز قوی تر می شوند. اما در این مسابقه شما می توانید همیشه از الگوریتم های گوگل جلوتر باشید. پس جایی برای نگرانی وجود ندارد. چون برای این موضوع راه حل های مناسب و اصولی وجود دارد و شانس شما را برای رتبه گرفتن در گوگل بیشتر می کند.
 
 
سایت های تخصصی: سایتهای تخصصی مرجع، امتیاز بالایی در گوگل دارند؛ زیرا توانستهاند مخاطبان همیشگی خود را پیدا کنند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید PBN ما ۴ لایه دارد که شامل سایت هدف ، وب سایت های تخصصی در زمینه کاری و یا تخصص های مختلف ایجاد شده است ، سپس پروفایل های همان سایت های تخصصی در وب ۲ که همان شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک - لینکدین - ردیت و … در عکس بالا مشاهده میکنید که تیم سئو روز ادعا به فروش بک لینک تضمینی میکند. البته متاسفانه توضیحات کاملی در این سایت وجود ندارد و نمیتوان تشخیص داد که هر پکیج بک لینک، شامل چه تعداد لینک است؟ این موضوع کمی اعتماد کردن به آن را سخت میکند اما در هر حال با توجه به اینکه در صفحه درباره ما سایت آدرس کسب و کارشان وجود دارد، کمی این مشکل حل میشود. اگر شما سابقه خرید بک لینک معتبر از سایت دیگری را دارید ، میتوانید در کامنت ها معرفی کنید تا ما هم در صورت صلاح دید ، آن را به متن صفحه اضافه کرده و به کاربران پیشنهاد دهیم. در پلن 3 متن و تصویر شما در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالای 40 قرار میگیرد که میتواند تاثیر زیادی در سئوی سایت داشته باشد.
 
استانداردهای متن رپورتاژ آگهی همان تیر آخری است که می تواند نتیجه دوپینگ شما را چند برابر کند. تا اینجا شما چند وب سایت تخصصی با محتوا و ساختار سئو بسیار عالی دارید که برای هر کدام از آنها به صورت جداگانه پروفایل هایی در شبکه های اجتماعی ساخته اید و لینک سایت را درون پروفایلتان نیز ثبت کرده اید ، و همچنین برای این پروفایل هایی که ساخته اید هزاران بک لینک ثبت کرده اید . مدیران سرور هم چند مدتی است که در حوزه سئو سایت و خدمات مرتبط به آن فعالیت میکند. رایاطرح هم مدتی است که علاوه بر فروش اکانت ابزارهای خارجی، اقدام به فروش بک لینک کرده. داشتن لینک های شکسته بسیار بر روی یک صفحه ممکن است نشان دهنده یک سایت نادیده گرفته شده یا رها شده باشد. مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند. چون چنین خریدهایی ممکن است حتی باعث پنالتی شدن سایت تان بشود. چرا که یکی از عوامل پنالتی و جریمه گوگل حذف لینک ها به صورت دسته جمعی و ناگهانی است.
 
ما نکاتی را که خودمان با آن ها در پروژه های مختلف رتبه گرفته ایم به شما که قرار است عضوی از خانواده بزرگ سئوسل باشید نیز انتقال خواهیم داد. به شما خواهیم گفت که چگونه رپورتاژ خودتان را واکسینه کنید تا ویروسی نشود.
 
سود چند برابری، با کمترین هزینه خرید رپورتاژ!
 
سعی کرده ایم تعرفه ها را به قدری کاهش دهیم که بتوانید سایت خود را با کمترین هزینه، قدرتمند کنید و از طریق افزایش رتبه سایت خود بتوانید فروش را افزایش داده و به سود باور نکردنی دست یابید. پیش از هر چیزی باید بدانید که در کدام منابع و به چه تعداد رپورتاژ آگهی منتشر کنید.
 
لطفاً لیستی که در ادامه می آید به همراه توضیحات آن بررسی کنید، اگر سوالی برای تان پیش آمد، با کمال میل آماده راهنمایی هستیم.
 
خرید رپورتاژ از سئوسل:

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez