تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر



پمپ کارواش یا پمپ پیستونی وسیله ای برای پمپاژ آب است و می توان آن را با توجه به مصارف مختلف به سه دسته خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم کرد. با توسعه فناوری و صنعتی شدن جوامع، تجهیزات با کارایی بالا باید در دسترس باشد تا در مدت زمان کوتاهی نیازهای مردم و صنعت را برطرف کند.

یکی از لوازم مهم و ضروری پمپ کارواش است که شامل سایزها و انواع مختلفی از مصارف خانگی گرفته تا صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. در ادامه به معرفی دقیق تری از این محصول و همچنین کاربرد پمپ کارواش در بخش های مختلف می پردازیم.

پمپ کارواش استفاده می شود

پمپ کارواش کاربردهای زیادی دارد. زیرا این دستگاه باعث افزایش فشار آب می شود و در این صورت بهترین راه برای انجام کارهایی است که نیاز به فشار آب دارند. از آنجایی که نظافت سطوح مختلف از انواع آلودگی ها یکی از دغدغه های روزانه هر فردی است، برخی مکان های بزرگ مانند کارخانه ها نیز نیاز به فشار آب دارند. از این رو این دستگاه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پمپ کارواش نه تنها با سرعت بالاتری شستشو می دهد، بلکه باعث صرفه جویی در زمان، مصرف آب، مواد شوینده و مصرف انرژی می شود. در زیر به بررسی و بررسی کاربرد پمپ کارواش می پردازیم.

ترتیب کارواش

در بسیاری از موارد از این دستگاه به خصوص نمونه صنعتی آن برای شستشوی خودرو در داخل شهر و خودروهای شخصی شهروندان استفاده می شود. با توجه به تعداد محدود مراکز کارواش و وفور خودرو، نصب کارواش می تواند سرمایه ای مطمئن برای مردم به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران یا اصفهان باشد.

ماشین لباسشویی سنگین

با این دستگاه صنعتی شستشوی کامیون، اتوبوس و سایر تجهیزات سنگین سرعت و کیفیت بهتری را به همراه دارد. بنابراین رانندگان وسایل نقلیه سنگین می توانند با خرید چنین پمپ هایی نیازهای شخصی خود را برآورده سازند.

نظافت فضاهای باز ساختمان های بزرگ و پارکینگ ها

در گذشته نظافت و شستشوی فضاهای بزرگ همیشه کاری سخت و زمان بر بود. اما امروزه در تمام این موارد مردم با جمع آوری پول و خرید ماشین لباسشویی مشکل را حل کرده اند. استفاده از پمپ کارواش می تواند دردسر و زمان این فرآیند را تا حد زیادی کاهش دهد.

خانه را بشویید

برای برخی از افرادی که خانه ای بزرگ با حیاط یا باغ بزرگ دارند، حمام کردن به مرور زمان به یک کار سخت و طاقت فرسا تبدیل می شود. در این صورت می توانید خانه را با پمپ کارواش تمیز کنید. این پمپ قادر است تمامی ناخالصی ها را با سرعت بالا حذف کند و در مصرف آب صرفه جویی کند.

کارواش

یکی از کاربردهای اصلی این دستگاه استفاده از آن برای شستشوی خودروها می باشد. لازم به ذکر است که این کار باید با دقت و حوصله زیاد انجام شود. هنگام کار، نازل را مستقیماً به سمت خودروها نگیرید. زیرا ممکن است به بدنه خودرو آسیب برساند و رنگ برخی از قطعات آن را تغییر دهد.

استفاده در شهرداری

از دیگر مصارف این محصول می توان استفاده از آن در شهرداری برای شستشوی مناطق مختلف را برشمرد. همانطور که می دانید پیاده روها، دیوارها، پارکینگ ها، نماهای شهری به دلیل گذشت زمان و گرد و غبار کثیف می شوند. در این موارد شهرداری با استفاده از واتر جت صنعتی اقدام به شستشوی آنها می کند.

این محصول علاوه بر موارد فوق که از پرطرفدارترین کاربردهای نظافت صنعتی می باشد، در عملیات دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از آنها عبارتند از:

برقی شدن نمای ساختمان

تمیز کردن قطعات و لوازم الکترونیکی

زهکشی و دفع زباله از شبکه های آب و فاضلاب

تجهیزات نظافتی و تجهیزات شهری

شبکه آبیاری کشاورزی

نظافت تجهیزات مختلف

شستشوی محیط های صنعتی

خیابان ها را بشویید

سطح شهرها را تمیز کنید

رنگ زدایی سطح

استفاده در صنعت فولاد

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

برای کارکرد این دستگاه باید یک مخزن برای تامین آب ورودی این پمپ در دسترس باشد. پس از وصل شدن به برق، آب از دهان خارج شده و با فشار و سرعت بسیار بالا پرتاب می شود که می تواند در کسری از ثانیه تمامی آلودگی ها را از بین ببرد و به خوبی بشویید. استفاده از این دستگاه علاوه بر ایجاد آسایش و رفاه، از هدر رفتن آب جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در زمان می شود.

پمپ کارواش قدرتمند و کاربردی است.

برای درک نحوه کار این دستگاه و کاربردهای مختلف آن، ابتدا باید با قطعات مورد استفاده و اجزای آن آشنا شویم. سایت ایران پمپ دارای مجلاتی است که اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. سایت فروشگاه پمپ ایران برای آسایش مشتریان خود محصولات زیادی را تولید و ارائه کرده است و برای رفع ابهام و آموزش کار با این ماشین ها در قالب مقالاتی که معرفی می کند کار می کند. محصولات، مقایسه، نقد و بررسی و قیمت محصولات در سایت قطعات و خرابی آنها درج می شود. برای بهره مندی از نظرات و مشاوره های متخصصین و کارشناسان پمپ ایران به آدرس آنها مراجعه کرده و خریدی هوشمند را تجربه کنید.

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez