تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر



امروزه بیشتر شرکت ها از طریق اینترنت و فضای مجازی در معرض دید قرار می گیرند. در این میان رونق انواع کسب و کارها از طریق اینترنت نیازمند تولید محتوای حرفه ای است. هنگام تولید محتوا باید ساختار، موضوع و مخاطب را هدف قرار داد و محتوا را در قالب های مختلف تهیه کرد. تولید محتوا به خودی خود کار آسانی نیست و بازنویسی تا حدودی از سختی آن می کاهد.

از زمان های بسیار قدیم تا به امروز، نویسندگی یکی از جذاب ترین حرفه ها بوده است. البته بسیاری از مردم نویسندگی را یک شغل نمی دانند و فقط به عنوان یک سرگرمی به آن می پردازند. با این حال، اگر این راه را انتخاب کرده اید، به شما تبریک می گویم. زیرا از این پس با دنیایی متفاوت و بسیار جالب روبرو خواهید شد. اما بعد از این مرحله با اصطلاحی به نام «بازنویسی متن فارسی» مواجه می شوید.

روش های مختلف نوشتن و نوشتن وجود دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یک گروه از نویسندگان از همه یا حداقل برخی از این روش ها استفاده می کنند. از سوی دیگر، نویسندگانی هستند که تنها یک روش را در برنامه خود گنجانده اند. اکنون شما هستید که می توانید سبک نگارش و جزئیات کار خود را انتخاب کنید.

یکی از این روش ها را باید بازنویسی دانست. با توجه به اهمیت این مقاله و تقاضای زیاد کاربران، در این مقاله در مورد تمامی نکات مرتبط با موضوع بازنویسی صحبت خواهیم کرد.

مزایا و معایب، انواع، ویژگی ها و مراحل بازنویسی محتوا از جمله مواردی است که در این مقاله خواهید دید. بنابراین توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه باشید. اول از همه بهتر است ببینیم تعریف بازنویسی چیست.

نوشتن محتوا یکی از مهم ترین موارد است و دانستن روش ها و قوانین آن از ملزومات آن است. از سوی دیگر، بازنویسی برای مبتدیان عالی است و یک تکنیک قدرتمند است. در ادامه این مقاله در مورد بازنویسی و مراحل آن صحبت خواهیم کرد.

بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی محتوا به معنای مراجعه به مقاله و تغییر چند کلمه نیست و باید منجر به ارائه مطالب جدید شود. وقتی این کار را انجام دادید، ابتدا ایده محتوای اصلی را در نظر بگیرید و سپس شروع به نوشتن کنید. بازنویسی محتوا به دلایل مختلفی انجام می شود و مزایایی به همراه خواهد داشت.

این تاثیر زیادی بر سئو، بهینه سازی موتور، تجربه کاربر و جستجو خواهد داشت. همه اینها باعث افزایش رتبه سایت و کاهش نرخ پرش می شود. در این صورت کاربران به سایر صفحات وب سایت شما هدایت می شوند و محتوای آن در صفحه شخصی شما بازنشر می شود. بنابراین بازنویسی مطالب بسیار مفید خواهد بود.

تعریف بازنویسی متن فارسی

همانطور که می توانید تصور کنید، بازنویسی به معنای بازنویسی یک متن یا ایجاد تغییرات در آن است. به آن آوانگاری، تفسیر یا آوانگاری نیز می گویند. به این ترتیب عنوان مطلب را حفظ می کنید و فقط کلمات و جملات را تغییر می دهید.

برخلاف تصور عموم، بازنویسی بسیار جذاب است و این روزها افراد زیادی این کار را انجام می دهند. در ابتدا این اثر در ایران ظاهر نشد، اما به تدریج توانستم آثار خواندنی و جالبی در این زمینه ببینم. کپی رایترها باید گرامر خوبی داشته باشند و مترادف ها را بدانند تا بتوانند از آنها در متون خود استفاده کنند.

در گذشته، ما در وب سایت خود مقالاتی در مورد عادت های نوشتن و غیره در دسترس قرار داده ایم. توصیه می کنیم پس از مطالعه این مقاله به آنها سر بزنید. اکنون که با تعریف بازنویسی آشنا شدیم، بهتر است به انواع آن نزدیک شویم تا بحث خود را به طور رسمی آغاز کنیم.

شرایط بازنویسی و کاربرد آن

بازنویسی محتوا بر اساس مقصد آن تعیین می شود. به طور کلی، این اثر دو هدف کلی را دنبال می کند و ما آن را با این شرایط بازنویسی می کنیم. نداشتن دانش و تجربه یکی از اصلی ترین دلایلی است که نیاز به بازنویسی محتوا دارد. علاوه بر این، تبدیل محتوای قدیمی به محتوای جدید یکی دیگر از شرایط و اهداف بازنویسی محتوا است.

استفاده از نقل قول

مهمترین کاربرد بازنویسی زمانی است که محتوا را در یک منطقه خاص تولید می کنید. نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا پروژه ها و سفارشات متفاوتی دارند و باید دانش و درک عمومی خود را از زمینه های مختلف بهبود بخشند. در برخی موارد، نویسنده محتوا اطلاعات دقیقی در مورد یک پروژه ندارد و بازنویسی محتوا کاربرد مهم آن را در آن زمینه نشان می دهد.

یکی دیگر از کاربردهای این روش ویرایش و تبدیل محتوای قدیمی به محتوای جدید است. در برخی موارد، امکان گردآوری محتوای قدیمی به محتوای جدید وجود خواهد داشت. در مواجهه با مشکلات در تولید ایده های محتوا، به روز رسانی محتوای قدیمی یک راه حل عملی در نظر گرفته می شود.

در برخی موارد بازدیدکنندگان جدید وب سایت محتوای قدیمی را نخوانده اند و بازنویسی ارزش این را نشان می دهد. بازنویسی محتوای قدیمی باعث زنده شدن آن و قرار دادن آن در قسمت محتوای جدید سایت می شود. در موارد دیگر می توان قالب محتوا را تغییر داد و محتوای متنی با کیفیت را به پادکست تبدیل کرد.

در بسیاری از موارد، محتوای قدیمی اعتبار خود را از دست داده و مفید نخواهد بود. اخبار مربوط به حوزه فناوری یکی از آنهاست که با توجه به پیشرفت آن باید دائما به روز شود. رفع ایرادات و اصلاح محتوای قدیمی منجر به ایجاد محتوای جدید می شود و با استفاده از بازنویسی محتوا امکان پذیر است.

گام به گام نوشتن مطالب فارسی

محتوا بخشی از محتوا نویسی محسوب می شود و کارشناسان این فرصت را دارند که به موضوعات ناآشنا بپردازند. به همین دلیل باید به سایت های دیگر مراجعه کنید و پس از پرکردن اطلاعات دوباره تایپ کنید. در این صورت، این مقاله باید کاملتر از مقاله اصلی باشد و فرصت پرداختن به موضوعات بیشتری را داشته باشد. در زیر به عوامل مهم بازنویسی مقالات از سایر وب سایت ها اشاره می کنیم.

مقاله را به روش خودتان دوباره کار کنید

خط قرمز اصلی در تولید محتوا کپی کردن مقالات از سایت های دیگر است. تکرار مطالب باعث کاهش اعتبار نویسنده شده و بر رتبه منفی سایت تاثیر می گذارد. پس پس از مطالعه مطالب سایت های مختلف، آن را به سبک و زبان خود بازنویسی کنید.

بازنویسی پاراگراف به پاراگراف

وقتی متنی را کلمه به کلمه بازنویسی می کنید، ناخودآگاه از برخی از کلمات کلیدی متن استفاده می کنید. برای حل این مشکل، بازنویسی محتوا باید به یک نکته مهم در این زمینه بپردازد. برای این کار، کل مقاله را بخوانید و محتوای هر پاراگراف را بر اساس دیدگاه خود بازنویسی کنید. این منجر به مقاله ای می شود که 100٪ با مقاله منبع متفاوت است.

از چارچوب و استاندارد محتوای منبع بهره ببرید

هدف از بازنویسی محتوا نه تنها ایده گرفتن، بلکه افزایش سرعت است. برخی افراد این روش را مفیدتر از نوشتن یک محتوای کامل بدون محدودیت زمانی می دانند. اگر از چارچوب محتوای منبع استفاده کنید، محتوای متفاوتی دریافت خواهید کرد.

از ایجاد تغییرات و افزودن بیشتر به محتوای خود نترسید

یکی دیگر از عوامل مهم در بازنویسی مقاله، ترس از تغییرات نیست. بازنویسی نباید مانع خلاقیت نویسنده شود و اگر ایده های جدیدی دارید باید بر ترس ایجاد تغییرات در متن غلبه کنید. نویسنده از کل مقاله قبلی الهام گرفته و نیازی به رعایت تمام نکات آن در بازنویسی محتوا ندارد.

اگر نگران نوشتن مقاله هایی هستید که محتوای اصلی را حذف می کند، راهی برای اضافه کردن محتوای بیشتر پیدا کنید. این یک داستان جالب خواهد بود و بهتر از نمونه های مشابه خواهد بود. پیشنهادات و ایده های خود را اضافه کنید و بهترین مطالب را در این بخش دریافت خواهید کرد.

سعی می کنیم متن را به شکل دیگری بازنویسی کنیم

ترجمه به معنای بازنویسی متن به شیوه ای متفاوت و بیان پیام متن به شیوه ای متفاوت از منبع اصلی است. برای این کار ابتدا موضوعات جذاب از دید مخاطب را پیدا کنید. مقالاتی برای رفع نیاز در این زمینه وجود دارد و نویسنده به نقاط ضعف آنها می پردازد. با بازنویسی و افزودن محتوای جدید، محتوای جدید تولید کنید و تجربه ای متفاوت ارائه دهید.

تبدیل آمار و ارقام به اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها همیشه در بین مخاطبان بسیار محبوب هستند. بنابراین تبدیل آمار و ارقام به اینفوگرافیک برای بازنویسی محتوا موثر خواهد بود. این روش نوعی محتوای ویروسی است و امکان ترکیب محتوا با تصاویر جذاب وجود دارد. به علاوه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و شانس بازدید را افزایش می دهد.

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez