تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 

مقایسه تفاوت انواع اتو پرس و اتو بخار از جوانب مختلف

با اتو کردن لباس‌ها ظاهر بهتری به آن‌ها می‌دهید و ماندگاری بیشتری به آن‌ها می‌دهید و در نهایت باعث صرفه‌جویی در هزینه خواهید شد. در واقع اتو کردن لباس نوعی مراقبت از لباس است که به خوش تیپ شما نیز کمک می کند. در این راستا برخی از پرس اتو و برخی از اتو بخار برای اتو کردن لباس های خود استفاده می کنند. هر دوی این دستگاه ها از ترکیبی از بخار و فشار برای از بین بردن چین و چروک لباس استفاده می کنند. اما با توجه به تعداد لباس، نوع لباس و زمانی که در اختیار دارید; بهتر است از یکی از آنها استفاده کنید. در این مقاله در مورد تعمیرات اتو پرس در اصفهان و اتو بخار صحبت می کنیم و به این سوال پاسخ می دهیم که پرس اتو بهتر است یا اتو بخار؟

 

اتو بخار چیست؟

اتو بخار از جمله اتوهای سبک هستند که مطمئنا در هر خانه‌ای وجود دارد. کف این اتوها از جنس تفلون یا سرامیک است که بر روی آن حفره‌هایی برای خروج بخار قرار گرفته است. یکی از مواردی که در خرید اتو بخار باید به آن دقت نمود توان المنت می‌باشد که با افزایش توان، اتو با سرعت بیشتری شروع به داغ شدن می‌نماید.

 

اتوپرس چیست؟

اولین نکته در مقایسه اتو بخار و اتو پرس تفاوت در ظاهر آن‌ها است. ظاهر و ساختار اتوپرس با اتوهای بخار بسیار متفاوت می‌باشد. اتوپرس دارای صفحه‌ای دولایه است که در اندازه‌های مختلف در بازار تولید و عرضه می‌شود. بین صفحات اتو پرس پارچه‌ای جهت قرار دادن لباس وجود دارد، زمانی که دستگاه روی پارچه قرار می‌گیرد، فشار و بخار زیاد باعث از بین رفتن چین و چروک لباس‌ها خواهد شد. اتوپرس در اتو کردن پرده، روتختی و ملحفه بسیار کاربردی است.

 

مقایسه اتو بخار معمولی با اتو پرس

        اتو پرس دارای سرعت بالاتر اتوکشی می باشد.

        اتو بخار معمولی دارای مصرف برق کمتری می باشد. 

        اتو پرس ها نسبت به اتو بخار معمولی دارای قیمت بالاتری می باشد.

        اتو بخار معمولی سبک تر و استفاده از آن راحت تر می باشد و فضای کمی اشغال می کند.

        برای اتو پرس باید فضای ثابتی را در نظر گرفت اما اتو بخار معمولی سیار و در فضاهای کمی جای می گیرد.

 

 نحوه ی استفاده از دستگاه اتو پرس

دستگاه اتو پرس را روی سطحی صاف قرار دهید و بعد از باز کردن قفل دستگاه دسته ی اتو پرس را به سمت بالا بکشید و دستگاه را به پریز برق بزنید و آن را روشن نمایید.

بعد از این که صفحه ی اتو پرس شما داغ شد همانند یک اتو بخار معمولی می توانید دمای مورد نظر خود را با توجه به پارچه ی مورد نظر تنظیم نمایید.

برای پارچه هایی که جنسشان کتانی و یا ترکیبی از اکریلیک و پشم هستند نیازی به فشار و زمان بالا نمی باشد زیرا در این پارچه ها مقدار گرما باید کم باشد و بخار زیادی لازم نیست.

برای پارچه های جین ابتدا پارچه را مرطوب کنید تا نرم شود و همچنین نیاز به گرما و فشار طولانی تری دارند.

 

نحوه ی استفاده از اتو بخار معمولی

قبل از استفاده از اتو بخار مخزن آب را به میزان کافی پر کنید ولی حتما دقت کنید مخزن بیش از میزان مشخص شده پر نشود و زمانی که اتو بخار خاموش است و صفحه فلزی آن کاملا سرد است این کار را انجام دهید.

در صورتی که مخزن آب اتوی شما از بدنه ی اصلی اتو جدا می‌ باشد ، آن را طبق دستور العمل موجود در دفترچه ی راهنما پر کنید و به میزان آب مورد نیاز دستگاه دقت کنید.

سیم اتو بخار را به پریز برق بزنید و تا زمانی که صفحه ی اتو کاملا گرم می‌شود منتظر بمانید که معمولا این زمان با یک چراغ  بر روی اتو بخار نشان داده می‌شود.

 

اتو پرس بخریم یا اتو بخار معمولی

اتو یکی از رایج ترین و پرکاربردترین وسایل برقی در هر خانه ای به شمار می رود .در این مقاله به برخی از کاربردهای اتوپرس و اتو بخار معمولی می پردازیم و همچنین به سوال رایج اتو پرس بهتر است یا اتو بخار معمولی پاسخ می دهیم.

اتو کردن لباس در واقع یک عمل مراقبتی در مورد لباس محسوب می شود زیرا هم شکل ظاهری بهتری به آن ها می بخشد و هم باعث افزایش طول عمر لباس می شود و در نهایت در هزینه‌های شما صرفه‌ جویی خواهد شد.

برخی از افراد از اتو پرس و برخی دیگر از اتو بخار معمولی برای عمل اتوکشی استفاده می‌ کنند در حالی که هر دوی این وسایل برای از بین بردن چروک ‌های لباس‌ها از ترکیب بخار و فشار بهره می ‌برند اما افراد با توجه به تعداد لباس ‌ها، نوع لباس و زمانی که در اختیار دارند بهترین گزینه را انتخاب می کنند.



برچسب ها : ,
 
Blogtez