تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 یک سیستم بوستر پمپ ناپایدار انرژی زیادی را هدر می دهد و بیش از حد لازم هزینه دارد. اگر سیستم خیلی کوچک باشد، می تواند باعث شکایت از کمبود فشار آب شود. تعیین اندازه صحیح یک سیستم پمپ تقویت کننده با محاسبه دقیق شروع می شود. بوستر پمپ پایا ساران یکی از بهترین بوستر پمپ های ساخت ایران می باشد. برای خرید یک بوستر پمپ مطمئن با این شرکت تماس بگیرید. بوستر را از پایا سهدان بخرید

 

ارتقاء پمپ آب
یک بوستر پمپ می تواند به تنظیم فشار آب سرد و گرم در خانه شما کمک کند، از جمله سر دوش، شیلنگ باغ و شیر. انتخاب پمپ آب مناسب راهی مطمئن برای حل مشکل فشار کم در خانه است. تقویت کننده پمپ آب مناسب می تواند فشار آب را در حمام افزایش دهد و به شما امکان استفاده همزمان از چندین شیر آب را می دهد.
 
مشاوران فنی جزئیات ساختمان را به طرح های پمپ تقویت کننده سفارشی تبدیل می کنند. با محاسبه صحیح سیستم بر اساس میانگین دوره تقاضای آب، صرفه جویی در مصرف انرژی، حداکثر زمان تحویل فشار آب و بهترین بازده حاصل می شود. تمام جزئیات سیستم بوستر پمپ، از اجزای هیدرولیک گرفته تا لوله ها و واحدهای کنترل، بر اساس تجربه کارخانه توسعه و تولید می شوند.
 
بوستر پمپ چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست، یک تقویت کننده پمپ آب فشار کم آب را افزایش می دهد - اما به طور خاص، فشار را به طور یکنواخت تنظیم می کند و فشار را در صورت نیاز برای جلوگیری از افت فشار آب اعمال می کند. . با یک بوستر پمپ، جریان قابل اعتمادی از آب در سرتاسر خانه خود دارید، و به راحتی می توانید دوش بگیرید، ظرف ها را بشویید، گیاهان را با شلنگ باغچه آبیاری کنید و لباس های خود را بشویید.
بوستر پمپ برای تامین فشار افزایش یافته و انتقال آب از مخزن ذخیره یا مرکز آب به کل خانه، اداره یا تاسیسات تجاری طراحی شده است. آنها بخشی از یک سیستم لوله کشی معمولی نیستند، اما اگر به درستی نصب شوند، حتی با استفاده از چندین پریز به طور همزمان، جریان آب ثابتی خواهید داشت.
اجزای تقویت کننده پمپ تامین آب
اگرچه بسیاری از شرکت ها تقویت کننده های پمپ آب را تولید می کنند، اجزای اصلی یکسان باقی می مانند.
موتور: البته برای راه اندازی پمپ آبرسانی لازم است. این پروانه های پمپ آب برای کار کردن نیاز به برق دارند، بنابراین نصاب باید این را در نظر بگیرد. قسمت الکتریکی نصب بوستر پمپ باید توسط متخصص انجام شود.
پروانه: این ملخ وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد. پروانه ها آب را از طریق ورودی و خروجی پمپ از خط اصلی به مقصد هدایت می کنند و مستقیماً به شیرها، سر دوش ها، شیلنگ های باغچه، ماشین لباسشویی ها و غیره می ریزند.
سنسورهای فشار و جریان: این قطعات باید فشار مورد نیاز را حس کرده و متناسب با آن تنظیم شوند. این فناوری تقویت پمپ آب همچنین با عدم ایجاد فشار بیشتر از نیاز خانه شما از لوله ها محافظت می کند. گاهی اوقات برای این قطعه از کلید کوچک هیوندای استفاده می شود.
 
ورودی و خروجی. شما باید خط آب را به ورودی تقویت کننده پمپ آب وصل کنید و سپس خط دیگر را به لوله هایی که آب را در سراسر خانه پخش می کند وصل کنید. برخی از خانه ها دارای مخزن فشار آب هستند، اما نصب آن همیشه ضروری نیست.
 
سازمان آتش نشانی
تقویت کننده پمپ آتش نشانی یکی از تجهیزات آتش نشانی است. استفاده از سیستم های اعلام و اطفاء حریق در ساختمان ها و مناطق شهری و غیر شهری یکی از مهمترین مسائل ایمنی محسوب می شود. در این شرایط استفاده از ابزارهای قابل اعتماد و موثر بسیار مهم است. بوستر پمپ آتش نشانی یکی از این وسایل است. بوستر معمولا به معنای تقویت کننده است. در واقع با استفاده از بوستر در بوستر پمپ آتش نشانی، فشار آب بیشتری به سیستم یا شبکه اطفای حریق وارد می شود. بوستر پمپ ها از یک یا چند الکتروپمپ به صورت موازی تشکیل شده اند. آنها به صورت جداگانه توسط یک پنل کنترل هوشمند کنترل می شوند.
این سیستم گرمایشی به گونه ای طراحی شده است که فشار آب را بدون میزان مصرف آب در یک نرخ ثابت و ثابت نگه دارد. به این ترتیب تغییرات فشار ناشی از تغییر در مصرف سیستم کنترل و حذف می شود. این کار با کنترل سرعت موتور الکتریکی و فرآیند نصب هر پمپ در آب مایع انجام می شود.
این تقویت کننده پمپ آتش نشانی قابل استفاده در سیستم های اعلام و اطفاء حریق در ساختمان ها و اماکن مسکونی، موسسات، ساختمان ها و ادارات خصوصی و عمومی، پارک ها و ورزش ها، کارگاه ها و کارخانه ها و انبارها، پارکینگ های خصوصی و عمومی می باشد.
اینورتر هیوندای کاب
دانش زیادی در مورد نحوه انتقال و کنترل آب از یک مکان به مکان دیگر، از موقعیت های خانگی تا تجاری وجود دارد. در تاسیسات بسیار بزرگتر یا پیچیده، یک پمپ آب تقویت کننده اینورتر یک بخش کلیدی از طراحی است. "پمپ آب اینورتر چیست؟" و "پمپ اینورتر چگونه کار می کند؟" تنها تعدادی از سوالاتی است که توسط تازه واردان این حوزه پرسیده می شود. ما پاسخ هایی را برای متداول ترین سؤالات در مورد درایوهای آب و کنترلرهای پمپ دور متغیر جمع آوری کرده ایم.
اینورتر پمپ هیوندای چیست؟
 
اینورتر پمپ آب هیوندای فشار ثابت و ثابتی را در سیستم آب نگه می‌دارد تا فشار از پیش تعیین‌شده مشابهی را بدون توجه به تعداد خروجی‌ها در پریز یا وسایل مورد استفاده، به حداکثر ظرفیت موتور پمپ برساند. یکی دیگر از اینورترهای رایج، اینورتر INOT است.
 
اینورتر پمپ هیوندای چگونه کار می کند؟
اینورتر هیوندای یک ولتاژ و/یا فرکانس را به دیگری تبدیل می کند. در پمپ اینورتر هیوندای; ولتاژ شبکه با ولتاژ شبکه یکسان است، اما فرکانس آن قابل تغییر است. سرعت ثابت معمولی موتور پمپ توسط فرکانس شبکه تعیین می شود که می تواند سرعت پمپ را تغییر داده و جریان و فشار را کنترل کند. سنسور فشار روی پمپ پلاگین یا سنسور فشار نصب شده روی اینورتر هیوندای انحراف فشار را از نقطه تنظیم شده تشخیص داده و سرعت پمپ را تنظیم می کند.
برخی از اینورترها اجازه می‌دهند فرکانس خروجی بالاتر از فرکانس شبکه معمولی تنظیم شود و بنابراین جریان‌ها و فشارهای غیرعادی بالاتر از سرعت طراحی پمپ را می‌دهند. اما پمپ شما ممکن است خیلی بیشتر دوام نیاورد


برچسب ها : ,
 
Blogtez