تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه و مرکز توجه آن است، باید آن را به گونه ای چیدمان و چیدمان کنید که جریان انرژی همیشه در این محیط حفظ شود. همانطور که می دانید میز ناهارخوری هم در خانه های بزرگ و هم در خانه های کوچک کاربرد زیادی دارد. اما از آنجایی که در سال های اخیر افراد زیادی در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، گاهی از خرید این نوع میز صرف نظر می کنند، در حالی که می توان از آن در محیط های کوچک استفاده مناسبی کرد. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تانیل چوب انواع میز ناهارخوری آشپزخانه را مشاهده می کنید.

 

انواع میز آشپزخانه
برای اینکه بتوانید میز ناهارخوری را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد و مطابق با سلیقه شما باشد، باید کیفیت آن را بشناسید. به همین منظور انواع میز ناهارخوری برای فضای داخلی آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم:
میز ناهار خوری چوبی
میز ناهار خوری فلزی
میز ناهار خوری شیشه ای
میز ناهارخوری کوچک
میز ناهار خوری IBS
میز ناهار خوری چوبی
میز ناهارخوری چوبی کاربردهای زیادی دارد و امروزه بیشتر این نوع میزها از چوب ساخته می شوند. البته برای ایجاد طرح زیباتر از ترکیب چوب و ام دی اف استفاده می کنند و یا می توانند یک تکه شیشه را روی چوب قرار دهند.
 
میز ناهار خوری فلزی
میز ناهارخوری فلزی در گذشته بسیار پرطرفدار بود، امروزه مردم این مدل های فلزی را به عنوان دکوراسیون منزل خود انتخاب نمی کنند. البته برخی از مدل های میز ناهارخوری فلزی هستند در حالی که آنهایی که شبیه چوب هستند فلزی هستند. فروشگاه اینترنتی تنیل چوب به رستوران ها و تالارها توصیه می کند که میز ناهارخوری فلزی با طر
ح چوبی را انتخاب کنند چرا که این نوع مدل نه تنها مستحکم و بادوام است، بلکه زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند.
میز ناهارخوری کوچک
بسیاری از افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند به دنبال میزی هستند که فضای کمتری را اشغال کند. در طراحی میز ناهارخوری صندلی زیر میز است و فقط شما می توانید از آن استفاده کنید. در نتیجه فضای کمتری را اشغال می کنند.
میز بازکن IBS
میزهای ناهار خوری IBS بسیار با کیفیت و بادوام هستند و این روزها طرفداران خود را دارد چرا که زیبایی و تنوع رنگ در این محصولات نمایان است.
میز آشپزخانه (نکات مهم هنگام انتخاب)
 
در این قسمت سعی شده است تا طرح های مختلف میز ناهارخوری را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه آماده کنیم. شما می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و با خیال راحت و مطمئن درب منزل تحویل بگیرید. از آنجایی که بسیاری از افراد انتخاب یک وسیله جدید برای خانه خود سخت هستند و ممکن است سختگیر باشند، نکات مهمی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بعد از خرید میز راضی باشید و لذت کافی را ببرید.
 
ابعاد میز ناهارخوری و اندازه خانه را در نظر بگیرید
برای انتخاب میز ناهارخوری مناسب ابتدا باید اندازه خانه را بدانید حتی اگر خانه شما بزرگ و بدون فضا باشد، باید ابعاد میز ناهارخوری آشپزخانه خود را بدانید تا فضای کافی برای جابجایی داشته باشید. همچنین برای انتخاب میزی متناسب با فضای داخلی منزل به دکوراسیون منزل توجه ویژه ای داشته باشید
تم رنگی مناسب را انتخاب کنید
بسته به رنگ خانه و دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید از هر رنگی استفاده کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که رنگ های روشن باعث شادابی بیشتر آشپزخانه می شوند. به یاد داشته باشید که رنگ های گرم نه تنها اشتها را افزایش می دهند، بلکه باعث ایجاد صمیمیت بین افراد سر سفره می شوند. بنابراین رنگ های گرم را برای رنگ آشپزخانه و وسایل دور میز ناهارخوری انتخاب کنید. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تنیل چوب سعی شده است تا رنگ های مختلف هر میز ناهارخوری را ارائه دهیم تا بتوانید مطابق با سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
 
متریال میز ناهار خوری برای داخلی آشپزخانه
از آنجایی که اعضای خانواده یا مهمانان برای مدت طولانی دور میز جمع می شوند، علاوه بر پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب میز ناهارخوری آشپزخانه، باید به کیفیت و استحکام آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید تا میز شما دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. قد بلند باشید البته انتخاب نوع متریال برای طراحی به تم آشپزخانه و همچنین بودجه شما بستگی دارد.
 
میز ناهارخوری مستطیلی یا مربعی، گرد یا بیضی؟
همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید، میزهای غذاخوری مستطیلی، مربع، گرد و بیضی برای آشپزخانه وجود دارد. اگر فضای خانه شما بزرگ است محدودیتی در این مورد وجود ندارد و کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. اما اگر فضای شما کوچک است توصیه می شود از میزهای کوچک و مدرن استفاده کنید. در اتاق های کوچک باید از محیط حداکثر استفاده را کرد و زیباترین چیدمان را خلق کرد.
میزهای ناهارخوری مربعی و مستطیلی بسیار پرطرفدار هستند زیرا مهمانان بیشتری می توانند دور هم جمع شوند و از میز استفاده کنند. البته به این نکته توجه کنید که گفتگو و غذا خوردن سر میزهای گرد حریم خاص خود را دارد و گوشه و کنار میزهای مربع و مستطیل را به هم نمی زند. اگر همیشه مهمان دارید می توانید از میز بیضی خود نیز استفاده کنید که با توجه به دکور خانه می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. میزهای بیضی مانند میزهای گرد محبت و صمیمیت بیشتری ایجاد می کنند و مخصوصا برای اتاق های کوچک مفید هستند. لطفا توجه داشته باشید که برای فضاهای کوچک، میزهای ناهارخوری تاشو نیز طوری طراحی شده اند که فضای کمی را اشغال کنند.
 
میز را در مکانی مناسب و آرام قرار دهید
میز ناهارخوری آشپزخانه را در جایی قرار دهید که رفت و آمد زیاد نباشد، یعنی جایی از آشپزخانه را برای میز ناهارخوری انتخاب کنید که مشکل حرکتی نداشته باشید. اگر می خواهید میز ناهارخوری بیرون از آشپزخانه باشد، آن را نزدیک تلویزیون قرار ندهید تا هنگام غذا خوردن استراحت کنید، زیرا صدای آن حین غذا خوردن حواس تان را پرت می کند. می توانید تلویزیونرا با فاصله مقابل میز قرار دهید تا افرادی که به تماشای موسیقی و تلویزیون علاقه دارند لحظات خوشی داشته باشند.
 
آیا میز ناهارخوری باید در آشپزخانه باشد؟
اینکه آیا میز ناهارخوری را می توان بیرون از آشپزخانه قرار داد یا نه، سوالی است که اغلب توسط افرادی که به دکوراسیون خانه خود حساس هستند می پرسند. پاسخ این است که در واقع اگر فضای کافی در آشپزخانه وجود دارد، بهتر است میز ناهارخوری را داخل آن قرار دهید تا جذاب به نظر برسد. اما اگر فضای کافی در داخل آشپزخانه وجود ندارد، می توانید این نوع میز را خارج از آشپزخانه اما نزدیک به محیط قرار دهید تا دسترسی به آن آسان باشد.
 
خرید میز ناهار خوری آشپزخانه
برای صرف یک وعده غذایی دلپذیر و گذراندن وقت به راحتی با تمرکز کامل به تنهایی یا در کنار اعضای خانواده و مهمانان، چیدمان میز غذاخوری در آشپزخانه نیاز به توجه دارد. در این قسمت پس از اینکه رنگ و مدل مورد نظر خود را با توجه به بودجه خود انتخاب کردید می توانید میز مورد نظر خود را سفارش دهید تا همکاران ما در فروشگاه اینترنتی تنیل چوب در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل دهند. فراموش نکنید که تانیل چوب سابقه ای طولانی در فروش محصولات چوبی با کیفیت دارد که در طول سالیان متمادی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.


برچسب ها : ,
 
Blogtez