تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر



آیا تا به حال چیزی در مورد قرص تقویت کننده اسپرم و نحوه عملکرد آن در بدن شنیده اید؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که خودسرانه از این قرص استفاده می کنید؟ آیا از نظر جنسی به افزایش حجم اسپرم خود یا همسرتان فکر کرده اید؟

آیا تا به حال در مورد قرص های تقویت کننده اسپرم و نحوه عملکرد آنها در بدن شنیده اید؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که خودسرانه از این قرص استفاده می کنید؟ از نظر جنسی، آیا تا به حال به افزایش تعداد اسپرم خود یا همسرتان فکر کرده اید؟ قبل از مصرف قرص های تقویت کننده اسپرم مانند هر نوع دارویی و عوارض جبران ناپذیر آن، بهتر است در این مقاله مجله داروخانه آنلاین سبز مثبت با ما همراه باشید.

ناباروری چیست؟

تقریباً بیشتر مشکلات ناباروری مردان را می توان به مشکل اسپرم کم و اسپرم ضعیف ردیابی کرد. این مشکل را می توان با کپسول سمنکس حل کرد. از هر 25 مرد، یک مرد از اختلال کم اسپرم رنج می برد، بسیاری از عوامل سبک زندگی مانند استرس، چاقی و رژیم غذایی نامناسب می تواند بر کمیت و کیفیت اسپرم تاثیر بگذارد.

بدون شک افزایش حجم مایع منی، یعنی افزایش تعداد اسپرم، می تواند لذت ارگاسم را افزایش داده و مدت آن را طولانی کند، همان طور که افزایش تولید اسپرم در بیضه ها نیز میل جنسی را افزایش می دهد.

ناباروری مردانه

ناتوانی انسان در تولید مثل را ناباروری می گویند. ناباروری مردان زمانی رخ می دهد که شانس مرد برای باردار شدن شریک زندگی خود کاهش می یابد که اغلب به کیفیت و کمیت اسپرم بستگی دارد. ناباروری یک مشکل رو به رشد در سراسر جهان است که از هر شش زوج یک زوج را تحت تاثیر قرار می دهد. محققان می گویند از هر 10 نفری که مشکلات ناباروری دارند، سه نفر تعداد اسپرم پایینی دارند که به نوبه خود با ناباروری مردان مرتبط است. اگرچه ناباروری همیشه قابل درمان نیست، اما گاهی اوقات می توان آن را از طریق تغذیه سالم، استفاده از مکمل های غذایی و سایر استراتژی های سبک زندگی بهبود بخشید. مشکلات جنسی در مردان عبارتند از:

فقدان میل جنسی: میل جنسی تعریف میل جنسی افراد است و در برخی موارد ممکن است مردان به دلایل مختلف میل جنسی نداشته باشند یا آن را از دست بدهند. غذاها یا مکمل هایی وجود دارند که به افزایش میل جنسی کمک می کنند

اختلال نعوظ: همچنین به عنوان ناتوانی جنسی شناخته می شود، اختلال نعوظ زمانی است که مرد نمی تواند نعوظ را به دست آورد یا حفظ کند.

تعداد اسپرم: یکی از جنبه های مهم کیفیت اسپرم، تعداد یا غلظت اسپرم در یک مقدار معین است.

تحرک اسپرم: یکی از عملکردهای اساسی سلول های اسپرم سالم، توانایی شنا و حرکت آنهاست که در برخی موارد مختل می شود.

سطح تستوسترون: سطوح پایین تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) می تواند باعث ناباروری در برخی از مردان شود.

ناباروری می تواند دلایل زیادی داشته باشد و می تواند به ژنتیک، سلامت عمومی، سلامت، بیماری و آلودگی مواد غذایی مرتبط باشد. علاوه بر این، سلامتی و رژیم غذایی نیز مهم هستند زیرا برخی از غذاها به افزایش باروری کمک می کنند.

راه های تقویت اسپرم بدون نیاز به دارو

برای تقویت اسپرم بدون دارو به موارد زیر توجه کنید:

از استحمام و شستشو با آب داغ خودداری کنید. بر اساس آزمایش‌هایی که طی سه سال توسط دانشگاه کالیفرنیا انجام شد، مشخص شد که از هر 11 مردی که حمام کردن در آب داغ را متوقف کرده‌اند، 5 نفر افزایش 500 درصدی تعداد اسپرم‌های منی خود را تجربه کردند.

استعمال دخانیات و مصرف زیاد الکل بر باروری تأثیر منفی می گذارد. تحقیقات نشان می دهد که تعداد اسپرم افراد سیگاری حدود 22 درصد کمتر از افراد غیر سیگاری است. علاوه بر این، الکل به دلیل تأثیری که روی کبد دارد، سطح استروژن (هورمون زنانه) را در بدن افزایش می دهد که نتیجه آن کاهش میل جنسی و تعداد اسپرم است.

از لباس های زیر تنگ خودداری کنید و شلوارهای تنگ نپوشید.

خون در کیسه ای خارج از بدن ذخیره می شود تا چندین درجه خنک تر از دمای بدن باشد. به همین دلیل پوشیدن شلوارهای تنگ و شلوارهای متناسب با بدن بیضه توصیه نمی شود.

 به گزارش فرازطب خودارضایی تاثیر زیادی بر کاهش و کیفیت اسپرم دارد. پس سعی کنید در این حالت رابطه جنسی داشته باشید و انزال را تجربه کنید.

خوردن غذاهایی که چربی کم، کربوهیدرات و پروتئین زیاد دارند (مانند سبزیجات و غلات کامل) باعث تقویت اسپرم و افزایش تعداد اسپرم می شود. ورزش و رژیم غذایی سالم سلامت شما را تضمین می کند.

برای افزایش باروری به طور منظم ورزش کنید

ورزش نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد بدنی می شود بلکه سطح تستوسترون را نیز افزایش می دهد. مطالعات نشان می دهد مردانی که به طور منظم ورزش می کنند سطح تستوسترون و کیفیت اسپرم بهتری نسبت به مردان کم تحرک دارند. با این حال، باید از ورزش بیش از حد نیز اجتناب کنید زیرا می تواند اثر معکوس داشته باشد و می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد.

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez