تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر



کولرهای آبی برندهای مختلفی دارند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. مانند هر محصول دیگری، کولرهای آبی نیز مزایا و معایب خود را دارند و قبل از خرید این وظیفه شماست که در مورد برندهای مختلف موجود در بازار تحقیق کنید و گزینه ای با کیفیت را که مناسب محیط کار و منزل شما باشد انتخاب و خریداری کنید.

در این مقاله بتا سرویس ویژگی ها و مشخصات بهترین و بهترین فیلم ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید خرید خوب و ارزنده ای از این محصول داشته باشید.

ظرفیت استفاده از ملک خود را برآورد کنید

بدیهی است که کولر آبی که می خواهید بخرید باید بتواند به تمام افراد حاضر در محل خدمات رسانی کند. به عنوان مثال، اگر در محیط های بزرگتر از کولرهای آبی کوچکتر و کم بازده استفاده شود، کولر آبی فشار بیشتری به موتور وارد می کند و در نتیجه سایش و عمر موتور را کاهش می دهد.

از موتور خنک کننده با کیفیت استفاده کنید

موتور مهمترین قطعه کولر آبی است زیرا در صورت ایراد از کولر آبی امکان استفاده از کولر آبی وجود نخواهد داشت. موتور استفاده شده در آن باید مارک معتبر آلمانی، فرانسوی، ژاپنی یا کره ای باشد و دارای یک یا دو سال گارانتی باشد تا در آینده قابل تعمیر و سرویس باشد.

تولید همزمان آب سرد و گرم

برخی از شیر آبسردکن دو منظوره هستند که هم برای تولید آب گرم و هم برای آب سرد استفاده می شوند. اگر می خواهید از آب گرم و آب سرد در محل کار خود بهره ببرید، می توانید از آنها استفاده کنید.

طبیعتا این کولرهای آبی برای محیط های عمومی و پر رفت و آمد توصیه نمی شوند و برای استفاده در گروه ها و ادارات مناسب هستند. کولرهای آبی آزتک قابلیت تامین همزمان آب سرد و گرم را دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اگر می خواهید از کولر آبی یکبار مصرف در محل کار استفاده کنید، یک آبسردکن فلزی کوچک انتخاب خوبی است.

بدنه خوب و مقاومی داره

برخی از کولرهای آبی با بدنه استیل ساخته می شوند، اگر از کولر آبی در مکان های عمومی و محیط های بزرگ مانند خیابان یا استادیوم استفاده می کنید، کولرهای آبی با بدنه استیل انتخاب بهتری خواهند بود، زیرا دوام بالایی خواهند داشت. و طول عمر یک مثال خوب برای استفاده در چنین مکان هایی یک آبسردکن فولادی با سه شیر آب است.

اما دو کولر آبی از ترکیب پلی کربنات، گالوانیزه و بدنه فلزی ساخته شده اند و برای محیط های کوچکی مانند دفتر کار مناسب هستند زیرا جلوه ای منحصر به فرد به دکوراسیون اتاق می دهند.

کولر آبی با مخزن یا بدون مخزن

به طور کلی آبسردکن های مخزن دار برای استفاده در محیط کار مناسب تر هستند زیرا می توان از آب تصفیه شده استفاده کرد و حتی فیلترهای آب را به مخزن اضافه کرد که منجر به سلامت کارکنان می شود.

با این حال، کولرهای آبی استنلس استیل اغلب به این کولر آبی شهری گفته می شود. مناسب برای استفاده در مناطق پرجمعیت و می توان از آب شهری برای تامین مستقیم آب تجهیزات استفاده کرد.

به طور کلی، آب چند منظوره از مخازن آب موجود در بازار به عنوان مخازن بالایی و مخازن پایینی استفاده می کند. این آبسردکن چند منظوره به صورت مخزن عرضه می شود و قابلیت اتصال به دستگاه تصفیه آب در بالای مخزن را دارد.

جنس مخزن داخلی فولاد است

بدنه بیرونی کولر آبی از هر ماده ای که ساخته شده باشد، قسمت های داخلی آن که مستقیماً با آب در تماس است باید از جنس استنلس استیل بهداشتی باشد تا طعم و بوی آب تغییر نکند و آب آب باشد. به کاربران کاملا سالم و زیبا بدهید.

 

فولاد از رشد میکروب ها و میکروارگانیسم ها در بدن جلوگیری می کند و با استفاده از مواد شیمیایی مختلف ضد عفونی کننده به راحتی تمیز و بدون زنگ زدگی می شود. بنابراین مخزن آب و شیر داخلی باید فولادی باشد.

امکان قفل کردن کودک آب گرم وجود دارد

اگر بچه در کولر آبی دارید روی دکمه آب گرم باید قفل کودک وجود داشته باشد. برای جلوگیری از خطرات احتمالی، این ویژگی در کولر آبی سه منظوره آزتک گنجانده شده است.

یخچال دارد

برخی از کولرهای آبی دارای کولر هستند بنابراین نیازی به خرید یخچال اضافی ندارید. امکان قرار دادن انواع غذاها و نوشیدنی ها در یخچال وجود دارد. کولر آبی آزتک یکی از نمونه های کولر دو منظوره است که گزینه ای عالی برای استفاده در محیط کار است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

کولر آبی ایرانی یا خارجی خرید فرقی نمی کند. مهم این است که موتور و قطعات آن دارای گارانتی معتبر از یک گروه معتبر و با سابقه چندین ساله باشد تا در صورت بروز حادثه، تعمیر و نگهداری موتور و قطعات آن امکان پذیر باشد.



 

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez