تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 اگر می خواهید پوستی درخشان داشته باشید، باید از آن مراقبت کنید. پاکسازی یکبار در طول زندگی برای شاد نگه داشتن پوست کافی نیست. بهترین راه برای حفظ سلامت و شفافیت پوست، داشتن یک روال مراقبت از پوست در خانه همراه با تغذیه مناسب است.

 

عواملی که باید در نظر گرفته شوند
افراد به دلایل زیادی قصد دارند صورت خود را تمیز کنند: برخی می خواهند ظاهر جوان خود را حفظ کنند، برخی دیگر می خواهند از آکنه جلوگیری کنند. اهداف مراقبت از پوست و آنچه می خواهید به دست آورید را مشخص کنید.
 
اهداف مراقبت از پوست
بهترین راه برای تنظیم یک برنامه مراقبت از پوست، همکاری با یک متخصص زیبایی از سنین پایین است. با گذشت زمان، یک متخصص زیبایی به شما کمک می کند تا محصول مناسب پوست خود را پیدا کنید.
با افزایش سن، رژیم مراقبت از پوست شما باید تغییر کند. به عنوان مثال، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سیگار کشیدن و عوامل دیگر می تواند بر پوست شما تأثیر بگذارد. متخصص زیبایی شما می داند که چگونه با چنین تغییراتی مقابله کند.
 
نوع پوست شما
نوع پوست شما در برنامه پاکسازی مهم است. اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید، باید با دقت بیشتری برنامه ریزی کنید.
پوست هایی که منافذ بسته، جوش های سرسیاه و آکنه دارند باید ماهی یک بار تمیز شوند. اما ویزیت های ماهانه فقط برای پوست های حساس و مستعد آکنه نیست. حتی افرادی که پوست روشن دارند نیز می توانند به صورت ماهانه از پوست خود مراقبت کنند. https://fatemehhabashi.com/
 
درمان ویژه
بسته به مشکل پوستی شما، متخصص زیبایی ممکن است دفعات درمان شما را افزایش دهد. به عنوان مثال، زمانی که بازدیدها ممکن است بیش از یک بار در ماه باشد، باید بیشتر از آن خارج شوید.
 
سرعت بازسازی
وقتی جوان هستید، نیازی به شستن صورت نیست. زیرا پوست جوان سریعتر از پوست مسن تر بهبود می یابد. اما اگر مشکلات پوستی دارید، لایه برداری صورت در سنین پایین مفید است. اما با افزایش سن، یک متخصص زیبایی باید بخشی از روتین مراقبت از پوست شما باشد.
 
سفارشات عمومی
یک توصیه کلی این است که صورت خود را هر سه هفته یا یک بار در ماه تمیز کنید. این چرخه زندگی پوست شماست. پس از سه تا چهار هفته، سلول های پوست شما دوباره رشد خواهند کرد. لایه برداری به این روند کمک می کند و پوست شما را همیشه درخشان نگه می دارد.
 
آکنه پوست
اگر پوست مستعد آکنه دارید، بهتر است هر دو هفته یکبار در صورت بروز جوش به متخصص پوست مراجعه کنید. هنگامی که پوست شما بهبود یافت، می توانید زمان بیشتری بین ویزیت ها بگذارید.
 
افراد پر مشغله
اگر زندگی مانع از تمیز کردن صورتتان در هر ماه می شود، باید حداقل یک بار در فصل این کار را انجام دهید. در فصل گرما پوست در برابر آفتاب آسیب می بیند و در فصل سرد پوست خشک می شود. برای محافظت از پوست خود در برابر اثرات آب و هوا، یک برنامه روتین پاکسازی فصلی را برنامه ریزی کنید.
 
تمیز کردن مداوم
شما باید از روال مراقبت از پوست توصیه شده توسط متخصص زیبایی پیروی کنید.
تمیز کردن بیش از یک بار در هر دو هفته می تواند مضر باشد. به همین دلیل مهم است که توصیه های متخصص پوست خود را دنبال کنید.
 
نظافت منزل در مقابل نظافت حرفه ای
روش هایی برای تمیز کردن صورت در خانه وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید، اما آنها با تمیز کردن حرفه ای قابل مقایسه نیستند. 
 
 
به عنوان مثال: همیشه آرایش صورت خود را تمیز کنید. صبح یا قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را کاملاً تمیز کنید. غلتک های جید و درمارولر ابزارهای عالی برای استفاده در خانه هستند.
بنابراین بهترین راه برای اطلاع از اینکه چند وقت یکبار لایه برداری کنید این است که با یک متخصص زیبایی حرفه ای صحبت کنید که می تواند برای شما یک رژیم مراقبت از پوست تنظیم کند.
 


برچسب ها : ,
 
Blogtez