تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

در ماه آخر کنکور چه کنیم؟

شنبه 19 فروردين 1402

 


با رسیدن به مرحله نهایی آمادگی برای کنکور سراسری، داوطلبان باید مطالعات و برنامه درسی خود را با زمان تطبیق دهند.

قبولی در کنکور سراسری در گرو تلاش و پشتکار دانش آموزان تا پایان است.

در روزها و ماه های پایانی آزمون سراسری، بسیاری از آزمون دهندگان که از نتایج ناامید شده اند، دست از تلاش برمی دارند و ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشند.

بنابراین برنامه ماه آخر کنکور باید به گونه ای برنامه ریزی شود که علاوه بر آماده سازی داوطلبان، کارکردهای دیگری را نیز در بر گیرد که در ادامه به آن پرداخته می شود.

اما در ماه آخر امتحان چه کنیم؟ چه برنامه هایی باید دنبال شود؟

برای پاسخ به این سوال، این مبحث در این مقاله بر اساس تجربیات و برنامه های مکرر مورد بررسی قرار گرفته است که افراد با قبولی در این آزمون، اطلاعاتی را جمع آوری کرده و به داوطلبان ارائه می کنند.

در ماه آخر امتحان چه کنیم؟

این دوره یکی از دوره های طلایی آمادگی برای آزمون سراسری است و برنامه ریزی برای ماه آخر کنکور اهمیتی دوچندان دارد چرا که داوطلبان باید جمع بندی های لازم را انجام دهند تا ذهن خود را روشن نگه دارند. انجام دادن

در برنامه ماه آخر کنکور باید به نکاتی توجه کرد که در زیر به آنها اشاره می شود:

برنامه نهایی یک ماهه کنکور برای داوطلبان دوره متوسطه دوم

اگر دواتبی در طول سال برای کنکور سراسری آماده شود و بیشتر منابع را به خوبی یاد بگیرد و در آزمون های آزمایشی متوسط ​​به خوب عمل کند، باید بتواند برنامه خود را حفظ کند. و باید برنامه ریزی شود. . آماده سازی و آماده سازی مناسب. برنامه داشته باشید

برای این منظور داوطلبان باید منابع آموزشی خود را اختصاص دهند و بر اساس تسلط به هر کدام زمان لازم را اختصاص دهند.

درس هایی را که در طول سال به خوبی انجام داده اید، با تاکید بیشتر خلاصه کنید، زیرا آنها نقاط قوت شما محسوب می شوند و باید به خوبی به خاطر بسپارید.

فراموش نکنید:

در این مرحله زمان شما کاملا رایگان است و می توانید زمان و دروس بیشتری را در برنامه یک ماهه کنکور نهایی خود قرار دهید.

بنابراین می توان بیش از نیمی از روز را به مطالعه اختصاص داد تا هر چه بیشتر برای کنکور آماده شوید.

کتاب های رایج زرد قلم چی بهترین انتخاب برای این دوره است. روزانه ۷۵ دقیقه وقت بگذارید تا به سوالات عمومی کنکور سراسری از این کتاب پاسخ دهید.

کتاب های زیادی وجود دارد که سوالات امتحانات سال قبل را جمع آوری می کند. یکی از بهترین راه ها برای آمادگی و تمرین خوب برای کنکور استفاده از این مجموعه کتاب است.

در پاسخ به این سوال که در ماه آخر کنکور چه کارهایی می توانیم انجام دهیم، یادآور می شویم که در این مدت هر سه روز یکبار به صورت شبیه ساز بزرگ اقدام به کنکور سال های گذشته می شود. آزمون ورودی..

بنابراین در این بازه زمانی یک ماهه می توانید با در نظر گرفتن محیط و زمان و پاسخ و درصد به سوالات 10 آزمون آخر به صورت کاملا استاندارد پاسخ دهید و سطح آمادگی خود را حفظ کنید.

این کار شما را از نظر روحی و جسمی با جلسه امتحان آشنا می کند و می توانید با تمرکز بهتری به امتحان اصلی پاسخ دهید.

ضمناً با توجه به محدود بودن زمان موجود در این مدت، توصیه می شود در آخرین آزمون سراسری شرکت نمایید. یعنی اگر برای آزمون سراسری 99 آماده می شوید، از سوالات آزمون سراسری 98 شروع کنید و به سراغ آزمون های قدیمی بروید.

از آنجایی که سوالات تست های جدید نشان دهنده تغییر در طرح سوال است و ممکن است به سلیقه طراحان آزمون سال آینده نزدیکتر باشد، اگر احساس می کنید این قسمت از آزمون را متوجه نشده اید یا نیاز به تجدید نظر دارید. بله، زمان خوبی است.

با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر در نظام آموزشی رخ داده و همچنین نحوه طرح سوالات در آزمون های سراسری باید به این نکات نیز توجه داشته باشید و فقط به سوالات مربوط به کتاب های درسی جدید پاسخ دهید.

اگر دانش آموز قوی با نمره بیش از 6500 هستید، می توانید هر دو روز یک بار در آزمون شرکت کنید و در آزمون های جمع بندی ثبت نام کنید.

پس از هر امتحان پاسخ های اشتباه خود را بررسی کنید و دلایل آن اشتباهات را بیابید اگر این اشتباهات به دلیل فراموشی قسمت مربوطه است، حتماً سریع آن را مرور کنید و با کمک منابع امتحانی خود مطمئن شوید که به آن قسمت تسلط دارید.

مطمئن شوید که تست های آزمایشی خود را از ساعت 8 صبح شروع کرده و قبل از آن آماده شوید.

درصد و تراز خود را در هر آزمون محاسبه کنید و رتبه خود را بر اساس ثبت نام داوطلبان کنکور آن سال بسنجید. این فعالیت در حفظ خلق و خو و کاهش استرس موثر خواهد بود.
 

ادامه مطلب: https://pourdastmalchi.net/



برچسب ها : ,
 
Blogtez