تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

تحصیل در قبرس

جمعه 20 مرداد 1402

 


تحصیل در قبرس در یک نگاه

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های قبرس را دارید به طور خلاصه باید گفت که کشور قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود. قبرس شمالی توسط ترکیه و قبرس جنوبی توسط یونان اداره می شود. در زیر اطلاعات مفیدی را در جدول خلاصه در اختیار شما قرار می دهیم.

تجربه تحصیل در قبرس شمالی و رزومه موفق

من محمدحسین مهرزاد صدکیانی هستم، فارغ التحصیل از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس هستم و تجربه چندین ساله زندگی در قبرس را دارم. تصویری که در زیر می بینید تصویری از مراسم فارغ التحصیلی من در دانشگاه مدیترانه شرقی و در واقع پایان تحصیلم در قبرس است.

زمانی که خودم قصد مطالعه در این جزیره زیبا را داشتم، نتوانستم منبع یا مرجعی برای سوالاتم بیابم. بنابراین، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، تصمیم گرفتم که نام تجاری AMU Register را ایجاد کنم تا تجربیات خود را با دانشجویان آینده تحصیل در خارج از کشور در قبرس به اشتراک بگذارم. و به زودی به بزرگترین نمایندگی دانشگاه های قبرس در کل خاورمیانه رسیدم. در دانشگاه قبرس این رشته به حوزه اصلی تخصص من تبدیل شد و در این مدت به دانشجویان دانشگاه قبرس بورسیه تحصیلی عالی ارائه دادم و نزدیک به 1300 دانشجو با موفقیت وارد دانشگاه شدند.

در این مورد ویدئوی کوتاهی از بسیاری از دانشجویانی که از طریق آژانس من در دانشگاه های قبرس پذیرفته شده اند را برای شما می آورم. افتخار موسسه ما از ابتدای فعالیت خود صداقت در امور و مشاوره صحیح به متقاضیان می باشد. این بار می توانید مصاحبه های تعدادی از دانشجویان ما را مشاهده کنید
 

دانشگاه های قبرس شمالی

قبرس کشور جهانگردی و علم است. به همین دلیل است که این همه دانشگاه دارد. اما بر کسی پوشیده نیست که این دانشگاه ها ارزش پول ندارند. به طور کلی کسانی که مایل به تحصیل در قبرس هستند می توانند یکی از برترین دانشگاه های این کشور را انتخاب کنند.

سه دانشگاه برتر در قبرس شمالی وجود دارد. این سه دانشگاه توسط اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا و ترکیه به رسمیت شناخته شده اند. در زیر در جدولی کوتاه و مفید به مقایسه دانشگاه های قبرس شمالی پرداخته ایم.

با یک پیشنهاد منطقی و البته مدارک، اگر آینده شغلی شما برای شما مهم است و مدرک شما توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کانادا و آمریکا پذیرفته شده است، یکی از سه دانشگاه فوق را برای تحصیل در قبرس انتخاب کنید. من شما را مجبور نمی کنم که یکی از سه دانشگاه بالا را انتخاب کنید و اگر می خواهید در سایر دانشگاه های قبرس شمالی تحصیل کنید، ما بخشی از توافق نامه با تمام دانشگاه های قبرس هستیم.

تحصیل در CIU دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس (دانشگاه CIU) بهترین دانشگاه  برای تحصیل در قبرس  شمالی یورومای از نظر بورسیه و اعتبار مدرک تحصیلی در قبرس است و در سال های اخیر طرفداران زیادی در بین متقاضیان پیدا کرده است. دلیل محبوبیت این دانشگاه بورسیه های عالی است و هر ترم متقاضیان زیادی برای تحصیل در دانشگاه ciu وجود دارد. این دانشگاه تا 75 درصد بورسیه تحصیلی برای مقاطع کارشناسی و تا 50 درصد بورسیه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد. با توجه به این بورسیه، شهریه این دانشگاه بسیار مناسب است.

در دانشگاه مدیترانه شرقی EMU تحصیل کرده است

دانشگاه مدیترانه شرقی یا دانشگاه Emu از نظر رتبه جهانی بهترین دانشگاه قبرس محسوب می شود که در جدول بالا نیز آمده است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های دنیاست و مدارک آن مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد. به جرات می توان گفت که تحصیل در این دانشگاه بهترین گزینه برای متقاضیان می باشد اما هزینه تحصیل در دانشگاه emu قبرس گاهی تا 4 برابر بیشتر از سایر دانشگاه های قبرس می باشد. مانند سایر دانشگاه های قبرس، دانشگاه emu نیز 50 درصد بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

هزینه تحصیل در قبرس

این موضوع در قسمت هزینه تحصیل در قبرس شمالی یورومای  به طور کامل بررسی شده است اما در این قسمت به طور مختصر به بررسی سطح شهریه در دانشگاه های قبرس می پردازیم. اولین، باید گفت که دانشگاه های قبرس به تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی 50 درصد بورسیه می دهند. آره، برخی از دانشگاه ها مانند دانشگاه بین المللی قبرس به دانشجویان ایرانی 75 درصد بورسیه ارائه می کنند.

همه دانشجویان را پوشش می دهد و توسط دانشگاه به همه متقاضیان اعطا می شود. دلیل این بورسیه این است که ایران یک کشور جهان سوم است. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از نمایندگان با ذکر این نکته که این بورسیه حاصل تلاش آنان است مبالغ اضافی از دانشجویان و متقاضیان دریافت می کنند.
 



برچسب ها : ,
 
Blogtez