تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

در روزگار ما شبکه های اجتماعی از جمله ایتا برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی به جایگاه مناسبی تبدیل شده اند. اگر شما در تصمیمات خود پیامرسان ایتا را برای کسب و کارتان انتخاب کرده اید، طبیعتا لازم است برای رشد کانال خود و افزایش ممبر ایتا و تبلیغات برنامه بلند مدتی داشته  باشید که در ادامه مفصل به آن  خواهیم پرداخت.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

در صورتی که می خواهید در ایتا گروه یا کانال راه اندازی کنید، کافیست گزینه ایجاد کانال یا گروه را از ایکون دایره ای آبی رنگ پایین صفحه انتخاب کرده و نام و توضیحاتی را برای کانال مورد  نظرتان انتخاب کنید تا کانال و گروه بلافاصله ایجاد شود.
در صورت تمایل می توانید این به سرعت کانالی را در پلتفرم ایتا راه اندازی کنید. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگ هستید با ایجاد کانال می توانید محصولات و خدمات خود را به دیگران عرضه کنید. اگر در زمینه شغلی دانش و تجربه دارید، یک راه مفید برای درآمدزایی راه اندازی کانالی در این زمینه می باشد و می توانید در  این زمینه آموزش یا مشاوره دهید.
طراحی یک برنامه دقیق و کامل را برای تولید محتوای جذاب در اولویت قرار دهید. به این دلیل که میزان جذب و حتی ریزش مخاطبان به محتوای کانال شما وابسته است،  تهیه برنامه ای بلند مدت برای محتوای کانال را در اولویت قرار دهید و محتوایی را که روزانه طبق برنامه و در زمان مشخصی منتشر خواهید کرد از قبل تهیه و در زمان مشخصی منتشر کنید.
این کار اطمینان مخاطبان را در مشاهده پست یا پست های جذاب در کانال شما بیشتر می کند. با این کار مخاطبان بیشتری در کانال می مانند و کانال شما را با دیگران به اشتراک  می گذارند و این باعث افزایش تعداد دنبال کنندگان کانال شما می شود.

 

چرا بهتر است تعداد اعضای کانال ایتا را افزایش دهید

اعضای کانال در ایتا را با شیوه های مختلفی می شود افزایش داد. بیشتر ادمین های کانال های ایتا تصمیم بر اضافه کردن و خرید ممبر فیک ایتا می گیرند این در حالی است که ممبر جعلی ای وجود ندارد. یکی از روش هایی که می توان توصیه کرد تعامل با دیگران و تبادل بنر در ایتاست که بدون هیچ هزینه ای باعث بالا رفتن تعداد  اعضای کانال شما می شود. یکی از روش هایی که می تواند به سرعت ممبرهای شما را افزایش دهد، اضافه کردن ممبر اجباری است. بازدید کم و نرخ ریزش زیاد این روش، به این دلیل است که اعضا به اجبار و بدون رضایت به کانال شما اضافه شده اند. اما در صورتی که بخشی از این ممبرها در صورتی که به کانال علاقمند شوند به دنبال کننده جدی آن تبدیل می گردند. معمولا برای جبران ریزش این نوع ممبر مناسب است.
یکی از روش های ارزشمندی که توصیه می کنیم روی آن سرمایه گذاری کنید جذب ممبر اختیاری است. در این روش اعضا به صورت اختیاری از طریق تبلیغات جذب می شوند، همین امر باعث می شود که کانال را دنبال کرده و از پست ها بازدید کنند به همین خاطر این اعضا اغلب بازدید بالایی از پست ها دارند و ریزش کمی هم دارند.
تبلیغ پاپ آپ ایتا در بین انواع تبلیغات در این پیام رسان پر جذب ترین است. در این تبلیغ، کانال شما روی گوشی یا تبلت کاربرانی که تبلیغ به آنها ارسال شده ناگهان باز شده و آنها کانال را می بینند و در  صورتی که بخواهند عضو می شوند.

 

دلیل مهم بودن شبکه های اجتماعی چیست؟

دورانی که در آن هستیم را دوران شبکه های اجتماعی می دانند، زیرا با گسترش کاربرد اینترنت و رشد استفاده از گوشی های  هوشمند، بهره گیری از شبکه های  اجتماعی رو به فزونی گذاشته است.
در بین شبکه های اجتماعی با طرفداران زیاد نام اینستاگرام، واتس اپ، فیسبوک، توئیتر، وی چت، تلگرام، یوتیوب و تیک تاک به  چشم می خورد که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارند. همچنین در بین ایرانیان پلتفرم های ایتا، روبیکا، سروش و بله نیز طرفداران زیادی دارند.
ایتا که در بیان کاربران ایرانی توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند یک پیام رسان می باشد. برای کار با ایتا ابتدا اپ یا نرم افزار ایتا را روی گوشی یا رایانه خود نصب کنید. سپس با وارد کردن شماره تلفن به راحتی می  توانید عضو شوید و با ایتا کار کنید. در واقع هر عضو ایتا یک ممبر ایتا می باشد.
یکی از مزیت های خوب پیام رسان ایتا تلفیق امکانات مالی و ارتباطی در این پیام رسان می باشد به طوری که با وجود امکان  ارسال پیام متنی، صوتی و تصویری ایتا یک بستر ارتباطی قوی بوده و تبادلات مالی و امکان ایجاد کانال و گروه رایگان بستر  مناسبی را برای فعالیت و درآمدزایی افراد و کسب و کارها ایجاد می کند.
انجام بسیاری از کارها از قبیل ارتباط با دیگران و پیگیری اخبار و اطلاعات توسط کاربران از طریق ایتا به آسانی انجام می  گیرد. وجود قابلیت هایی مانند امکان ساخت گروه و کانال و همچنین پرداخت و تبادل مالی محیط مناسبی را برای فعالیت های اقتصادی  فراهم کرده است.



برچسب ها : ,
 
Blogtez