تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

کفکش راد پمپ

شنبه 9 ارديبهشت 1402

 

پمپ کف چوبی چگونه به انتقال آب کمک می کند؟

حرکت موتور داخلی پمپ باعث تولید انرژی جنبشی در آب می شود و این انرژی باعث حرکت آب از کم به بالا می شود. این پمپ ها فشار آب را از خروجی افزایش می دهند و می توانند در جاهایی که قرار است حجم زیادی آب پاشیده شود استفاده شود. برای توضیح این موضوع می توان به حوضچه ماهی قزل آلا اشاره کرد. در این استخرها می توان منابع آب مصنوعی با پمپ های شناور برای هیدراته کردن آب و ایجاد جریان و جریان در استخر ایجاد کرد. نکته جالب در طراحی و ساخت این سری از پمپ ها جدا شدن محفظه سیل از موتور الکتریکی است. این شکستگی مانع از ورود آب شده و به قطعات الکتریکی پمپ آسیب می رساند. گروه صنعتی راد با تیمی متشکل از کارشناسان طراحی صنعتی، مهندسین مواد و متخصصان مکانیک و برق، در تلاش است تا پمپ کف راد با کیفیت بالا تولید کند. با توجه به اینکه پمپ های شناور باید به مدت طولانی در اعماق آب کار کنند، یکی از مهمترین نکات در طراحی و ساخت آن کیفیت بالای ساخت قسمت پوششی بدنه پمپ می باشد.

ویژگی های پمپ کف میله ای چیست؟

پمپ پمپ یکی از برندهای معروف و پیشرو در زمینه ساخت انواع پمپ های صنعتی و پمپ های گریز از مرکز می باشد. پمپ ها دارای ویژگی هایی هستند

طراحی شده توسط مهندسین فنی مجرب: پمپ های راد زیر نظر مهندسین مجرب به همراه تیم فنی جوان، انواع پمپ ها را با کیفیت برتر تولید می کنند.

استفاده از مصالح و مصالح مرغوب در ساخت: یکی از ویژگی های بارز پمپ کفی راد استفاده از مواد و مصالح مرغوب برای ساخت قسمت های مختلف پمپ می باشد. یکی از مواد به کار رفته در ساخت پمپ اسن فولاد ضد زنگ می باشد. پروانه داخلی، محفظه سیل و سایر قسمت های این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث می شود قطعات پمپ عمر طولانی داشته باشند. همچنین قسمتی از پمپ که نزدیک آب است و پس از مدتی باید آن را تعویض کنیم از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده است. آب بندی این قسمت به گونه ای انجام شده است که آب وارد قسمت های دیگر نشود.

پاسخگویی به نیاز مشتریان: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ راد این است که به نیاز مشتریان اهمیت می دهد و سعی در رفع مشکلات موجود در محصولات این شرکت دارد. تیم تحقیق و توسعه این شرکت سعی در رفع مشکلات ساخت قبلی این شرکت داشته و با ایجاد انواع پمپ، محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تیم تحقیق و توسعه پیشگام: با توجه به پیشرفت علم و دانش و تولید مواد و آلیاژهای جدید که در سراسر دنیا برای ساخت انواع قطعات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، لازم است گروه صنعتی راد برای رقابت با جهانی به روز نگه داشته شود. محصولات، چیزی برای گفتن در مورد این بازار رقابتی دارند. به همین منظور، تیم پیشگام تحقیق و توسعه این شرکت همواره در تلاش است تا با بررسی آخرین ساخت‌های شرکت‌های معتبر جهانی، به محدودیت‌های استاندارد این شرکت‌ها نزدیک شود.

علاوه بر موارد فوق، به خریداران این محصول خدمات متنوعی در هنگام خرید از طریق تیم پشتیبانی شرکت پمپ راد ارائه می شود. به این ترتیب نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی برای یافتن قطعات یدکی و سرویس آنها ندارید.
 

 

انواع پمپ های کف چیست؟

مهمترین محصولات میله پمپ زمین عبارتند از:

پمپ گریز از مرکز: بدنه و قسمت های داخلی این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر این تجهیزات می شود. پمپ گریز از مرکز میله ای را می توان در مناطق مرطوب استفاده کرد. کاربرد اصلی این پمپ پمپاژ آب و مایعات خوراکی با دمای پایین (40 درجه به پایین) است و در برخی از مدل های بهینه آن (سری W) پمپ را می توان در آب غوطه ور کرد. از مزایای اصلی این پمپ می توان به کاهش صدای پمپ اشاره کرد. مصرف انرژی این پمپ با حذف فن خنک کننده بهینه شده و جریان آب از طریق الکتروموتور دمای موتور الکتریکی پمپ را کاهش می دهد. پمپ سانتریفیوژ میله ای را می توان در زیر زمین یا در فضاهای بسته استفاده کرد.

پمپ شناور: پمپ شناور میله ای از فولاد ضد زنگ و چدن شکل پذیر ساخته شده است. این پمپ در چندین مدل تولید می شود. برای سهولت استفاده کنندگان از این پمپ، صدای آن تا حد امکان کاهش یافته است. این پمپ دارای حداقل آمپر راه اندازی است. همچنین آمپر پیوسته این پمپ با استفاده از ملخ های بیشتر کاهش یافته است.

پخش کننده کف 3 اینچی: ویژگی منحصر به فرد این خانواده از محصولات راد، نسل جدید پروانه های داخلی فولاد ضد زنگ می باشد. این نوع پروانه کاملا متعادل است و این مشکل به کاهش استهلاک تجهیزات کمک می کند. بوش های استفاده شده در این پمپ ضد سایش بوده و به ندرت دچار خوردگی می شوند. شفت و محفظه آب بند کاملاً از موتور دستگاه جدا بوده و روغن کاری مناسب محفظه الکتروموتور باعث طول عمر دستگاه می شود. در ساخت تجهیزات استفاده از آلیاژ ضد زنگ و توری پلاستیکی در کنار سایر ویژگی های فنی برای جلوگیری از سایش و زنگ زدگی در نظر گرفته شده است. روتور و استاتور این پمپ بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است. مدل های مختلف این سری از پمپ های میله ای قابل استفاده در کشاورزی، چاه های عمیق، استخرها، ساختمان سازی و ... می باشد.

پمپ 2 اینچی: این سری از پمپ های راد دارای مشخصات مشابه پمپ های 3 اینچی هستند، به جز دبی خروجی کمتر. بدنه، اجزای داخلی و پروانه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. چرخش پروانه کاملا متعادل است و شفت استاندارد و بلبرینگ نصب شده در آن به راحتی آسیب نمی بیند. طراحی بهینه محفظه سیل زده و جدا شدن کامل آن از جریان الکتریکی به پمپ کمک می کند تا مدت زمان بیشتری کار کند. همچنین کاربردهای پمپاژ در چاه های عمیق مزارع کشاورزی، پرورش ماهی، استخرهای شنا، ساخت و ساز و غیره وجود دارد. این سری میله های سوخت در مدل های مختلفی ارائه می شود.
 

برداشت شده از:https://abniro.com/water-pump/raad-pump/



برچسب ها : ,
 
Blogtez