تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

لیزر موهای زائد

شنبه 4 آذر 1402

 



لیزر موهای زائد به محبوب ترین روش از بین بردن موهای زائد تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا برای لیزر موهای زائد را افزایش داده است. که سالن های مو، تیغ، موم، کتلت مو و دستگاه های اپیلید و همچنین آکنه و موهای زیر پوستی را از بین می برد. اما لیزر موهای زائد مانند هر فناوری جدیدی که می توان از آن استفاده نادرست کرد، بسیاری از افرادی را که بدون یادگیری اولیه و بر اساس تبلیغات یا قیمت ارزان اقدام به لیزر موهای زائد می کنند، ناامید کرده است. در این مقاله سعی داریم با ارائه اطلاعات مهم در این زمینه و ارائه بهترین راه برای انتخاب مرکز مناسب لیزر موهای زائد، از تکرار تجربه دردناک از دست دادن پول و زمان و مهمتر از همه به خطر انداختن زندگی خود جلوگیری کنیم. تا انتهای این مقاله با برترین پزشک همراه باشید.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

نور لیزر گرم می شود و هر چیزی تاریک را می سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موهای خاکستری داخل فولیکول مو، خود آنزیم آسیب دیده و از بین می رود. هر موی بدن ما چرخه ای از رشد و آرامش دارد. در هر زمان، بیشتر موهای بدن ما در مرحله استراحت هستند و تعداد کمی از آنها در حال رشد هستند.

اگر در حین لیزر موهای زائد، فولیکول های مو در مرحله استراحت باشند، اشعه لیزر تاثیری نخواهد داشت. به همین دلیل لازم است چندین جلسه لیزر درمانی در فواصل زمانی معین انجام شود تا تمامی موهای زائد از بین بروند. با هر جلسه حذف موهای زائد تعدادی از فولیکول های فعال مو می سوزند و در نهایت پس از مدتی تمام موها از بین می روند.

انواع لیزر موهای زائد

عوامل زیادی بر نتایج لیزر موهای زائد تأثیر می گذارد و بر اساس تشخیص پزشک متخصص از دستگاه های مختلفی برای رفع موهای زائد بدن استفاده می شود.

بسته به رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و محل درمان لیزر موهای زائد، یکی از ابزارهای زیر برای برنامه ریزی جلسات لیزر موهای زائد استفاده می شود.

1. اپیلاسیون لیزری با دستگاه الکساندرایت

2. لیزر موهای زائد با لیزر روبی (یقوت)

3. لیزر سفر با پالس بالا

4. لیزر ND:YAG

5. لیزر موهای زائد با لیزر دایود

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به دو نکته توجه کنید:

تکنولوژی مشابه

نوع برند

دو مورد از محبوب ترین تکنولوژی های دستگاه لیزر موهای زائد عبارتند از: 1- الکساندرایت، 2- دیود و نوع کمتر شناخته شده 3-N دیاگ.

انواع برند لیزر موهای زائد با تکنولوژی الکساندرایت می تواند Candela و Signashore باشد که قوی ترین نوع الکساندرایت ساخت آمریکا می باشد. برندهای دیگر عبارتند از Alma، Deka، Kotrao و Novoplex که ممکن است به چین، کره یا اروپا اشاره داشته باشند.

مقایسه سیستم الکساندریت و دیود:

دیود به دلیل طول موج بیشتر، عمق نفوذ بیشتری دارد.

تکنولوژی الکساندرایت به دلیل سهولت کارکرد و خنک کنندگی بدون رنج و مستحکم امکان افزایش قدرت و پاسخگویی تجهیزات را دارد.

دستگاه الکساندرایت کاندلا از سیناسور محبوبتر است زیرا استفاده از یخ باعث بی حسی و تسکین کامل درد می شود.

دستگاه لیزر موهای زائد دکتر امامی واقع در میرداماد تهران دارای لیزر شمع الکساندرایت جنتل پرو ساخت کشور آمریکا می باشد که نسبت به سایر شمع ها دارای تکنولوژی های جدید، سریعتر، زمان و حرارت کمتر می باشد.

برای مشاوره با کلینیک دکتر ترانه امامی با شماره 22915226 26412513 تماس بگیرید.

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

1- لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر;

لیزر الکساندرایت (Apogee) یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در دنیا برای رفع موهای زائد می باشد، این لیزر توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده، قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مو و پوست است.

در بین روش های از بین بردن موهای زائد در دنیا، این دستگاه بیشترین کارایی و کمترین خطر را دارد. لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت ماندگاری طولانی دارد و عوارض جانبی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می کند.

لیزر 2 دایود با طول موج 810 نانومتر:

این لیزر برای انواع پوست حتی پوست های تیره قابل استفاده است و به دلیل قدرت نفوذ عمیق خود می تواند موهای زیر پوست را نیز از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دیود; لیزر Lightsheer توسط شرکت آمریکایی Lumenis تولید می شود.

3- لیزر Nd-YAG با طول موج 1064 نانومتر;

این لیزر برای رفع موهای زائد روی پوست های تیره و خیلی تیره (نوع 5 و 6) استفاده می شود و استفاده از آن برای موارد خاص می باشد.

4- آی پی ال

که به دلیل ارزان بودن، در دسترس بودن و سهولت استفاده بسیار رایج شده است. این به هیچ وجه لیزر نیست، بلکه در واقع یک نور شدید ضربان دار است که توسط یک لامپ زنون تولید می شود که مانند لیزر بر روی سطح پوست می تابد، اما همچنین از نظر تأثیر آن بر موهای ناخواسته. و تعداد درمان ها برای لیزر موهای زائد متفاوت است.
 

لیزر مناسب را انتخاب کنید

چگونه مناسب ترین لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ جواب این سوال بسته به اینکه بخواهید فقط قسمت کوچکی از بدنتان را لیزر کنید مثلا زیر بغلتان را لیزر کنید یا موهای زائد کل بدنتان را از بین ببرید چند صد هزار تا چند میلیون تن ارزش دارد. . ، زیرا اگر به اشتباه به مراکزی مراجعه کنید که دستگاه لیزر خوبی ندارند و یا از IPL نامناسب استفاده کنید، برگردید، پولی که پرداخت می کنید از دست می دهید و موهای زائد بعد از چند ماه برمی گردند.

بنابراین مهم‌ترین چیز این است که نوع و کیفیت دستگاه‌های لیزری را که در آن موهای زائد خود را از بین می‌برید، بیابید. در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندرایت جنتللاس است که تعداد جلسات درمانی کم (به طور متوسط ​​5-3 بار) و نتیجه بهتر با درد کمتر نسبت به سایر لیزرها دارد. توانایی حذف انواع موهای زائد حتی موهای زیر پوست را دارد.

اگر نمی توانید اطلاعات لازم را در مورد نوع و مدل دستگاه لیزر و شرکت سازنده به دست آورید، ساده ترین و مطمئن ترین راه، تست لیزر در ناحیه خاصی از پوست است. در کلینیک زیبایی و لیزر، ما به شما یک دوره آزمایشی رایگان را پیشنهاد می کنیم، این کار به گونه ای انجام می شود که بتوانید با خیال راحت جلسات درمانی را شروع کنید و مطمئن شوید که هزینه خود را از دست ندهید.

چه کسانی برای جراحی لیزر مناسب نیستند؟

1- عدم تعادل هورمونی

2- مصرف داروهای خاص

3- وجود برخی بیماریها

4- سابقه گوشت اضافی در محل جراحی

5- سابقه عفونت مکرر تبخال

6- سابقه عفونت فعال مانند جوش های چرکی

7- قضاوت کردن

8- وجود خالکوبی یا تاتو یا کک و مک در محل لیزر

9- استفاده از ایزوترتینوئین

10- مصرف داروهای حاوی طلا

11: سابقه بیماری های مختلف مانند لوپوس

12- و افراد باردار

نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن و لیزر موهای زائد بعدی:

1. قبل از انجام لیزر باید ناحیه مورد نظر لیزر را بتراشید

2. از ژل رسانای ارائه شده برای تسکین درد استفاده کنید.

3. باید از عینک ایمنی ارائه شده استفاده کنید

4. از شما خواسته می شود که هر گونه ناراحتی در مورد لیزر موهای زائد را بیان کنید (حتما درد خود را بیان کنید) تا تنظیمات لیزر برای شما آسان تر و موثرتر شود.

5. در سه روز اول پس از لیزر موهای زائد از دستشویی رفتن و دوش گرفتن خودداری کنید

6. قبل از رفتن به پیاده روی، از یک فیلتر UV (حداقل 30 ضد آفتاب) استفاده کنید.

7. حداقل یک هفته پس از لیزر درمانی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

باید توجه داشته باشید که برخی از بیمارانی که سابقه عوارض لیزر موهای زائد را دارند بیشتر در معرض عوارض هستند. قبل از شروع، پزشک از روش آزمایش استفاده می کند و لیزر را روی ناحیه انجام می دهد و در طول هفته بعد آن را معاینه می کند و در صورت عدم وجود مشکل، لیزر درمانی صورت و بدن را شروع می کند.
 

گاهی اوقات قرمزی ناشی از لیزر پس از چند ساعت از بین می رود و در چنین مواردی استفاده از پماد اکسید روی یا کرم ریکاوری بعد از لیزر کافی است. قسمت قابل حمل باید از نور خورشید محافظت شود. به همین دلیل از محصولات ضد آفتاب با SPF بالا استفاده می شود.

لیزر الکساندرایت برای انواع پوست و مو (موهای ضخیم و نازک – پوست تیره و روشن) بسیار مناسب است به همین دلیل این دستگاه برای نژادهای ایرانی پیشنهاد می شود.

چه کسانی می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

همه افراد اعم از خانم ها و آقایان می توانند از لیزر موهای زائد در تمام نواحی بدن استفاده کنند، هر چه رنگ مو تیره تر باشد لیزر موثرتر است.

به طور معمول، برای بهره مندی از لیزر موهای زائد باید بیش از 12 سال سن داشته باشید.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

1 بدون عارضه

در بین دستگاه های لیزر موهای زائد، لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندر عوارض بسیار کمی دارد.

2 بدون درد

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه آمریکا (الکس) در مقایسه با سنگین ترین دستگاه خنک کننده بدون درد و کاملا دائمی است.

3) عملکرد سریع

الف) یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر موهای زائد در سعادت اباد، لیزر الکساندرایت آمریکایی است که به هیچ وجه قابل مقایسه با دستگاه های آسیایی و اروپایی نیست و می تواند زمان درمان شما را از 2 جلسه به 33 جلسه کاهش دهد.

ب) نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و بلافاصله پس از لیزر موهای زائد می توانید فعالیت خود را از سر بگیرید.

4). در مقایسه با روش های دیگر، می تواند بدون ناراحتی و درد باشد.

5) این فناوری برای کاهش دائمی مو مورد تایید FAD است

6) رنگ در این روش تاثیری نخواهد داشت

7) لیزر موهای زائد موثرتر است

8) مناطق بزرگ را به سرعت درمان کنید

9) در این روش به ندرت تغییر رنگدانه و ایجاد زخم اتفاق می افتد

10) این روش سریع است و بسته به ناحیه لیزر می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

12) خوشبختانه با توجه به نقاط حساس بدن قابل تنظیم است و در صورت لیزر موهای زائد زیر بغل اثرات آن بسیار کم است.

13) می توانید این نتایج را به سرعت مشاهده کنید.

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez