تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

جبهه شمالی کوهستان توچال دارای روستاهایی است که توسط خطالرأس شمالی آن (توچال به سیچال) به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده است.تنها روستایی که از سمت شمالغربی میتوان به قله ۳۹۸۰ متری توچال دست یافت، روستای شهرستانک (جاده چالوس) است. مجموعه ورزشی و تفریحی توچال در بام تهران امکان رزرو زمینهای مختلف تنیس را برای همه فراهم کرده است. این فرش خارقالعاده با طرح شکارگاه تبریز توسط هنرمندان نیشابوری بافته شده است که انگار با جلال و شوکت خود شما را جادو کرده و به درون اتاق میکشد. این بار هم در سرای زمرد، با هنر فرش بافی قرار است آشنا شوید. سراهای ایران مال تمامی ندارد، میتوانید سری هم به سرای زمرد بزنید تا با هنر فرش بافی ایران زمین آشنا شوید و از رنگهای خاص و جذابی همچون بنفش که در این فرش های دستباف به کار رفته است، دیدن کنید. زمین بازی و پارک ترافیک کودکان و محوطه آب نما و سینمای چند بعدی از جمله خدمات این محوطه پارکی شمال شرق تهران به شمار می رود. تهران از جمله شهرهای پربازدید ایران زمین به شمار میآید که با وجود جاذبههایی دیدنی گردشگرانی را در قالب تور تهرانگردی به سوی خود جذب میکند. در این مقاله به صورت کلی ایران مال را به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی و تجاری ایران و یکی از جاهای دیدنی تهران بررسی میکنیم تا بدانیم ایران مال کجاست. با رفتن به کافهی باغ کتاب این مجموعه بزرگ، خود را به صرف قهوهای خوش طعم میهمان کنید تا یک روز پر خاطره را برای خود رقم بزنید. کریمخان با قصدِ انتخابِ تهران به پایتختی، دیوانخانهای بزرگ، برای انجام امورِ دیوانی، احداث مینماید، که بعدها به دیوانخانهٔ دارالاماره (تختِ مرمر)، معروف میگردد. علاوه بر بهرهمند شدن از رستوران های این بازار بزرگ، برای صرف قهوهای خوش طعم میتوانید سری هم به کافی شاپ ایران مال بزنید و خستگی یک روز کامل را از تن به در کنید.

با وجود همه خدمات عالی، حتما یک بار از این مجموعه ایران مال بازدید کنید و با یک تفریح به یادماندنی در استخر و اسپا این مجموعه روز خود را به اتمام برسانید. اکنون به دلایلی نامشخص و تا اطلاع ثانوی این امکان برای بازدیدکنندگان محترم وجود ندارد. برخی از این چنارها هنوز هم در محوطه و کوچه های پیرامون دیده میشوند .اگر این مطلب را درکنار جهت و سوی عمارت بازمانده و سردری که از آن صحبت شد قرار دهیم و با توجه به چنارهای باقی مانده در محلی که اکنون به پارک تبدیل شده است و به احتمال فراوان درگذشته خیابان اصلی و بخشی از میان کرت باغ بوده است. اگر دوست داشتید تا خود را به یک فنجان قهوه مهمان کنید، کافههای کتابخانه ایران مال برای خدمترسانی به شما آمادهاند و بهترین عصرانه را در اختیار شما قرار میدهند. اگر تا به حال از ایران مال تهران بازدید نکردهاید، حتما دیدن آن را در برنامهی گشتی خود قرار داده و از ماجراجویی در آنجا شگفتزده شوید. مجموعه ایران مال که در منطقه 22 تهران قرار دارد به دریاچه چیتگر دسترسی دارد و از طریق بزرگراه همت و چهار باغ به راحتی قابل بازدید است. از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید جدید تهران می توان به مجتمع تجاری کورش اشاره کرد که در اتوبان شهید ستاری واقع شده است و با مترو صادقیه به راحتی میتوان با خطی های آن، به سمت این مرکز خرید مجلل رفت. باغ علم کودک، از جالب ترین فضاهای مخصوص آموزش کودکان است. شهربازی تماشایی که میتواند اوقات خوشی را برای کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی خانوادهها و کودکان به وجود آورد. از دیگر جذابیتهای این باغ رستوران منحصربهفرد، امکانات و وسایل بازی برای کودکان است که برای رفاه حال خانوادهها طراحی شدهاند، به طوری که آنها میتوانند در کنار بازدید از این باغ رستوران علاوه بر صرف غذاهایی متنوع به دلخواه خودشان، کودکان خود را برای تفریح و سرگرمی به شهربازی که مخصوص کودکان است ببرند و از امتیازاتش بهرهمند شوند.

همچنین کتابهای عتیقه چاپ مسکو که به زبان لاتین نوشته شدهاند هم در کتابخانه ایران مال وجود دارند و میتوانید از کتابدارها بخواهید تا آنها را به شما نشان بدهند. شهر کتاب باهنر نیاوران نیز در فاصله 1.5 کیلومتری بوستان نیاوران تهران و جنب خیابان باهنر قرار دارد که با وجود محصولات متنوع موجب جذب هر چه بیشتر شهروندان می گردد. این بلوک، خدمات بسیار متنوعی دارد و در آن مجسمه شخصیتهای مختلف کارتونی و کتابی قرار دارد. اگر از آن دسته از افرادی هستید، که برای فرار از گرمای هوا به استخر پناه میبرند ما به شما مجموعه استخر و اسپا ایران مال را پیشنهاد میکنیم. بنای برج از یک هندسه مربع مستطیلی تشکیل شده است که ۱۶ ضلعی شده و در آخر به یک گنبد منتهی میشود که از داخل برج قابلمشاهده است.شکل ظاهری برج آزادی از ترکیب دو جفت قوس بزرگ تشکیل شده است که به هم میرسند و سازه بزرگ سفیدرنگی را به وجود میآورند. ناگفته نماند که در این مکان امکانات مختلفی از قبیل امکانات ورزشی، امکانات رفاهی و تفریحی نیز وجود دارد. بازار بزرگ ایران درواقع پروژهای فرهنگی اجتماعی است که بیشتر با جاذبههای فرهنگی و بخشهای مختلفش سطح علمی، اجتماعی و تفریحی مردم را نشانه گرفته است. این مجموعه که امروزه در بین دیدنی های تهران خودنمایی میکند، علاوه بر کارکرد تجاری، کاربری تفریحی، ورزش و فرهنگی نیز دارد و پروژههای متعدد آن تا پایان سال 1399 به پایان خواهد رسید تا بار دیگر تهران را به یکی از شهرهای رکورددار دنیا تبدیل کند. محسن در طول عمر خود، علاوه بر فعالیتهای علمی به گردآوری آثار و اشیای تاریخی و فرهنگی پرداخت. اگر وارد سرای عقیق بازار ایران مال شوید، گویی پا به یک موزه گذاشتهاید و از تماشای مجموعه آثاری نظیر مبلمان، تندیس، میز، مجسمه، آیینه و چیزهای دیگر که پُر از اجناس تزیینی است، لذت خواهید برد.

تالار معاصران: در این تالار، حدود هفتصد پرتره از برترین عوامل سینمای ایران را مشاهده خواهید کرد. دیدنی های ایران مال به همین جا ختم نمیشود، میتوانید از تالار آیینه، باغ دیدار و باغ ماهان دیدن کنید و لحظاتی فراموشنشدنی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید. اگر میخواهید به این رستورانها سری بزنید باید به بازار بزرگ ایران مال بروید که در مجاورت پارک چیتگر از معروفترین دیدنی های تهران قرار گرفته است. باغ ملی گیاهشناسی ایران که در منطقه چیتگر قرار دارد، یکی از مکانهای دیدنی اطراف ایران مال است. در بازدید از ایران مال غرب تهران میتوان از کتابخانه، یتیمچه حاج علی اکبر، باغ ماهان و دههای دیدنی دیگر بازدید کرده و لذت ببرید. این اتاق معرکه درون تیمچه حاج علی اکبر ایران مال در طبقهی دوم قرار گرفته است و بازدید از آن به شما پیشنهاد میشود. در زمان تردد با خودروی شخصی خود در این خیابان باید به طرح ترافیک توجه نمایید.- میدان راه آهن تا ورودی خیابان مطهری دارای طرح ترافیک دائم هستند.- خیابان مطهری تا بزرگراه همت نیز در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارند. در ادامه بیشتر راجع به این کاخ تاریخی خواهیم گفت. در ادامه گشتی که در این باغ رستوران مهیج زدید، این امکان برایتان وجود دارد که از دکوراسیون بسیار زیبایی که برای فضای بیرونی رستورانها تدارک دیدهاند، دیدن کنید. نمای بیرونی تکیه دولت بهشکل منشوری هشت ضلعی بود که در داخل بهصورت یک استوانه بود.

این کافه تنها گزینه­ای است که می­توانید در داخل پارک بیابید. یادآور میشویم که سقف این مکان خارقالعاده به صورت انعطافپذیر است و با رنگ زرد خود نور را به داخل دعوت میکند و فضایی دلپذیر ایجاد میکند. وی در خانه قدیمی پدر که متعلق به عهد مظفرالدین شاه بود، تغییراتی ایجاد کرد. یکیای ویژگیهای منحصر به فرد باغ ایرانی ایران مال، تکنولوژی پیشرفته و مدرن در طراحی سقف باغ است که برای پوشش سقف باغ ماهان ایران مال، برای اولین بار در ایران از پوششهای غشایی ETFE استفاده شده است که فضایی مناسب و استاندارد برای رشد گیاهان و فضای سبز باغ فراهم میکند و اشعهی خورشید را کنترل مینماید. یکی از اهداف مهم ایران مال، طراحی فضاها و مکانهای اصیل ایرانی به صورت نمادین است که برای بازدیدکنندگان تجربهای منحصر به فرد و به یاد ماندنی خواهد بود و از طرفی با این هدف در پی احیا و شناساندن این بناها و بخشی از فرهنگ و تاریخ ایران به مراجعین است. بخشی از خوراکیهایی است که برای هر بینندهای هوسانگیز هستند. همانطور که گفتیم پارک وی در تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه چمران و مدرس قرار گرفته است به همین دلیل است که دسترسی بسیار خوبی دارد و به راحتی میتوان به سایر محلههای مهم تهران رفت و آمد کرد. در مسیر کوهنوردی به سمت آبشار دوقلو، یکی از قدیمیترین روستاهای منطقه شمیرانات قرار دارد. بعد از مدتی با افتتاح 3 شعبه دیگر که همگی در شهرهای شمالی ایران ( نور ، نمک آبرود ، رامسر ، بابلسر ) هستند، توانست به اهداف خود رسیده و در این مسیر دشوار، از نظر اقتصادی یکی از به صرفهترین برندهای پوشاک و از نظر تنوع، بالاترین سطح را در البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به خود اختصاص دهد.

در چند سال اخیر ایران کتان توانسته به بالاترین سطح از فروش برترین محصولات پوشاک ایرانی برسد که تمام این اهداف جز به عشق مشتریان و حمایت بی دریغ شما عزیزان میسر نبوده است.ایران کتان در سال 1397 شعبه جدیدی از فروشگاه پوشاک را افتتاح کرد که اینبار در فضای اینترنتی میباشد. از جمله این دکوراسیونهای متفاوت میتوان به وجود کیوسک تلفنی یا گلدانهای رنگارنگی که پشت هر پنجره از این خانههای رستورانی نمایان است و حتی میز و صندلیهایی که در اطراف باغ رستورانهای ملل به چشم میخورد، اشاره کرد. این محل از تهران تاکنون میزبان کوهنوردان زیادی بوده که از کنار مجسمه ای که در آن وجود دارد نیز عبور کرده اند. با دارا بودن تنوع بسیار زیادی از پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در مدت زمان کوتاهی توانست به سایت فروش اینترنتی ایدهآلی برای خرید مشتریان تبدیل شود و استقبال بسیار خوبی از آن شده است. ماجرای این گروهبان شجاع به این صورت بودهاست که 50 سال پیش، این نیروی کارآمد ارتش، جان چند تن را نجات دادهاست. در مسیر باغ ماهان چند رستوران لوکس بینالمللی میبیند و برای استراحت نیز میتوانید از فضای باغ و بخش نیم طبقات باغ استفاده نمایید. در اطراف ایوان اشراق (ایوان کریستال) کافهها و چایخانههایی وجود دارد که میتوانید با استراحت کردن در آنها لحظاتی چند بیاسایید و از گشت و گذار خود لذت ببرید. در این مجموعه مغازههایی وجود دارد که هرآنچه را که نیازمندید به شما ارائه میدهند و با سفارش یک نوشیدنی خنک انرژی از دست رفتهی خود را به دست میآورید.

حتما تفریح در این مجموعه را از دست ندهید و لحظاتی خوش را به ثبت برسانید. قدم زدن میان هر یک از این سراهای دیدنی، لذتبخش خواهد بود، طوری که لحظاتی متفاوت را برایتان رقم میزند. اگر میخواهید با فضایِ متفاوت شهربازی ایران مال بیشتر آشنا شوید با علاءالدین تراول همراه شوید تا یک روز لذتبخش را تجربه کنید. اگر این اتفاق برایتان افتاد، از راهنماها بخواهید شما را بهسمت ونهای موجود در پارکینگ راهنمایی کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعضی از اشیایی که در این اتاق رویایی نگهداری میشوند با قدمت بسیار خود، بیش از دویست سال عمر دارند و ارزشی خاص به تالار آیینه ایران مال غرب تهران دادهاند. در ادامه آدرس جاذبههای گردشگری و راههای دسترسی به این سرمایه کشوری را معرفی میکنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بازار بزرگ ایران را بیشتر بشناسیم. برای سپری کردن لحظاتی متفاوت در بازار بزرگ ایران مال با تور تهرانگردی علاءالدین تراول همراه شوید تا یک روز به یادماندنی را در کنار همراهانتان داشته باشید. اگر میخواهید لحظاتی دیدنی را در شهر تهران سپری کنید سری به دیدنی های تهران همچون شهربازی ایران مال و کاخ سعدآباد بزنید که تماشایی به نظر میرسد. این کاخ شگفت انگیز شامل مجموعه آثار دیدنی زیر می باشد. بد نیست بدانید این اثر تاریخی در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۷۹ با شماره ۲۹۲۹ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در سال ۱۲۹۵ بود که مرتضی قلی خان ممتاز الملک یکی از اتاقهای مدرسه دارالفنون تهران را به فضایی به نام موزه تبدیل کرد و بیش از ۲۷۰ شی تاریخی را در آن گردآوری کرد. این چنار یکی از قدیمی­ترین چنارهای شمیران میباشد. علاوه بر جمعیت این روستا ها و عشایری که به ییلاقات شمیران مهاجرت میکردند کارگرانی نیز از مناطق دیگر برای کار باغداری به این منطقه می آمدند که بعدها در همانجا ساکن شدند و رفته رفته جمعیت تجریش افزایش یافت. به طور کلی پارک لاله میتواند به عنوان یک مکان جذاب، آرام و دلنشین در روزهای عادی و همچنین روزهای تعطیل هفته پذیرایی شما و دوستان و خانوادهتان باشد تا بتوانید اوقات خوش و خاطرهانگیزی را در آنجا رقم بزنید و چند ساعت فارغ از شلوغی و مشکلات پایتخت نشینی، اوقاتتان را سپری کنید. اگر قصد سفر دارید با چند کلیک ساده به سایت علاءالدین تراول بروید و رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت با هواپیما و تورهای داخلی و خارجی تور تهرانگردی را به تیم حرفهای ما بسپارید. شاید این همان کمبودی بود که مشتریان عزیز ایران کتان، در صورت عدم مسافرت به شمال، آنرا احساس میکردند و نمیتوانستند در طول سال از این محصولات متنوع، دیدن و خریداری کنند. همچنین برگزیدهای از لوازم آشپزخانه و اقلام تزیینی و دکوراتیو در سایت فروش اینترنتی ایران کتان، موجود میباشد.

شرکت عمده فروش خدمات گردشگری علاءالدین تراول در کنار شماست تا با مهیجترین تورهای داخلی و خارجی، سفری فوقالعاده را در کنار راهنمایانی حرفهای برای شما و عزیزانتان فراهم آورد. شرکت عمده فروش خدمات گردشگری علاءالدین تراول در کنار شماست تا با رزرو هتل تک و بلیط پرواز به سراسر جهان خدماتی عالی را در اختیار شما قرار دهد. یکی در طبقه دوم و دیگری در قسمت دیگر بازار بزرگ ایران مال یعنی باغ رستوران ملل قرار دارد. این بوستان یکی از تفرجگاههای دلنشین تهران میباشد که با فضای آرامش بخش و زیبای خود میتواند لحظات خوشی را برای بازدیدکنندگان فراهم کند. دیدنی های ایران مال تمامی ندارد، در کنار بازدید از کتابخانه آن به باغ دیدار ایران مال بروید و میان محیطی دلنشین به صدای آبشاری زیبا گوش کنید یا از شنیدن موسیقی زیبایی از پیانویی سفید، لذت ببرید. در آن زمان این مدرسه 7 شعبه داشت و در آن اصول مهندسی، پزشکی و علمی آموزش داده میشد و در تاریخ 1367 در فهرست آثار ملی کشور ثبت گردید.امروزه این بنای تاریخی از جاهای دیدنی تهران به حساب میآید که میبایست برای بازدید از این مکان باید به میدان امام خمینی، خیابان ناصرخسرو مراجعه فرمایید. همچنین میتوانید برای اقامتی به یادماندنی در هتل های تهران روی همکاران ما در علاءالدین تراول حساب باز کنید تا بهترین برنامهها را برایتان تدارک ببینیم یا به صفحه رزرو آنلاین هتل در سایت ما بروید و در مدت زمان کوتاهی رزرو خود را انجام دهید. کتابخانهای تماشایی با معماری بینظیر که به سبک گوتیک (معماری قرن 16 اروپا) و معماری اصیل ایرانی طراحی شده و زیبایی خاصی را به فضای کتابخانه جندی شاپور است.

پل طبیعت با توجه به امکاناتی که دارد، یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران است که روزانه جمعیت زیادی را به خود جذب میکند. این طبقات در بازار به طور خاص پاسخگوی نیازهای افرادی است که به دنبال قطعات نفیس در حوزه جواهرات هستند. چیزی که باعث تفاوت آنها میشود، داشتن یا نداشتن دارویی خاص است. در این دوران چیزی جز ویرانه از باغ فردوس باقی نمانده بود. در این دوران تحولی عظیم در کشور ایران و به خصوص شهر تهران به وجود آمد. در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و آغاز یکی از راههای اصلی صعود کوهنوردان به البرز مرکزی است. فراموش نکنید که از تیمچه حاج علی اکبر که در نزدیکی کتابخانه قرار دارد، نیز بازدید کرده و از سراهای آن دیدن کنید چرا که با گچکاری و زیبایی خارقالعادهی خود چشمانتان را خیره میکنند. این تیمچهی سراسر گچکاری شده با داشتن سراهایی همچون سرای عتیق، فیروزه (صنایع دستی فیروزهای)، زمرد (فروشگاه خشکبار و عرقیجات)، شربت خانه و پوشاک ایرانی هرآنچه که اصالت ایرانی دارد را در معرض دید عموم قرار میدهد و یاد روزگاران گذشته را زنده میکند. شما میتوانید آخرین اخبار از انواع خودرو، فناوریهای نوین و طراحیهای جدید را در نمایشگاه تخصصی خودرو بینید که سبکهای ویژهای را در معرض دید همگان قرار میدهد. همچنین حین قدم زدن در میان نمایشگاه مربوطه سری به یکی از سازههای این مجموعه گسترده به نام ایوان اشراق (کریستال) بزنید که رو به روی نمایشگاه تخصصی خودرو دیده میشود. در سالهای اخیر با توجه به دسترسی مناسب و همچنین مراکز آموزشی و اداری و تجاری محدوده محله ولیعصر تهران و محلات کناری به یکی از شلوغترین نقاط تهران و ایران تبدیل شده است.

یکی دیگر از پاساژ های محبوب در غرب تهران، پاساژ میلاد نور می باشد. فیلم خیابان ولیعصر توسط میلاد موسوی، یکی از عکاسان و فیلمبرداران معروف تهران گرفته شده است. از جاذبه های مهم اطراف مرکز خرید میلاد نور می توان به برج میلاد، باغ فدک و رستوران ایتالیایی پستو اشاره نمود. باغ ماهان ایران مال دو ورودی با نمای شیشهای دارد و قشمت شمالی مرکز خرید ایران مال را به آبنمای موزیکال قسمت جنوبی ایران مال مرتبط میسازد. تصور کنید که در حین قدم زدن در یکی از طبقههای یک مجتمع بزرگ تفریحی و تجاری ایران مال هستید، ناگهان تالاری سراسر شیشهای و زرد رنگ نظرتان را به خود جلب میکند، بله این فضای جالب به ایوان اشراق (ایوان کریستال یا بلور) ایران مال است و با طراحی منحصر به فرد خود همه را غافلگیر میکند. این مجسمه به تندیس کوهنورد نیز خوانده میشود. علاقه او به این باغ به حدی بود که به مرور زمان به ساختمانها و تزئیناتش هم افزوده شد، برای مثال به دستور او گلخانه بزرگی در ضلع شمالی باغ معروف به نارنجستان ساخته شد و در مجموع نگارستان دو عمارت عالی داشت به اسم دلگشا و تالار قلمدان، اتاقهایی با درهای چوبی و دو تالار بزرگ در طرفین ساختمان مرکزی، ۶۴ اتاق، چهار تالار، کتابخانه با چهار سالن و ۶۰۰ متر بنا. بنا به گفته اعتماد السلطنه در روزنامه ایران بسال 1296 ه.ق این بنا مزین به آثار و اشیاء اهدائی دربار اروپا به دربار قا جار بوده بعد ها یعنی در همان سالهای سلطنت ناصرالدین شاه در وضع ظاهر بنای تالار تالار عاج تغییراتی داده ایوان آنرا بداخل تالار انداخته نما و پنجره های آنرا هم سطح و قرینه با تالار سلام ساختند. شما میتوانید در تور تهرانگردی علاوه بر تماشای بناهای تاریخی این دیار، اگر به تفریحات هیجانانگیز علاقهمند هستید از شهربازی ایران مال واقع در بازار بزرگ ایران مال دیدن کنید.

اگر به دنبال یک مکان عالی برای یک ماجراجویی حرفهای هستید، ما به شما مجتمع ایران مال تهران را توصیه میکنیم. بنابراین با ساخت گنبد مینا فعالیت رصدخانهها و آسمان نمای مرکز نجوم ایران در تهران نسبت به قبل تا حدودی کاهش یافت و این مجموعه با ارائه خدمات بی نظیر اهمیت و جایگاه ویژهای پیدا کرد. بی نظیر بی نظیر! در همین راستا یکی از بخشهای جذاب این مجموعه، باغ ایرانی یا باغ ماهان نام دارد که در قسمت مرکزی ساختمان ایران مال و در طبقات پارکینگ اول تا تجاری دوم قرار دارد. ایران مال یکی از برجستهترین و بزرگترین مراکز خرید در حال احداث دنیا به شمار میرود که در غرب تهران و در مجاورت دریاچه چیتگر قرار دارد. در سالن بولینگ ایران مال هر انچه که برای انجام بازی بولینگ احتیاج دارید در اختیارتان قرار میگیرد و یک خوشگذرانی تمام عیار را برای شما به ارمغان میآورد. از دیگر ویژگیهای نمایشگاه این امکان را در اختیارتان میگذارد که میهمانیهای خود را در این محل برگزار کنید که از طراحی منحصربهفردی برخوردار است. جدا از تماشایِ سراهای بازار سنتی ایران مال، از معماریهای زیبای راسته بازار آن دیدن کنید که الهام گرفته از سبک معماری شهرهای ایران همچون کاشان، قم، تبریز و اصفهان است. این مجموعه پرارزش در سیر تاریخی خود شاهد تحولات گوناگون هنری و معماری بوده است و نماد تغییر معماری سنتی به مدرن ایران میباشد. تهران از جمله شهرهای تماشایی ایران به شمار میآید که جاذبههای بسیاری را در میان خود جای داده است.



برچسب ها : ,
 
Blogtez