تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

رویکرد دبی مال

شنبه 8 مهر 1402

Tropical desert plant collection رستوارن هتل دارای بوفه صبحانه روزانه است که با مبلمان نارنجی و صندلیهای قرمز تزئین شده است. هتل موناکو کافه ای با صندلیهایی در فضای باز و دو رستوارن می باشد. در این سالن اجاره داده می شوند و حتی می توانید آن ها را خریداری کنید. رستوران المنتهی ۲ طبقه از العرب را به خود اختصاص داده است. برج العرب با ارتفاع 321 متر جزء منحصر بفرد ترین هتل های دنیا است و در فاصله 280 متری از ساحل خلیج فارس قرار گرفته که تنها از طریق راهی منحنی شکل به شهر می رسد. هتل اونیو دبی این هتل ۴ ستاره در قلب دبی در خیابات الرقه و منطقه دیره دبی قرار دارد هتل دیدی پانورمایی رو به شهر دبی دارد. این هتل همچنین یک کافی شاپ نیز دارد. این هتل که معماری شبیه به بادبان کشتی دارد بر روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده و میتوان گفت به طور متوسط میلیونها نفر در سال بازدیدکننده دارد. در نتیجه مشخص است که سوار شدن در چنین چرخ و فلکی و بودن در کنار این همه افراد مختلف، تجربه بسیار خاصی است. توجه داشته باشید که به مناسبت های مختلف، تخفیف های بسیار خوبی برای برخی از اجناس در نظر گرفته می شود که با توجه به شانس تان می توانید از آنها برخوردار شوید. افراد میتوانند از بین سه نوع کابین مختلف، یک گزینه را برای چرخش ۳۸ دقیقهای خود انتخاب کنند. اگر تاکنون تجربه اسبسواری نداشتهاید هم لازم نیست نگران باشید؛ چراکه پارک مشرف درحقیقت یک باشگاه آموزشی اسبسواری دارد که با پرداخت هزینه کمی بیشتر میتوانید اسبسواری در آن را تجربه کنید. مهمانان این هتل از غذاهای ایتالیایی، اسپانیایی و بین المللی نیز در این ریزورت میتوانند لذت ببرند. برای صرف غذا و مناسبت ها، هتل کاپتورن دو رستوران و پنج اتاق جلسه برای مهمانان تدارک دیده است.

مهمانان هتل وستین مینا سیاحی میتوانند از اسپای هتل “Heavenly Spa by Westin” لذت ببرند. اسپای هتل انواع درمانها از جمله ماساژ را ارائه میکند. میهمانان می توانند از خدمات ماساژ و اسپای این هتل استفاده کنند. از تفریحات ورزشی هتل موناکوی دبی می توان به استخر روباز ، سالن بدن سازی ، سونا و ماساژ اشاره داشت که مقدمات مناسبی را برای شادی و نشاط مسافرین خود به ارمغان می آورد. میهمانان هتل می توانند از تراس آفتاب استفاده کنند یا در مرکز بدنسازی آن که مجهز به جدیدترین دستگاههای ورزشی می باشد به ورزش روزانه بپردازند. این هتل همچنین یک مرکز ورزشی و بدنسازی ، فروشگاه گیفت شاپ دارد و امکان کرایه کردن ماشین از هتل می باشد. است. این پارک آبی دارای حمام تفریحی، موسیقی زنده، اتاق پزشکی و انواع فروشگاههای متنوع است که برای کسانی که به هتل استانبول رفته و در این شهر اقامت دارند، یک جای جذاب برای تفریح است. اینترنت بیسیم رایگان در تمامی نقاط هتل در دسترس میهمانان میباشد. میدان ساعت منطقه دیره نیز تنها با ۵ دقیقه پیاده روی قابل دسترس می باشد. بوفه ی صبحانه روزانه و 24 ساعته در رستوران هتل موناکو دبی در دسترس است که با مبل های نارنجی رنگ و صندلی های قرمز رنگ مزین شده. اما در حال حاضر ایوانهای اصلی از بین رفتهاند و خانه دوباره از روی مدل اصلی از بادگیرهای گچیِ مزینشده با طرح گل و نقوش هندسی، ساخته شده است.

فرودگاه دبی فقط ۳٫۹ کیلومتر،و تنها یک پیاده روی کوتاه از هتل اوینیو تا مرکز آل Ghurair، مرکز خرید سیتی، سوق طلا ، خیابان نایف با مغازه های ویژه سوغاتی، ساحل الممزر فاصله دارد. موزه دبی در بور دبی، خیابان البین ابیطالب، خیابان الفهیدی، قلعه الفهیدی واقع شده است. برای ورود به دنیای زیر آب باید بلیط آکواریوم دبی را تهیه کنید که هزینه آن در بخشهای متفاوت متغیر است. میتوانید از اینجا بلیت تهیه کنید. میتوانید بلیت خود را به صورت آنلاین از اینجا تهیه کنید و زمان بازدید خود را مشخص کنید، یا بهصورت حضوری از باجه بلیت خریداری کنید. رستوران کریستال(Crystal) برای صبحانه، ناهار و شام غذا های بین المللی به صورت سلف سرویس سرو می کند و رستورا رنگیلا(Rangeela)برای ناهار و شام غذای هندی تهیه می کند. همچنین با تهیه کارت پلاس اوت لت Outlet Plus Card از بسیاری از فروشندگان تخفیفهای بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر شما هم قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره تفریحات دبی، قوانین دبی یا هتل دبی کسب کنید با شماره 021،43000020 در ارتباط باشید. تجارت و تولید طلا و جواهر در کشورهای عربی در دو دهه اخیر چنان رشدی داشته که این منطقه را به جایگاهی قابل توجه در سطح جهان رسانده است. در بار 44 چشم اندازهای گسترده ای از دبی مارینا قابل مشاهده است. اوت لت مال دبی در بلوار العین دبی واقع شده است. اولین مکان برگزاری آن روبه رو شهرداری شهر دبی بود و بعد از مدت کوتاهی به محله عود متا در جوار محله کرامه دبی انتقال یافت و طولی نکشید که به دلیل گسترش این جشنواره آن را در فستیوال سیتی دبی انجام گرفت و آن زمان دهکده جهانی دبی بیشتر بصورت جشنواره برگزار می شد . پروژه ساخت این ساختمان در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۰۷ آغاز شد و در سال ۲۰۱۴ متوقف شد اما از سال ۲۰۲۲ ساخت آن از سر گرفته شد و قرار است در سال ۲۰۲۳ افتتاح گردد.

این درخواست به قصد مسیری برای متصل کردن این دو شهر با موافقت رییس جمهور امارات متحده (خلیفه بن زاید آل نهیان) آغاز به ساخت گشت. همانطور که پیش از این هم گفتیم؛ برج خلیفه، مرکز خرید دبی و آبنمای معروف آن که از برترین جاهای دیدنی دبی هستند در مرکز شهر قرار دارند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل برای آسایش میهمانان فراهم شده. این هتل دارای وای فای رایگان سراسری، یک استخر روباز، سالن ورزشی، سونا و پارکینگ رایگان میباشد. ریکسوس پالم دبی یک مجتمع مسکونی چند منظوره با منظره حیرت انگیز از آبهای آبی خلیج فارس و برج های مارینا می باشد. در پاسخ به این سوال که تور دبی چقدر است باید اذعان داشت که هزینه تور دبی به نوع بلیط رفت و برگشت، وسیله نقلیه رفت و برگشت، هزینه محل اقامت، هزینه گردش در شهر دبی و هزینه های جانبی دیگر بستگی دارد. محله بستکیه دبی از مناطق قدیمی این شهر است که اغلب ایرانیان در آن زندگی میکنند. بنابراین اگر از شلوغی خوشتان نمی آید، یا دوست دارید که سفری ارزان تر به دبی داشته باشید، تابستان بهترین زمان گردش کردن در این شهر حاشیه خلیج فارس است. این آکواریوم در هتل آتلانتیس واقع شده و شما در مراجعت جهت استفاده از پارک آبی میتوانید بلیط آکواریوم رو به صورت Combo خریداری نمایید . جهت دسترسی به ارتفاعات البرشا باید در ایستگاه دبی اینترنت سیتی پیاده شده و جهت دسترسی به جنوب محله البرشا باید تاکسی بنشینید. غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی تنها بخشی از منوی غذایی در این هتل است که به صورت رسمی یا غیررسمی سرو می شوند. رستوران سون مانهاتان این هتل به صورت 24 ساعته فعال است و تمام وعده های غذایی را بصورت بوفه سرو می کند.

منوهای غذایی چینی، تایلندی و آسیایی تنها بخشی از گزینه های موجود میباشند که به صورت رسمی و یا غیر رسمی سرو میشوند. سونا، اتاق بخار جز خدماتی هستند که در مرکز آبگرم هتل ارائه میشوند. لینک این گفتار جامع را از طریق کانالها و گروههایی که در شبکههای اجتماعی عضو هستید، به اطلاع دوستان و آشنایانی که در آینده رهسپار سرزمین هیجانانگیز امارات میشوند قرار داده و آن را در گروههای خانوادگی واتساپی و تلگرامی نیز به اشتراک بگذارید. رستوران های این هتل با عذاهای لذیذ و بین المللی در خدمت شما خواهند بود و میتوانیدبرای صرف ناهار و شام از رستوران های این هتل استفاده کنید. شما می توانید کلاس های یوگا را در آکواریوم لاست چمبرز رزرو کنید و در موقعیتی جذاب و منحصر به فرد از یوگا لذت ببرید. در بازار بزرگ دیره میتوانید انواع گوناگونی از کالا را خریداری کنید. هتل پاراگون (موناکو) دبی در منطقه دیره و در فاصله 4 کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده. میهمانان تجربیه جلسات حرفهای را در این اتاق جلسه خواهند داشت. در این مرکز تناسب اندام قسمت هایی برای اروبیک، یوگا و جلسات تناسب اندام خصوصی برای میهمانان وجود دارد. نزدیکی به فرودگاه و موقعیت مکانی عالی باعث شده که این هتل محل برگزاری بسیاری از همایش ها و جلسات کاری باشد. برگزاری گشتهای شهری نیز از جمله برنامههایی است که خریداران بلیط هواپیما خارجی به مقصد دبی میتوانند در آن شرکت کنند. مرکز تجاری در فاصله 15 دقیقهای و دبی مال در فاصله 5 دقیقهای از هتل میلینیوم واقع شدهاند. مرکز تناسب اندام، استخر شنا روباز جز خدماتی تفریحی هتل هستند که برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان فراهم شدهاند. از امکاناتی که این هتل ارائه میدهد میتوان به مرکز تناسب اندام، ماساژ، روم سرویس، خدمات شستوشو و خشکشویی و همچین ارائه ماشینهای کرایهای به میهمانان اشاره کرد.

خدماتی نظیر خشکشویی و اتوکشی لباس نیز با هماهنگی با رسپشن هتل انجام می گیرد. با این موجودات بسیار جذاب و دوست داشتنی ملاقات کنید و از دیدار نزدیک با این ساکنان اسکی دبی ، پنگوئن جنتو و کینگ پنگوئن ها لذت ببرید. هتل کاپترن دبی در موقعیتی مناسب، در کنار بازار خرید دیره قرار گرفته و براحتی به منطقه تجاری دوبی دسترسی دارد.هتل از 188 اتاق و سوئیت بزرگ و راحت برخوردار بوده که هریک به زیبایی آراسته و از بالکن خود به چشم اندازهای دوست داشتنی آبنمای دوبی و شهر مشرف میباشند.4 رستوران و آبمیوه سرا هر یک با سرو خوراکهای متنوع بین المللی و نوشیدنی از میهمانان پذیرایی میکنند. برای اینکه بتوانید از این صحنه جذاب لذت ببرید، باید بسته snow penguin را رزرو کنید تا از این تجربه دوست داشتنی دور نمانید. هتل دریم پالاس دبی درست در پشت بازار الریف قرار دارد و به آسانی به سواحل دسترسی دارد، و مراکز خرید و فرودگاه دبی تنها 10 دقیقه تا هتل مسافت دارند. همچنین بازار الغریر یک پیاده روی 5 دقیقه ای و بازار ریف 3 دقیقه پیاده تا هتل مسافت دارد . همچنین بازدیدکنندگان میتوانند روی یک پل شیشهای راه بروند و از زاویهای جدید بر منظرهی دبی مسلط شوند. جاذبه های دیگر این پارک وسیع هم شامل ماکت دایناسور ها، مجسمه هایی با اندازه های حقیقی؛ قایق سواری با قایق های پدالی روی دریاچه و فضای کباب پزی خانوادگی می شوند. منوهای مخصوص برای کودکان نیز در این رستوران ها، در نظر گرفته شده است. هنگام سر خوردن از این سرسره ها، سرعتی بالغ بر 80 کیلومتر در ساعت خواهید داشت. موزه آینده که لقب «زیباترین ساختمان جهان» را نیز دریافت کرده است، جدیدترین سازهی نمادین در بزرگراه شیخ زاید به حساب میآید.

این قنادی که بزرگترین شیرینیفروشی امارات و از بزرگترینهای جهان به حساب میآید، درست روبهروی آکواریوم دبی مال قرار دارد و در حالی که یک پاپکورن کاراملی از آن خریدهاید، میتوانید از تماشای موجودات دریایی آکواریوم لذت ببرید.ویول پاتیسری: «ویول پاتیسری» (Vivel Patisserie) واقع در طبقه زیر همکف بهخاطر چای عربی و شیرینیهایش معروف است. اما برای تسهیل در امر خدمترسانی و سلامت خود گردشگران، مسئولین دبی قوانینی را برای استفاده از این سازه غولپیکر وضع کردهاند. دبی فریم که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد یک راه عالی دیگر برای شناخت تاریخ دبی و آشنایی با اهداف آیندهی این شهر است. در سال 2015 پروژه احداث دریاچه القدره سر آمد. در این اتاق جلسه خدماتی از قبیل اتاق کنفرانس، مرکز تجاری، خدمات کپی، فکس، پرینت، تجهیزات صوتی و تصویری، اینترنت بیسیم رایگان، پذیرایی، برنامه ریزی رویداد، سرویس رفت و آمد محلی رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و کافه برای آسایش میهمانان فراهم شده است. پذیرش میهمانان سریع، جو صمیمانه و دوستانه، رفتار محترمانه و مودبانه پرسنل هتل و مدریت کار آمد و حرفه ای هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت بسیار زیادی بین گرشگران برخوردار باشد . این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه فاصله دارد.

همچنین این هتل در فاصله کوتاهی از مرکز تجارت جهانی قرار دارد هتل با حدود ۱۴۰ اتاق، خدماتی خوب و مناسب برای مسافرت های تفریحی و کاری را به شما رائه می دهد. پارک آبی آکواونچر Aquaventure در فاصله کمی از هتل قرار دارد و با ماشین تا این پارک آبی 8 دقیقه راه است. هتل دریم پالاس دبی تا خط سبز ایستگاه مترو صلاح الدین 500 متر و تا خط قرمز ایستگاه مترو الرقه 400 متر راه دارد . هتل لندمارک 3 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره، 6 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 8 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد. یکی از تفریحاتی که در ساحل جمیرا در دبی وجود دارد حمام آفتاب است تا از پرتوهای آفتاب لذت ببرید. روم سرویس 24 ساعته در هتل وجود دارد. سازمان اوراق بهادار و کالای اماراتمتحدهعربی (اسسیای) بهعنوان عضوی از سازمان بینالمللی کمیسیونهای اوراق بهادار (آیسکو) وظیفه تنظیم مقررات این بورس را بهعهده دارد و شرکت تسویه وجوه کالای دبی (دیسیسیسی) زیر نظر بورس طلا و کالای دبی است. 19 شمع با قطر 1.5 متر و 55 هزار تن میلگرد وظیفه تحمل بار آسمان خراش را بر عهده دارند. این مجموعه وسیع 200,000 متر مربعی در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده و در کل مجموعه ای از بازی هایی متنوع و پرسرعت است که آرزوی تجربه نهایت سرعت شما را برآورده می کند. پیش از شروع بازی و سوار شدن بر سرسره ها باید توجه داشته باشید که قدتان باید بیشتر از ۱٫۲ متر باشد.

با توجه به عظمت ساختمان برج، تعجبآور نیست که بسیاری آن را به یک شهر عمودی توصیف میکنند که صدها آپارتمان خصوصی، هتل، یک سالن بدنسازی بزرگ، استخر، رستورانهای متعدد و حتی مسجد را در خود جای داده است. شهربازی لگولند دبی با دارا بودن ۲۰ جاذبه متنوع با تم لگو و تفریحاتی از جمله استخر موج و سافاری یکی از محبوبترین شهربازیهای این شهر در میان کودکان و حتی بزرگسالان است. اولین چرخ و فلک دنیا در سال ۱۸۹۳ میلادی توسط جورج فریس در شهر شیکاگو ساخته شد. در ساخت این برج 196 ملیت همکاری داشتهاند. از میان تفریحات موجود در این مجموعه میتوان به تله سیزژ، برفبازی، اسکی، اسنوبورد، و دیدن پنگوئنها اشاره کرد. هتل کارلتون پالاس دبی در منطقه دیره شهر دبی واقع شده. هتل دریم پالاس دبی در امارات متحده عربی در قلب دیره جای گرفته و این هتل لوکس در منطقه تجاری و خرید در شهر سنتی دبی قرار گرفته است. در این موزه، بازدیدکنندگان میتوانند از طریق نمایشگاههای تعاملی، تئاترهای چندبعدی و برنامههای موضوعی از «آینده» بازدید کنند. جاذبه های دیگری که فاصله کمی با شهربازی موضوعی IMG دبی دارند می توان به باغ معجزه دبی یا میراکل گاردن دبی، اسکی دبی و برج العرب، اشاره کرد. لذتبردن از دیدار باغ پروانه بهصورت نوبتی امکانپذیر است. ورود اتومبیل، توپ، اسکوتر، دوچرخه و همچنین حیوانات خانگی به داخل باغ ممنوع است. برای ایجاد پی این برج، حدود ۲۳۰ ستون بتنی در داخل شنهای دریا قرار گرفت. هتل فینکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر قرار دارد.

در کنار مدینه جمیرا سه کیلومتر مسیر آبی زیبا قرار دارد که به ۵۰ رستوران و بار مجهز است و مسافران میتوانند سوار قایقهای چوبی سنتی شوند و به مدینه جمیرا بروید. این اتفاق زمینه ساز ایجاد یک موج خبری جدید در تمام خبر گزاری ها و رسانه های دنیا شد و بار دیگر نام شهر دبی و معماران مدرن دبی را بیش از پیش طنین انداز کرد. میهمانان دسترسی کامل به ساحل، استخر و امکانات تفریحی در هتل مجاور گراس ونور هاوس به نام “Le Royal Meridien Beach & Spa” دارند. در رستورانها و کافههای هتل انواع غذاهای بین المللی همراه با نوشیدنیهای مخصوص برای میهمانان ارائه میشود. خدمات روم سرویس نیز به میهمانان ارائه میشود. درخواست تأمین دلایل و امارات از دادگاهی میشود که دلایل و امارات مورد درخواست در حوزه آن واقع است. هتل میلینیوم پلازا دبی هتلی 5 ستاره و زیبا میباشد که در خیابان شیخ زائد شهر دبی قرار گرفته است. این منطقه در شب با نورپردازی و خیابان های چراغانی شده بسیار زیبا و جذاب است. «د ویو» یک سکوی دید باز شیشهای در پالم جمیرا، جزیرهی مصنوعی در جنوب داون تاون دبی است. خود را مهمان یک بازی کاملا 360 درجه کنید. در هتل وسیتین مینا سیاحی، کودکان میتوانند از استخر کودک، بازی های روزانه ساحلی، کیدز کلاب و پارک آبی وایلد وادی لذت ببرند. هتل رکسوس دپالم دبی در پالم جمیرا واقع شده می باشد.

پارک آبی وایلد وادی را می توانید بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا ببینید. برج العرب دبی آیا مانند صلیب دیده میشود؟ دلفین بی دبی (Dolphin Bay) یکی از جاذبه های دیدنی دبی است که در آتلانتیس جزیره پالم دبی و در جوار هتل آتلانتیس واقع شده است، دلفین بی بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش زیبای دلفین در جهان و یکی از محبوبترین دیدنیهای دبی است. دبی فریم نمای کاملی هم از محلههای قدیمی دبی و هم از افق مدرن و آسمانخراشهای آن در یک چارچوب ارائه میدهد. هر چند دبی گردی، یک تیر و چند نشان است و علاوه بر خریدهای به صرفه، امکان تفریح و گشت و گذار در خیابانهای تمیز و زیبا، دیدن مکانهای تاریخی و جاذبههای گردشگری مدرن را نیز برای توریستها فراهم میکند. اینترنت بیسیم رایگان در تمامی نقاط هتل برای میهمانان فراهم شده می باشد. اتاق های این هتل دارای اینترنت بیسیم رایگان، دستگاه “Nespresso”، فضای نشیمن بزرگ، حمام مرمری با وسایل لوکس، دیزاین مدرن و کلاسیک، سقف بلند و آینه های بسیار بزرگ میباشد. اتاقها و سویئتهای مدرن هتل دارای تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی و پنجره هایی از سقف تا کف اتاق هستند. هتل پاراگون دبی تنها ۴ کیلومتر با مرکز تجارت جهانی دبی در شیخ زائد فاصله دارد که امکان دسترسی سریع و آسان را به منطقه شیخ زائد فراهم می آورد.همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۳ کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی می توانند در سالن بدنسازی هتل ورزش کنند یا هر وقت از روز در سونا و جکوزی استفاده کند. همچنین این هتل دارای زمین های تنیس، سالن بدنسازی و مرکزی ورزشهای آبی میباشد.

اتاق های هتل اونو دارای دکوری مدرن با رنگهای گرم می باشد. مسجد عمر ابن الخطاب الفاروق با منارهها، گنبدها و پنجرههایی با شیشههای رنگی و نقشدار بسیار جذاب، شبیه یک قلعه به نظر میرسد و بهدلیل شباهتهایی که با مسجد آبی استانبول دارد، برخی با نام مسجد آبی نیز از آن یاد میکنند. این بزرگراه به نام رئیس جمهور وقت امارات و حاکم ابوظبی، اعلی حضرت شیخ زاید بن سلطان آل نامگذاری شده است. هتل گراس ونور هاوس دارای بوفه ای به نام “Sloane” است که غذاهای دریایی در آن سرو میشود. در سفر به دبی هزینه اقامت در هتل لند مارک بنی یاس، نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می باشد. پارك آبی آیس لند ( به معنای سرزمین یخی ) است . فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از Ghurair Mall که از قدیمیترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه می باشد. این ایستگاه تنها ۲۰ دقیقه با پارک آبی آتلانتیس فاصله دارد. بانوان از ساعت 7 بامداد تا یک و نیم بعد ظهر و آقایان از ساعات 2 تا 7 بعد ظهرهتل تنها 5 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است. هتل گروسونور هاوس دبی نها 7 دقیقه پیاده تا ساحل جمیرا فاصله دارد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو جی تی ال (JTL) 10 دقیقه است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 6 کیلومتر، تا میدان اتحاد مرکزی و بازار شهر الغریر کم تر از 2 کیلومتر



برچسب ها : ,
 
Blogtez