تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

. ست کردن کفش با استایل پاییزی کار سختی نیست. اکثر ما عادت داریم نیم بوت را با شلوار جین بپوشیم، زیرا هر رنگ و مدلی از نیم بوت ها را می توان به راحتی ست کرد.

به گزارش پارت نیوز؛ با شروع فصل سرد، هماهنگی بوت ها با استایل پاییزی بسیار مهم می شود. پوشیدن چکمه با پیراهن بلند زنان را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. بهترین راه برای پوشیدن بوت با ژاکت این است که کت های کوتاه را با چکمه های پاشنه دار ست کنید و از پوشیدن چکمه های پاشنه دار خودداری کنید.

پوشیدن پیراهن ماکسی با چکمه شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. از این رو پوشیدن چکمه های پاشنه دار با پیراهن های ماکسی ترجیح داده می شود. پیراهن‌های میدی هم با پاشنه‌ها و هم با کفش‌های تخت، به‌ویژه چکمه‌های چلسی، عالی به نظر می‌رسند. لباس های رسمی و رسمی تر با انواع چکمه ها و پاشنه های براق بپوشید.

کفش هایی که با سبک های پاییزی همخوانی دارند

در این مقاله درباره مد و زیبایی به شما می گوییم در ترکیب بوت با استایل پاییزی چه نکاتی را رعایت کنید. همچنین به شما خواهیم گفت که کدام چکمه ها برای موقعیت های رسمی، اداری و روزمره مناسب هستند

1. چکمه های چلسی; مدلی که هیچ وقت قدیمی نمی شود

ست چکمه چلسی

به طور کلی مدل چکمه های متوسط ​​هر سال تغییر می کند.اما اگر به دنبال چکمه های زانویی هستید که قدیمی نشوند و هر سال کفش جدیدی برای ترکیب آن با پاییز نخرید، چکمه های چلسی بهترین گزینه است.

چکمه های چلسی در واقع کفش های بریتانیایی هستند که از اواسط قرن نوزدهم مورد استفاده قرار گرفته اند. طراحی چکمه چلسی به کفش‌ساز ملکه ویکتوریا، جی اسپارکس هال نسبت داده شده است. این چکمه ها با پوشیدن اعضای گروه بیتلز به سرعت مورد توجه و محبوبیت قرار گرفتند.

طول این کفش ها درست بالای مچ است و دارای پنل های الاستیک در دو طرف و پاشنه های کوچک 3 سانتی متری برای راحتی بیشتر است. علاوه بر این، بیشتر چکمه‌های چلسی دارای یک حلقه یا زبانه پارچه‌ای در پشت هستند که پوشیدن کفش را راحت‌تر می‌کند.

چکمه‌های چلسی محبوب‌ترین کفش‌های مردانه هستند، اما در سال‌های اخیر، خانم‌ها به استایل چلسی علاقه‌مند شده‌اند. زیرا این کفش ها برای هر استایلی مناسب هستند و به راحتی با هر نوع لباس، شلوار و پیراهنی پوشیده می شوند.

یکی دیگر از مزایای این چکمه ها راحتی و بی صدا بودن آنهاست. بنابراین اگر ساعات زیادی از روز را بیرون از خانه سپری می کنید و به دنبال یک جفت کفش راحت هستید، نیم بوت های چلسی می توانند گزینه خوبی برای شما باشند. بنابراین شما قطعا به یک جفت چکمه چلسی در کمد لباس پاییزی خود نیاز خواهید داشت. این چکمه‌ها را بیشتر در رنگ‌های خنثی، مشکی، قهوه‌ای و خاکی می‌توان به راحتی با کت‌های طوسی و شتری که در فصل زمستان پرطرفدار هستند ست کرد.

چگونه چکمه های چلسی را مناسب کنیم؟

به راحتی می توان کفش ها را با استایل تابستانی تیپ چلسی هماهنگ کرد. چکمه های چلسی به عنوان کفش های همه کاره شناخته می شوند و به راحتی می توان آنها را با هر لباسی، از بلیزر گرفته تا پیراهن های میدی و تخت پوشید. برای داشتن استایل عالی با چکمه ها و چکمه های چلسی که با لباس پاییزی شما مطابقت دارد، این موارد را بررسی کنید.

اگر می خواهید چکمه های چلسی را با شلوار بپوشید، لبه و پای شلوار باید مخروطی باشد. پوشیدن چکمه های چلسی با شلوار جین تنگ شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد.

اگر می خواهید شلوار با چکمه ها هماهنگ باشد، شلوار باید 1.5 سانتی متر روی چکمه های شما را بپوشاند. اگر چکمه های چلسی را با شلوار می پوشید، شلوار نباید چین دار باشد. اگر جین باشد، مقداری چین و چروک مجاز است. به جای جوراب های ضخیم پاییزی جوراب شلواری بپوشید.

2. بال بوت; جایگزینی برای کفش آکسفورد در زمستان

چکمه های Wingtip نسخه اصلاح شده wingtip brogues Oxford هستند. این چکمه ها برای استایل های رسمی، اداری و روزمره مناسب هستند. این چکمه ها دارای جزئیات و تزیینات زیادی مانند دوخت و لهجه های مختلف هستند که به همه کاره شدن چکمه ها کمک می کند.

کفش های نوک بال را می توان با کت و شلوار، شلوار و شلوار جین ست کرد. کفش های نوک بال با جوراب های ضخیم خوب به نظر می رسند، اما جوراب های بلند برای مجالس رسمی بهترین هستند. در مجموع، این کفش ها با یک کت و شلوار جین تیره اسپرت، ظاهری شیک و جذاب ایجاد می کنند.

3. چکمه های مشکی پاییزی

کفش سیاه

بدون شک نیم بوت مشکی مدل ها و متقاضیان مختلفی دارد. زیرا می توان آنها را به راحتی با هر لباسی از پیراهن های گلدار گرفته تا لباس های مخملی ترکیب کرد. همچنین ست کردن این چکمه ها با جوراب شلواری مشکی باعث بلندتر به نظر رسیدن پاهای شما می شود. این نیم بوت ها برای محل کار و فضاهای اداری مناسب هستند.

4. چکمه های مچ پا تخت، مناسب برای استایل ورزشی

نیم بوت های اسپرت پاییزی

اگر از طرفداران ورزش هستید و به دنبال یک کفش مناسب برای فعالیت های ورزشی خود هستید، نیم بوت ها با تی شرت، هودی و لباس های گرم پاییزی ست می شوند. علاوه بر این، این کفش ها بسیار راحت و مناسب برای پیاده روی های طولانی هستند.

چگونه چکمه ها را به لباس وصل کنیم؟

شما به راحتی می توانید لباس خود را با چکمه های چرمی بپوشید. توجه داشته باشید که برای موقعیت های رسمی، چکمه هایی که انتخاب می کنید باید با رنگ کت و شلوار هماهنگ باشد. نوع چکمه ای که می پوشید معمولا به نوع لباس بستگی دارد. چکمه های نوک بال بهترین انتخاب برای پوشیدن با کت و شلوار هستند.

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez