تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

با توجه به دفترچه راهنمای ایرانی که دارد به راحتی نصب میشود.قفل ضد کودک دارد و صفحه نمایشی بزرگی دارد برای سیستم مه پاش هم استفاده می شود.این تایمر ضد آب است و یک خوبی که دارد مقدار باتری باقی مانده را نشان میدهد . این نوع پمپ، همان دستگاه پلانجری فشار قوی از خانواده جا به جایی مثبت است که از یک عملکرد معمولا چرخشی، برای ایجاد حرکات رفت و برگشت پیستون درون سیلندر استفاده می کند و از طریق آن، فرایند پمپاژ و خروج پرفشار آب را انجام می دهد. به هر ترتیب اطمینان داشته باشید که در مه پاش مرغداری از نوع نازلی شما از چنان کمپرسور قدرتمندی استفاده شده است که عاری از هر گونه مشکل، تعداد نازل مورد نظر شما را پوشش دهد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دستگاه حتما با ویژگی های آن آشنا شوید تا خریدی هوشمندانه تری داشته باشید.

با هم نگاهی می اندازیم به معرفی پمپ کارواش برتولینی و کاربردها و ویژگی های آن. پمپ های سانتریفوژ ولتاژ قوی و نسبتاً ارزان ، ساکت و قابل اعتماد هستند و عملکرد آنها نسبت به خوردگی و فرسایش بی تاثیر است. آبیاری اتوماتیک هوشمند ضمن تضمین و افزایش بهره وری به دلیل دقت بسیار بالا در رعایت نوبت آبدهی و همچنین میزات آبدهی باعث شده است که هزینه های حذف نیروی انسانی که قطعات خطای انسانی نیز همیشه محتمل بوده است را بهمراه دارد . قطعاتی که هر کدام تولید صنعتی کارخانه دیگری هستند. برای اینکه وقت خود را در مورد نحوه تمیز کردن چنین قطعاتی هدر ندهید، بهتر است از فیلترها مراقبت کنید. بهترین ایده در تکمیل قاب فلزی برای فن در سیستم مه پاش مرغداری دیسکی، استفاده از متریال آلومینیوم است. تمام اجزای فلزی قاب محافظ فن به کار رفته در سیستم مه پاش مرغداری دیسکی عملاً در مجاورت مستقیم رطوبت بالایی است. • یک مه پاش مرغداری از نوع دیسکی باید از قاب مقاوم در برابر رطوبت هوا برخوردار باشد. چرا که فن طراحی شده در سیستم مه پاش مرغداری دیسکی یک فن قدرتمند با هدف تخلیه هوا نمی باشد که لزوم بهره مندی از پره های سخت و سنگین در آنها احساس شود.

توجه داشته باشید که هر پمپ کارواشی یا کارواش صنعتی به دلیل داشتن دو فاکتور بسیار مهم و اساسی خود می تواند بهترین و بی نظیرترین کارایی را از خود نشان دهد که این دو فاکتور نیز سرعت پاشش آب و فشار پاشش می باشد که بی شک هر دوی این فاکتورها به پمپ کارواش بستگی دارند و همین امر نیز سبب شده است تا پمپ فشار قوی یکی از ضروری ترین و مهمترین قطعات پمپ کارواش به شمار آید. از دیگر مهمترین آیتم هایی که سبب شده است تا پمپ فشار قوی از اصلی ترین قطعات پمپ کارواش به شمار آید، این است که این قطعه قلب دستگاه کارواش را تشکیل داده است و وظیفه اصلی آن، افزایش و بالا بردن فشار آب به داخل دستگاه و پاشیدن شدن آب بر روی سطح مورد نظر می باشد. توجه داشته باشید که پمپ های فشار قوی از مواد اولیه بسیار مقاوم و بادوامی در برابر هر گونه خوردگی تشکیل و طراحی شده اند و شما نیز حتما در خرید کارواش مورد نیاز خود به این موضوع توجه لازم را داشته باشید. ساختار پمپ های دستگاه کارواش با توجه به نوع کارایی آن در صنایع مختلف با یک دیگر متفاوت می باشد که البته حجم این پمپ ها نیز بسیار متفاوت خواهد بود.

https://abniro.com/car-wash-pump/spare-part-piston-pump/

از این رو لازم است تا تمام بخش های فلزی به کار رفته شده، سبک و در عین حال مقاوم در برابر رطوبت هوا باشند. تایمر این دستگاه از طریق باطری کار می کند که هر باطری پر حدود 3 الی 6 ماه (بستگی به تعداد آبیاری و نوع باطری و دمای محیط) میتواند جوابگو باشد. قدرت تولید مه ای که بتواند به شکل یکنواخت و موثر در فضای سالن مرغداری پخش شود. از آنجا که این سیال پرفشار در تمام مدت داخل شیلنگ ها منتقل می شود، بهره مندی از بهترین نوع شیلنگ با قدرت تحمل فشار بالای آب در حال انتقال فاکتور تاثیرگذاری خواهد شد. اینکه مساحت سالن مرغداری چقدر است و قرار است چند عدد نازل را در آنجا نصب کنید، دورنمایی عینی به شما در انتخاب قدرت مناسب بخش کمپرسور خواهد داد. به این ترتیب قبل از نصب فوگر سالن مرغداری، اطلاع تقریبا کاملی از کیفیت ساخت تا مقدار کارایی آن دارید.□ اگر قصد تهیه یک مه پاش مرغداری از مدل های نازلی را دارید، مهمترین قطعه، سیستم کمپرسور مه پاش شما می باشد.

لذا اگر قصد تهیه یک سیستم مه پاش مرغداری را دارید، بهتر است بر کیفیت ساخت نازل های به کار رفته در آن دقیق شوید. در حال حاضر مه پاش مرغداری از مدل های دیسکی سطح کاربرد گسترده ای در سالن های مرغداری دارند و این باعث شده تا در مقام عمل نگاه حرفه ای تری نسبت به آنها به وجود آید.به هر صورت اگر قصد بررسی حرفه ای از یک سم پاش دیسکی را دارید، در هنگام تهیه کردن آنها به نکات کلی زیر دقت کنید. در اولین قدم قبل از خریداری کردن سیستم نسبت به اصالت تمامی قطعات نصب شده در داخل سیستم اطمینان حاصل کنید. در این بین باید اطمینان داشته باشیم که تمامی تجهیزات نصب شده در دستگاه مه پاش مرغداری قابلیت تحمل فشار بالای سیال به جریان افتاده را داشته باشند. به این ترتیب در حضور فیلتر مناسب این اطمینان وجود دارد که تمام سیستم مه پاش مرغداری نازلی برای مدت زمانی طولانی عاری از عیب و انسداد کار کند. مه پاش های نازلی از کیفیت بالایی در تامین مه برای سالن های مرغداری برخوردار هستند؛ اما قیمت اجرای آنها تقریباً بالا است. توجه کنید تا کمپرسور نصب شده در دستگاه مه پاش مرغداری به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند آب را با فشار باد بالایی به چندین نازل در سطح سالن مرغداری برساند.



برچسب ها : ,
 
Blogtez