تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 


ویژگی های فر توکار

فر یکپارچه یکی از مدرن ترین انواع فر است که در اکثر نمایندگی بوش و  آشپزخانه های حرفه ای یافت می شود. این نوع فر در داخل کابینت و دیوار قرار دارد و فضای کابینت را اشغال نمی کند.

طراحی و ساخت فر توکار بسیار زیبا و پرکاربرد است و به راحتی با دکور آشپزخانه هماهنگ می شود. مدل های این فر موجود در بازار استیل، شیشه و ترکیبی از مواد استیل و شیشه می باشد.

هنگام انتخاب فر توکار مناسب باید به اندازه آن برای آشپزخانه توجه کنید. فرهای موجود 60، 70 و 90 سانتی متر عرض دارند. ظرفیت این نوع فرها معمولا بین 51 تا 76 لیتر است. میانگین ظرفیت اکثر فرهای تکی 60 لیتر است. حجم کل فر ظرفیت نامیده می شود و هیچ ارتباطی با ابعاد فر ندارد. گاهی اوقات فر دارای ابعاد بزرگ است اما ظرفیت آن کمتر از فر با ابعاد کوچکتر است.

برنامه های کاربردی فر داخلی

دو نوع اجاق گاز وجود دارد: برقی و گازی، اما اجاق گازهای برقی موثرتر هستند. در واقع این روزها تولید اجاق گاز توکار محدود است و یافتن این نوع سخت است اما با توجه به قیمت، قیمت آن ارزان است. به دلیل بسته بودن فضای اجاق گاز و کمبود اکسیژن، اجاق گاز در حین پخت بسته می شود و بهتر است در حین پخت اجاق گاز زیر یا پشت آن را باز کنید یا درب اجاق را نیمه باز بگذارید. این نوع فر باید قبل از پخت گرم شود تا به دمای لازم برسد. اما اجاق های برقی کارآمد هستند و حرارت را در داخل تابه فر پخش می کنند تا غذا به طور کامل بپزد. زمان پخت این نوع از فرهای گازی کمتر است و در هنگام پخت می توان درب آن را بست تا انرژی گرمایی هدر نرود و بوی غذا از آن خارج نشود.

 سرویس فر توکار بوش

برخلاف اجاق گازی که برای روشن یا کم کردن فر نیاز به حجم دارد، فر برقی را می توان با لمس کنترل کرد.

فر توکار دارای سیستم تمیز کننده حرارتی می باشد و با افزایش دمای فر چربی تبدیل به خاکستر می شود و تمیز کردن آن آسان تر می شود. این عملکرد استفاده از فر را آسان و ایمن می کند.

فرهای درجه یک دارای سیستم قفل کودک هستند که برای کسانی که بچه کوچک دارند توصیه می شود.

به طور کلی در صورت تمایل به خرید فر توکار، قبل از خرید فر، نکات ذکر شده و همچنین اصالت برند سازنده، وجود گارانتی و گارانتی محصول و راهنمای کار را مطالعه نمایید.
 



برچسب ها : ,
 
Blogtez