تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر
زمانی که می خواهید اقدام خاصی انجام دهید و به طور خودکار لینک های کوتاه شده را ذخیره کنید زاپیر می تواند بهترین گزینه باشد. این سرویس تجزیه و تحلیل ، ردیابی های بیشتر را هم فراهم می کند و شما می توانید از این طریق اطلاعات بیشتری از مخاطبان خود کسب کنید. لیش پلتفرم جامع مدیریت لینک و تولید انواع لینکهای کوتاه با قابلیتهای مختلف است که به شما امکان کسب درآمد از لینک کوتاه شده خود را می دهد. کاربران بنا به نیازشان و به دلایل مختلف از کوتاه کننده های لینک استفاده می کنند. همچنین طول عمری مناسب در اختیار این لینکها قرار میدهد، تا کاربران در دورههای زمانی مختلف بتوانند روی این لینکها کلیک کرده و از آنها استفاده کنند. اما من در اینجا، ۱۵ سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی را به شما معرفی میکنم که میتوانید با خیال راحت، لینکهایتان را کوتاه کنید. برخی از سرویسهای کوتاه کننده لینک که در پایین معرفی میکنیم، امکان درآمدزایی دارند و شما میتوانید با ثبت نام در آنها و کوتاه کردن لینک، کسب درآمد کنید. ضمنا میتوانید با ثبت کسب و کارتان در یون، لینک های کوتاه شده را به صورت گروهی در اختیار افراد بگذارید. 
 
در برخی از سایتها لینک مطالب آنقدر بلند هست که قابل انتشار در شبکههای اجتماعی و حتی سایتها را هم ندارد. استفاده از لینکهای بلند در پوسترها و پیامها و ایمیلها بی معنی بوده و نشان از بی تجربه بودن افراد است. برای مثال:در امتحانات مجازی برای واردشدن دانش آموزان و دانشجویان به سیستم امتحانات ویاکپی کردن لینک های طولانی در نرم افزار موردنظر یا گوگل کار دشواری است،به همین دلیل از کوتاه شده لینک ها استفاده می شود. ادمین های اینستاگرام برای اشاره به مطلب جدید، قسمت های پادکست ، آپلود های یوتیوب و غیره می توانند از این ابزار استفاده کنند. این گونه لینک ها به وفور در سایت های همکاری در فروش مشاهده می شود. بسیاری از کوتاه کننده های URL رایگان هستند و میانبرهای رایگانی نیز ارائه می کنند ولی در صورتی که نیاز به اندازه گیری و شخصی سازی داشته باشید باید هزینه ی اضافی برای آن ها پرداخت کنید. سرویس Yourls به سبکی طراحی شده تا بتوانید قابلیت هایی را گسترش دهید ومثلا افزونه هایی را برای Yourls نصب کنید. سرویس Yourls ، مخفف ( Shortener URL Your Personal ) دقیقا همان سرویس است که بر روی سرور شخصی شما قرار گرفته است.
 
سرویس https://epsi.link نیز سرویس دیگر کوتاه کننده لینک ایرانی است که به شما مزیت های دیگر سایت را میدهد. خیلی ها بر این باورند که سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی پایدار نیستند و ممکن است خیلی وقت ها در دسترس نباشند. استفاده از یک سرویس دهنده کوتاه کننده لینک داخلی برای شما خیلی مفیدتر خواهد بود. دلایلی که برای استفاده از این روش بیان میکنند عدم شناسایی توسط کاربران و اینکه تشخیص ندهند که برای خرید محصول از لینک سایت آنها استفاده شده است. برای اینکه متوجه شوید که که پست های شما خوب عمل می کند یا نه میتوانید از گوگل آنالیتیکس استفاده نمایید ولی اگر مایل به استفاده از این ابزار نیستید می توانید از ابزار کوتاه کننده لینک گوگل برای تحلیل منابع ورودی استفاده نمایید که می توانید متوجه شوید که همه چی به خوبی پیش میرود. فقط همین را بدانید که اینستاگرام اصلاً به شما اجازه نمیدهد که در پستهای خود لینک قرار دهید حالا فکر کنید که لینک آموزشی صفحه سایت شما قرار است در یک پست قرار گیرد!
 
یکی از بهترین مزیتهای کوتاه کردن لینک ها این است که زمانی که شما لینکهای فارسی را کپی کنید و بخواهید در جایی (مثلاً شبکههای اجتماعی) قرار دهید، خیلی طولانی میشود و زیبایی پست نیز از بین میرود. خیلی جاها نمی توان لینک خیلی طولانی ارسال کرد و مجبور هستیم لینک را کوتاه تر کنیم. Shorby کوتاه کننده لینک است که برای بیو اینستاگرام طراحی شده است. هر کدام برای موارد مختلفی استفاده شوند و به دلایلی خاصی می توانند بهترین انتخاب باشند. از آنجا که در اینستاگرام شما اجازه درج فقط یک لینک را دارید میتوانید به کمک این سرویس یک صفحه شخصی ایجاد کنید، در آن صفحه لینک سایر شبکههای اجتماعی، خدمات و محصولات خود را درج نمایید و یک زیلینک اختصاصی تحویل بگیرید و از آن استفاده نمایید. Polr سرویس کوتاه کننده لینک است که به افراد اجازه می دهد، بتوانند از کلید میانبر برای کوتاه کردن لینک های خود استفاده کنند. همچنین برخی از سایتهای خارجی در کنار لینکهای کوتاه شده خود تبلیغاتی را پخش میکنند که ممکن است خیلی مناسب و کسب و کار شما نباشد و جنبه منفی برای شما و برند شما داشته باشد.

 

 



برچسب ها : ,
 
Blogtez