تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر



نبولایزر نیمه صنعتی Orbit یکی از قطعات ضروری برای خنک سازی و مرطوب سازی محیط می باشد که در مکان های مختلف کاربرد فراوانی دارد. دانستن ویژگی های این دستگاه به شما کمک می کند تا خرید بهتر و کارآمدتری را تجربه کنید. در مقاله زیر با این ابزار صنعتی، کاربرد آن و مزایای خرید آن بیشتر آشنا خواهیم شد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با مدار نیمه صنعتی

مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit نوعی سیستم مرطوب کننده و خنک کننده است که برای فضاهای باز طراحی شده است. این سیستم در فصل تابستان به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای خنک سازی و کاهش دما در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی مهم آن را در مکان هایی مانند رستوران ها، زمین های ورزشی، کافه ها، تالارها و غیره کاربردی کرده است.

لازم به ذکر است که این روش توزیع مه نیمه صنعتی علاوه بر خنک کردن فضا، رطوبت کمی را نیز در فضا ایجاد می کند. به این ترتیب آب با استفاده از نازل های 15-30 میکرونی که در مخازن قرار می گیرند، پاشیده می شود. نازل های ابزار، قطرات آب را به صورت ریز و پودر در محیط پخش می کنند و این قطرات با دریافت گرما از محیط به بخار تبدیل می شوند. این فرآیند منجر به هوای خنک و تازه بدون رطوبت محیط می شود.

کاربردهای سحابی مداری

همانطور که گفته شد مه پاش صنعتی مانند سایر مه پاش ها برای خنک سازی هوا و ایجاد رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم، آب از مخزن با استفاده از پمپ های فشار قوی به لاستیک ها تزریق می شود و از طریق نازل های نصب شده روی آن لاستیک ها به اطراف اسپری می شود. به عبارت دیگر کارایی، طراحی و ساختار ابزار آن را برای استفاده در فضاهای مختلف مفید می کند. در زیر به مهمترین کاربردهای این ابزار می پردازیم:

سیستم مه پاش Orbit برای کاهش گرد و غبار، کنترل آفات گیاهی و توزیع مواد مغذی ضروری در گیاهان گلخانه ای، قارچ ها و کروکوس با تولید بخار قوی به خوبی عمل می کند.

استفاده از این ابزار برای ایجاد خنکی و کاهش رطوبت و دما در سالن ها و سوله های بزرگ به عنوان یک راه حل موثر و اقتصادی شناخته می شود.

مه پاش Orbit در مزارع دام و طیور به خصوص در فصل گرم سال نیز کاربرد دارد.

از دیگر کاربردهای این تجهیزات می توان به سیستم خنک کننده اتاق در مجاورت استخر و آلاچیق ها اشاره کرد.

راندمان بالای سیستم مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit باعث شده است تا در برخی از آزمایشگاه ها و سایر محیط هایی که نیاز به رطوبت و خنکی دارند، به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.
https://harikakhabar.ir/?p=28853
استفاده از این دستگاه برای خنک کردن فضا در رستوران ها، کافه ها، بستنی فروشی ها و نمای بیرونی هتل ها نیز موثر است.

طرح های خانگی Orbit نیز برای خنک کردن تراس، بالکن و محوطه پاسیو استفاده می شود.

مزایای خرید مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit

Orbit یکی از آن برندهایی است که کیفیت محصول برای همه تضمین شده است. Orbit Mist یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین محصولات این برند است که خرید و استفاده از آن با مزایای زیادی همراه است. اولین و مهم ترین مزیت خرید این دستگاه مرطوب کننده و خنک کننده محیط است و آن را برای استفاده در مکان های مختلف مناسب می کند. یکی دیگر از کاربردهای این تجهیزات مهم صنعتی حذف گرد و غبار معلق در محیط و تصفیه هوا می باشد.

ارزان شدن سیستم رطوبت گیر و بهینه سازی مصرف از دیگر مزایای استفاده از این ابزار است که نقش زیادی در کاهش هزینه ها دارد. یکی دیگر از مزایای خرید این ابزار قابلیت اسپری یکنواخت است. سیستم توزیع مه Orbit به طور یکنواخت منطقه ای بین 60 تا 70 متر مربع را پوشش می دهد و دمای بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد را خنک می کند. فواصل پاشش را می توان با استفاده از تایمر موجود در بوستر نیز تنظیم کرد.

با وجود اینکه تمامی عناصر ذکر شده بسیار مهم و کارآمد هستند، اما مهمترین جنبه خرید این دستگاه قیمت مناسب آن است که باعث می شود دستگاه برای استفاده در مکان های مختلف مفید باشد. همچنین نصب و استفاده آسان است و به ابزار خاصی نیاز ندارد. تا بتوانید دستگاه را طبق توضیحات محصول نصب کنید و اطلاعات بیشتری را از فروشنده دریافت کنید. با این حال، اگر نصب امکان پذیر نیست، توصیه می شود از یک متخصص کمک بگیرید.

قیمت خرید مولد مه Orbit

قیمت میسترهای Orbit بستگی به صنعتی بودن، نیمه صنعتی بودن یا خانگی بودن آنها و یا به قدرت دستگاه دارد. برای خرید ایمن و مقرون به صرفه، بهترین راه حل خرید از یک منبع مطمئن است. بازرگانی آب نیرو یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای انواع مواد و تجهیزات صنعتی و تجاری می باشد. نیمه فعال که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند. بسته به استفاده و بودجه مورد نظر خود، می توانید یکی از ابزارها را انتخاب کنید.

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez