تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 


دستگاهی که برای لیزر موهای زائد در مرکز لیزر پارس تهران استفاده می شود، الکس کاندلا یا الکساندر کاندلا یکی از بهترین و موثرترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد. تفاوت الکس کاندلا با سایر دستگاه ها این است که تکنولوژی پیشرفته تر است تا تاثیر بیشتری بر روی ریشه مو، سیستم خنک کننده یا خنک کننده داشته باشد.برای به صفر رساندن درد، قرمزی و ریزش مو استفاده می شود.مثل تسریع التهاب. کار یدی.

دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا چگونه موهای زائد را از بین می برد؟ درد الکس کندلا چگونه است؟

هنگامی که شات انرژی تولید شده توسط لیزر کاندلا الکساندرایت به پوست می رود، جذب پوست و مو می شود، زیرا غلظت رنگدانه های تیره در مو چندین برابر بیشتر از رنگدانه های موجود در پوست است. حرارتی که به مو داده می شود بسیار بیشتر از پوست است و این باعث گرم شدن فولیکول ها و ریشه مو می شود و در این مرحله شاهد ریزش مو هستیم.

اما گرم شدن پوست ناشی از جذب انرژی توسط رنگدانه های لایه پوست است و هر چه پوست تیره تر باشد انرژی بیشتری جذب و گرم می شود. از آنجایی که این لایه های پوست حاوی پایانه های عصبی هستند، باعث ایجاد درد می شود و هر چه دمای لایه های پوست بالاتر باشد، درد بیشتر می شود.

در اینجا یک نکته مهم وجود دارد: اگر انرژی لازم به سطح پوست سرایت نکند، فولیکول مو را به طور کامل نمی سوزاند. چه اتفاقی می افتد اگر کل انرژی مورد نیاز برای سوزاندن فولیکول تابش شود، اما توسط پوست جذب شود و پوست را گرم کند و میزان درد را افزایش دهد و به طور بالقوه باعث سوختگی پوست شود؟ راه حل؟

استفاده از سیستم خنک کننده برای خنک کردن پوست است.

در این سیستم قبل از تابش نور لیزر، آب سرد برای مدت کوتاهی روی پوست پاشیده می شود. برای درک بهتر این سیستم برای شما مثالی می زنم: اسپری های ضد تعریق زمانی که به قسمت های مختلف بدن شما مالیده می شوند، می توانند شوک بسیار سردی ایجاد کنند. در مدت زمان کوتاهی، پوست به طور ناگهانی جذب می شود، بسیار تنها می شود، قوی و قوی می شود، اما فقط برای مدت کوتاه و برای مدت کوتاه.

این دقیقا همان چیزی است که در دستگاه لیزر الکساندرایت کاندلا اتفاق می افتد، یعنی چند میلی ثانیه قبل از روشن شدن نور لیزر، یک اسپری گاز خنک کننده باعث بی حسی کامل و موقتی در پوست می شود و زمانی که نور لیزر به پوست برخورد می کند، پوست زخمی می شود. افرادی که کاملا سرد و بی‌حس هستند هیچ درد یا سوزشی احساس نمی‌کنند
 



برچسب ها : ,
 
Blogtez