تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

فرودگاه بین المللی دبی مرکز اصلی برای پروازهای معتبر شهر دبی است که دو شرکت هواپیمایی امارات (که بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاور میانه است) و فلای دبی (به عنوان یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت) اکثر پروازهای این فرودگاه را تشکیل میدهند. طبقهی اول که به پروازهای ورودی اختصاص دارد از چندین بخش شامل قسمتی که ماشین کرایه میدهد، قسمتی که میتوان در آن هتل رزرو کرد و قسمتی برای کانتر چک این تشکیل شده است. در محوطه بیرونی هر سه ترمینال دبی تاکسیهای امن و راحت وابسته به خود فرودگاه وجود دارند. غرفه سوریه نسخه مینیاتوری از بازار قدیمی حمیدیه در شهر دمشق است در دهکده جهانی دبی بازسازی شده است و در آن میتوانید آجیلهای عربی، میوههای خشک، باقلوای سنتی سوریه، آثار هنری نقاشی و خوشنویسی، صنایع دستی، مبلمان ویژه و همچنین لباسهای ساخته شده از نخ که بسیار راحت میباشند را خریداری کنید و در کنار آن از غذاهای خوشمزه محلی سوریه و منطقه مدیترانه خرید و یا فقط مزه کنید. کودکان، افراد مسن و جوانان خانواده شما، همگی از تماشای نمایشهای موزیکال این آبنما لذت خواهند برد و فضای بسیار شاد و پر انرژی را تجربه خواهند کرد. در این بسته میتوانید با استفاده از دوربین خود از زیر آب عکس بگیرید و تصاویری خلق کنید که خاطرات شما را در آکواریوم دبی جاودانه خواهند کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، این ترمینال امکاناتی از قبیل خدمات اسپا و ماساژ، حمام ، استخر، موزه، مکانهایی برای تفریح نیز دارد تا با این امکانات، تمامی نیاز افراد در مواقع انتظار را پاسخ داده باشد. انجام میشود. طبقهی اول متعلق به پروازهای ورودی است، طبقهی دوم شامل رستوران، کافی شاپ، فود کورت، سالن انتظار و یک سالن تشریفات که به پروازهای بیزنس کلاس تعلق دارد. زیرا هر سال تابستان این باغ تعطیل و بازسازی میشود، طبیعتا تا سال آینده و بازگشایی دوباره باغ، سوپرایزهای جدیدی در انتظار بازدید کننده ها است.

بازدید از آکواریوم مجلل دبی برای انواع رنجهای سنی مناسب و جالب است. دبی یک شهر فوق العاده و مجلل است که هرساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب می کند.2 فرودگاه بزرگ در شهر دبی واقع شده است. ترمینال 3، از سوی دیگر، بزرگترین و مجلل ترین ترمینال است که امارات و فلای دبی از این ترمینال عمدتا استفاده می کنند. این فرودگاه امکانات دیگری از جمله نمازخانه، مراکز خدمات پزشکی و اورژانس در اختیار شما قرار میدهد. این کارت قابل شارژ است و همچنین به شما برای سفرهای عادی تخفیف میدهد. از جمله این خدمات میتوان به کانتر چک این، تحویل بار و فروش بلیط هواپیما اشاره کرد. پارک اَونچر دبی شامل یک سیاست جداگانه برای هزینه بلیط است. وسایل بازی متنوعی در این پارک وجود دارد و تقریباً افراد در هر رده سنی که باشند میتوانند از آنها استفاده کنند. ورود افراد کمتر از 12 سال بدون همراهی و مسئولیت بزرگترشان ممنوع است. در بخش بازرسی امنیتی، تمام وسایل برقی و مایعات همراه خود را از بار خارج کرده و روی میز مربوطه بگذارید. علاقهمندان به بازیهای کامپیوتری تمام وقت خود را در این بخش میگذرانند.البته از دکههایی که غذاهای متنوع میپزند و حسابی شلوغ میشوند نباید غافل شد چرا که یکی از بخشهای جذاب هر مکان تفریحی رستورانها، کافههای آن هستند. وقتی در این محله به گشت و گذار مشغولید، به خصوص اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید، میراث ارزشمند معماری منطقه را که به خوبی مرمت و بازسازی شدهاند از دست ندهید. بنابراین برای سفر به این شهر زیبا و مدرن دنیا بهتر است بهترین تاریخ و زمان را انتخاب کنید. طی فاز اول ساخت فرودگاه بین المللی قرار بود حدود 220000 تن بار در سال با افزایش نرخ 880000 تن جابجا شود و ترمینال مسافربری برای خدمات رسانی به ظرفیت 5 میلیون مسافر در سال ساخته شود.

همچنین هتل Dubai International Terminal نیز دارای امکانات پیشرفته و راحت تری برای مسافران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند. نا گفته نماند که باغ معجزه با توجه به فصل های مختلف سال، در ماه های محدودی قابل بازدید است. اگر با روش های صحیح واردات کالا آشنا باشید، از بهترین شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرید و به دنبال خرید عمده از دبی باشید، قطعا میتوانید هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش دهید. با استفاده از این اتوبوس ها در مدت زمان ۲۰ دقیقه می توانید از ترمینال ۲ به ۱ و در مدت زمان ۳۰ دقیقه از ترمینال ۲ به ترمینال شماره ۳ بروید. مدیران شهر دبی و رهبران امارات متحده عربی، طی چشماندازی که ترسیم کرده بودند قرار بود این فرودگاه را به بزرگترین فرودگاه جهان تبدیل کنند و تا سال 2020 ظرفیت 160 میلیون مسافر و 12 میلیون تن بار در سال را محقق کنند. قاب دبی، یکی از جدیدترین جاذبه های گردشگری دبی است که در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه ها نیز شناخته می شود. ترمینال شماره یک فرودگاه بینالمللی دبی، اصلیترین ترمینال آن محسوب میشود که پروازهای طولانی و بیشتر ایرلاینهای معتبر از طریق این ترمینال انجام میشود. اکثر ایرلاینهای معتبر مثل لوفت هانزا در این فرودگاه دبی بخش خصوصی دارند. لازم به ذکر است که در ترمینال شماره ۱ اکثر ایرلاین های معتبر و پرواز های طولانی از این ترمینال انجام میگیرد.

یکی از ویژگیهای منحصربفرد ترمینال شمارهی ۱ فرودگاه دبی برخورداری از سالنی است که تنها متعلق به کودکانی میباشد که به تنهایی به دبی سفر کردهاند، چرا که در سالهای اخیر تعداد این کودکان روز به روز افزایش یافته است. این ترمینال 4 طبقه است و به تنهایی ظرفیت جابهجایی 65 میلون مسافر را در روز دارد. بهتر است بدانید که ساحل ام سقیم در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ است پس بهتر است صبح زود به آنجا بروید. اشاره کرد. ساحل مورد نظر نزدیکی ساحل ام سقیم قرار دارد و می توانید برای شنا کردن به آن جا مراجعه کنید. فرودگاه بینالمللی دبی (DXB) یکی از شلوغترین فرودگاههای جهان است و به عنوان هاب مرکزی هوایی امارات، فلایدبی و کانتاس عمل میکند. این شلوغترین فصل این فرودگاه از 2019 به بعد بود. یکی دیگر از حقایق جالب در مورد فرودگاه دبی این است که یک سالن کامل به نام Concourse A دارد. Business Traveller Middle East، Gulf Business Awards، Frontier Awards، World Travel Awards و بسیاری از سازمان های دیگر این عنوان را به فرودگاه دبی اعطا کرده اند. مانند بسیاری از شهرهای کره زمین، این شهر نیز به مناطق تقسیم شده است. نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که مسافران برای تردد در قسمتهای متعدد فرودگاه از قطارها و تونلهای زیرزمینی استفاده میکنند. لا پاریلا (La Parrilla): مناظر بی نظیر این رستوران که در طبقه ۲۵ واقع شده به همراه غذاهای جنوب آمریکایی آن بسیار لذت بخش است. این آب نمای رقصان و موزیکال، توسط طراحان آمریکایی طراحی شده است. در این مجموعه با پرداخت ورودی جداگانه می توانید وارد محوطه اصلی شده و از تفریحات آن استافده نمایید و لذت حضورتان در انجا را چندین برابر نمایید و همچنین از منظره های بینظیر و چشم نواز آن نیز می توانید استفاده نمایید و با گرفتن عکس های یادگاری خاص خاطرات زیبای خود را به ثبت برسانید.

بد نیست بدانید که پیست اسکی دبی در سال های 2016 و 2017 به عنوان بهترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا شناخته شد. از جمله معروف ترین بخش های آن می توان به شیرینی فروشی آن اشاره کرد که بزرگ ترین شیرینی فروشی جهان است. تنوع کافه و رستوران در فرودگاه بین المللی دبی آنقدر زیاد است که حتی اگر مسافر هیچ یک از پروازهای دبی هم نباشید، بازهم دلتان میخواهد سری به اینجا بزنید. دهکده جهانی یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آید و بازدید از آن به خودی خود، حتی بدون تماشای برنامه آتش بازی جالب است. دامنه منطقه اسکی دبی به گونهای طراحی شده که از دور مانند کوههای دیدنی گرجستان به نظر میرسد و درعین حال برای انجام فعالیتهای ورزشی در زمستان کاملا مناسب است. وجود سرگرمیها، تفریحات، مراکز خرید بزرگ با قیمت مناسب و هتل لوکس از فرودگاههای دبی چهرهای مدرن و بالاتر از استانداردهای جهانی به نمایش گذاشته است. ترافیک مسافران این فرودگاه در سه ماه پایانی 2022 با 67 درصد افزایش نسبت به سال گذشته آن به 19.7 میلیون نفر رسید. شاورما و فلافل در شهر دبی طرفداران زیادی دارد و قیمت آن برای هر نفر بین ۱۰ تا ۱۵ درهم است. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۸ تعداد مسافران این فرودگاه از مرز ۹۰ میلیون نفر هم عبور کرد و در حال حاضر سومین فرودگاه پررفتوآمد جهان محسوب میشود. این فضاها معمولاً شامل طرحهای هنری و معماری جالب، نورپردازی مهیج، صداهای آرامبخش و عناصر دیگری هستند که با هم ترکیب شده و برای ایجاد تجربهای خاص و فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگان به کار میروند. چه برای کار و چه برای تفریح قصد سفر به دبی را داشته باشید، DXB فوق العاده ای برای سفر شما ارائه می کند.

امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید یک مغازه مناسب در دبی و راهاندازی کسب و کار خود هستند. فرودگاه بین المللی دبی نیز از این قاعده نیست و به عنوان قطب شرکتهای هواپیمایی امارات و فلای دبی در دنیا شناخته میشود. خوشبختانه این فرودگاه امارات در تمامی نقاط، قسمتهایی را برای استراحت مسافران در نظر گرفته است تا بتوانند بین پرواز کمی ریلکس کنند.البته این امکانات فقط برای مسافران درجه یک نیست بلکه همه مسافران با پرداخت هزینه ورودی می توانند از آن استفاده کنند.این امکانات شامل غذای عالی، نوشیدنی، فضای راحت، وای فای با سرعت عالی و … وای فای فرودگاه دبی سریعترین وای فای در جهان است. قیمت اقامت در این هتل بسیار متعادل است و با صرف مبلغی میتوانید وای فای رایگان، دوش گرفتن و چند ساعت خواب داشته باشید. سایر امکانات رفاهی در تمام اتاقها عبارتند از: حمام با وان عمیق و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون با کانالهای ماهوارهای، گهواره و تخت نوزاد، چای ساز، تلفن، میز و مینی بار. این نکته مهم رابه خاطر داشته باشید که ریختن زباله در تمام سواحل دبی با جریمه همراه است و توصیه میشود که محیط ساحل را تمیز و پاکیزه نگه دارید. اما ترمینال شماره ۲ در سمت دیگر فرودگاه قرار دارد و سرویس شاتل فرودگاه وظیفه جابجایی مسافران بین این ترمینال ها را بر عهده دارد. ترمینال شماره ۲ از دو ترمینال دیگر دورتر است. این تورها معمولا دو روزه هستند. شاید هم اهل فعالیتهای هیجانانگیزی باشید که حسابی آدرنالین خونتان را بالا ببرد، در این صورت به شما تجربهی رد شدن از بالای محوطهی پارک با زیپلاین را توصیه میکنیم. او در اوایل سال 1949 بازاری کوچک در این مکان تأسیس کرد که به بازار مرشد معروف شد. برای اطلاعات بیشتر این فرودگاه در تور دبی ، دعوت می کنیم که با ما همراه باشید .

این ساحل هم برای تفریح خانواده ها مناسب است و در طول سال هم رویدادهای هنری و تفریحی مختلفی در این ساحل برگزار می شود. این فرودگاه مثل فرودگاه بین المللی دبی امکانات بسیاری از جمله سالنهای بزرگ، ترمینالهای مسافربری با امکانات مدرن، محلی مخصوص برای جتهای شخصی و مراکز خرید دارد. فرودگاه بین المللی دبی در ۵ کیلومتری شرق دبی در شهرک القرهود بنا شده و مهمترین فرودگاه این شهر میباشد. نرخ تاکسیهای فرودگاه ۲۵ درهم برای دربست و ۱.۹۶ درهم برای هر کیلومتر مسافت میباشد. در مجموع پروازهای فرود آمده در فرودگاه آل مکتوم دبی کمتر از فرودگاه بین المللی دبی است که همین موضوع نشانگر اهمیت بالای فرودگاه بین المللی دبی میباشد. فرودگاه های دبی شامل فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه آل مکتوم (بزرگترین فرودگاه جهان) میشود. شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا به شماره ثبت ۵۹۴۸۶۴ و شناسه ملی ۱۴۰۱۱۰۶۳۴۴۳، که به اختصار ” موسسه تحقیقات بازار ایده ” نامیده می شود، کار خود را از سال ۱۳۹۴ بصورت حرفه ای شروع کرد؛ لازم به ذکر است شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده دارای دو مجوز رسمی و دولتی از مرکز آمار ایران وابسته به سازمان برنامه و بودجه برای اجرای فعالیت های تحقیقات بازار به شماره گواهینامه مرکز آمار ایران ۱۴۰۱/۱۱۳۴۷ و همچنین کارگزاری رسمی صندوق ضمانت صادرات ایران وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره گواهینامه صندوق ضمانت صادرات ایران ۴۴۵۵ برای تکمیل پرونده های اعتبارسنجی مشتریان صادراتی می باشد. برای مثال خطوط ۴۰۱ و ۴۰۲ مسافران را به مناطق الغبیبه و السبخه میبرند، برای استفاده از این اتوبوسها باید حتما کارت نول به همراه داشت. Submarine Adventure از مهمانان دعوت می کند تا با زیردریایی های زرد رنگ زیبا، زیر آب سفر کنند و خرابه های باستانی و زندگی دریایی را کشف کنند.

این پارک دارای شبکهای از مسیرهای کوهنوردی خوش منظره است که به بچهها فرصتی برای کشف محیط طبیعی، برخورد با حیات وحش محلی و مشاهده مناظر خیرهکننده را میدهد. از طرف دیگر، اگر زمان زیادی دارید، برای اخذ اقامت کاری در دبی اقدام کنید و یا با ویزای توریستی دبی، تمام جاذبه های توریستی شگفت انگیز دبی و همچنین جاذبه های نزدیک مترو دبی را کشف کنید. دبی، پیشرفتهترین شهر خاورمیانه و یکی از مهمترین مقاصد توریستهای بینالمللی، بخش اعظم توسعه اقتصادی و گردشگری خود را مدیون توسعه زیرساختهای هوایی است. را دارید، باید بگوییم که این بازار بزرگترین و بهترین عمده فروشی دبی در این زمینه است. در حالی که در بازارهای عمده فروشی زعفران در دبی قیمت ها بسیار ارزان تر است. بهترین عمده فروشی دبی برای خرید طلا کدام است؟ ساحل لامر دبی بدون رقیب بهترین ساحل این شهر توریستی می باشد که همیشه دارای ترافیک گردشگری بالایی است، بیشتر مسافران این مکان را به خاطر ویو خارق العاده اش و تفریحات کم نظیر انتخاب می کنند، یکی از پارک های ابی دبی به نام لاگونا در این ساحل واقع شده است که در کنار آن هر نوع تفریحی از قبیل حمام آفتاب، سالن های سینمایی، فلای بورد و جت اسکی، سایت های غواصی، کابین های وی آی پی هم تعبیه شده است .

Museum of Future in Dubai - #shorts, #shortfeed, #dubai, #museumofthefuturedubai, #viral گیت هوشمند یک سیستم اتوماتیک برای کنترل عبور مسافران است که بدون نیاز به متصدی عمل میکند. یک مرکز اسب سواری، زمین ها و پیست های ورزشی هم وجود دارد که این مکان را به یک پارک کامل تبدیل میکند. منبع عکس: سایت travelvui.comبازار طلای دیره صدها مشتری را به خود جذب میکند که بهدنبال خرید طرحهای جدید و خلاقانه طلا هستند و این بازار نیز طرحهای منحصربهفرد خود را دارد. این باغ حتی دارای مناطق بازی برای کودکان است تا آنها را سرگرم کند. حتی اگر از جلوی درب قسمت امارات گذر کنید بوی عود و عطریات عربی راه حس خواهید کرد! چرا که راحتترین و مطمئنترین راه جابجایی، استفاده از تاکسی است. لازم به ذکر است که ترمینال 1 و 3 مستقیما به مترو دبی راه دارند.همچنین ترمینال 1 و 2 از خیلی نظرها به خوبی ترمینال 3 نیستند. برای همه ممکن است پیش بیاید که پیش از پرواز به دوش و یا حمامی کوتاه نیاز داشته باشند. این ترمینال به پروازهای چارتری اختصاص دارد و علاوه بر آن، پرواز ایرلاین های ایرانی و کشورهای حوزه خلیج فارس مثل امارات متحده عربی نیز از این ترمینال صورت می گیرد و در فرودگاه دبی مسافران ایرانی می توانند از این ترمینال برای سفرهای خود استفاده کنند.فلای دبی که یک هواپیمایی ارزان قیمت است نیز در این ترمینال فعالیت میکند.

مدت پرواز به دبی با هواپیمایی امارات همان ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه است. او فرمان ساخت فرودگاه را در سال ۱۹۵۹ صادر کرد و تنها یک سال طول کشید تا فرودگاه دبی که تنها یک محوطه ی پرواز با باند پروازی به طول ۱۸۰۰ متر داشت ، ساخته شود. اگر از پرواز طولانی خود خسته شدهاید، وقت آن است که در هتل فرودگاه بینالمللی دبی کمی استراحت کنید و از امکانات لوکس آن بهرهمند شوید. اگر قصد سفر به داخل یا خارج از دبی را دارید، بهتر است به فکر استفاده از گیتهای هوشمند فرودگاه دبی باشید تا بهراحتی از قرار گرفتن در صفهای طولانی جلوگیری کنید. اغلب خطوط هواپیمایی و پروازهای طولانی مدت از طریق همین ترمینال صورت میگیرد. اگر از طریق ترمینال 3 دبی سفر کرده اید، حتماً از این موضوع خبر دارید. امکانات خرید و غذا خوردن در این مرکز خرید، فراوان است. اگر به ساحل جمیرا در دبی مراجعه کردید، پیشنهاد می کنم مرکز ماساژ این ساحل را از دست ندهید. وقتی به ایستگاه مترو رسیدید، از طریق خط سبز به سمت ایستگاه اتصالات بروید و در ایستگاه الراس پیاده شوید. از ساعت 6 صبح تا 12 شب برای استفاده از مترو دبی وقت دارید. این پارک روزانه از ساعت 8 صبح الی 11 شب پذیرای مهمانان است. در مقاله بهترین پارک های آبی دبی نیز میتوانید با سایر جاذبههای آبی این شهر آشنا شوید.

در محله بستکیه میتوانید خانه های زیبا، همراه با معماری سنتی و کاهگلی را ببینید که حال و هوای قدیمی و جذابی دارند. مهمترین اماکن نزدیک به ایستگاه مترو AL RAS در خط سبز مترو دبی، بازار ادویه دبی و خانه تاریخی شیخ سعید آل مکتوم است که از شخصیتهای برجسته امارات متحده عربی بشمار میرود. بیشتر بخوانید: چطور با کمتر از 10 درهم از فرودگاه دبی به خانه یا هتل برویم؟ تنها کافیست به نت ورک DXB و یا DWC وصل شوید و بروزر خود را باز کنید تا آنلاین شوید. شما در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید از فروشگاههای بدون مالیات و یا دیوتی فری فرودگاه پوشاک، کفش، زیوآلات، شکلات و هرگونه سوغاتی را برای دوستان و عزیزانتان تهیه کنید. بری پرسیدن هرگونه سوال و درخواست راهنمایی میتوانید بر روی کمک آنها حساب کنید. در فرودگاه بینالمللی دبی کانترهای پذیرش خودکار بدون نیاز به متصدی وجود دارد که با استفاده از آنها به راحتی میتوان چک-این (check-in) نمود و کارکنان فرودگاه نیز همیشه آمادهی کمک به شما هستند. در خصوص هزینه های پیست اسکی دبی باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه ورودی به صورت مجزا دریافت شده و افراد کودک و بزرگسال باید بلیط تهیه کنند. 1. میهمانان هتل آتلانتیس تخفیف در خرید بلیط دارند . در این مطلب قصد داریم حقایق منحصر به فردی را از DXB برای شما بیان کنیم که ثابت می کند این فرودگاه بین المللی چیزی بیش از یک مرکز مسافرتی با گزینه های خرید و تفریح است. همین دلیل سبب شده به یکی از قطبهای گردشگری در جهان تبدیل شود. درباره فرودگاه بینالمللی که در لیست فرودگاه های دبی قرار دارد، خوب است بدانید که آن، سریعترین قطب هوانوردی در جهان است. در این پارک سرگرمی ها و بخش های متفاوتی نظیر پارک آبی، سینما ۴ بعدی، ماشین های پدالی و …

در این مرکز، علاوه بر پوشاک می توانید لوازم صوتی و تصویری، مبلمان، اسباب بازی، لپ تاپ و مصالح ساختمانی نیز خریداری کنید. فاصله فرودگاه تا شهر دبی 8 و نیم کیلومتر است که مسافران می توانند از طریق تاکسی، اوبر، اسکای باس و مترو به آنجا بروند.بی شک مترو ارزانترین روش برای رسیدن به شهر است و هزینه ی آن 50 تا 100 درهم می باشد. شاید به همین دلیل است که پارک برای تأمین نیازهای تفریحی افراد فراتر از سن و توزیع جمعیتی منطقه ساخته شده است. به دلیل تقاضای بالای جذب نیروی کارگر در بخشهای گردشگری افراد زیادی از فیلیپین، چین، اندونزی و مالزی دبی را برای مهاجرت انتخاب میکنند، جمعیت دبی سالانه حدود ۵.۶۴ درصد رشد می کند و تراکم جمعیت این شهر در هر کیلومتر مربع ۱۸. فرودگاه بین المللی دبی، مقصد گردشگری میلیونها مسافر است به همین منظور وسائل حمل و نقل چه در داخل محوطه فرودگاه و چه در خارج از آن وجود دارد. در سال ۲۰۱۵، پارکر به عنوان یک پاپآپ در پارک الخازان، یکی از قدیمیترین و محبوبترین پارکهای محله دبی، شروع به کار کرد. فرودگاه بین المللی دبی (Dubai International Airport) و فرودگاه بینالمللی آل مکتوم (Al-Maktoum International Airport) به ترتیب مهم ترین فرودگاه های امارات متحده عربی هستند که توسط شرکت فرودگاه های دبی اداره می شوند.



برچسب ها : ,
 
Blogtez