تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

درب لابی چوبی مدرن

شنبه 19 فروردين 1402


امروزه در ساختمان های بزرگ و مجلل استفاده از محوطه ای به نام لابی بیش از پیش افزایش یافته است، با توجه به اینکه محوطه ورودی تاثیر زیادی در ظاهر ساختمان، طراحی و حتی نوع متریال دارد. . اندازه ورودی قسمت پذیرایی می تواند بسیار مهم باشد. از آنجایی که چوب طبیعی و همه کاره است، شرکت های طراحی داخلی از درب های چوبی در بسیاری از پروژه های لوکس استفاده می کنند. با توجه به اینکه چوب متریال بسیار گران قیمتی است و انتخاب چوب مناسب برای درب ورودی نیاز به تجربه و در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی دارد، بهتر است برای خرید درب چوبی با طراحان فنی مشورت کنید و در انتخاب طرح و متریال دقت کنید. این کار را انجام دهید زیرا ورود به یک ساختمان چیزی نیست که بتوانید به راحتی آن را تغییر دهید!


درب چوبی چه مزایایی دارد؟

در بین درب هایی که برای ورودی و ورودی ساختمان استفاده می شود، معمولا از دو متریال چوب و آهن استفاده می شود. البته درهای آهنی از درهای چوبی استحکام و دوام بیشتری دارند اما چوب خواصی دارد که آهن هرگز ندارد. بنابراین اگر توجه کنید اکثر درب های لابی چوبی هستند.


مهمترین مزیت چوب این است که علیرغم استحکام، خاصیت پلاستیکی خوبی دارد و به راحتی به شکل دلخواه در می آید.

چوب استحکام بیشتری نسبت به فولاد دارد و مناسب ترین انتخاب برای ساخت درب های بلند اتاق نشیمن با ابعاد بزرگ است.

چوب عایق صدا است و صدای اضافی محیط را جذب می کند و فضایی گرم و دنج را در محیط ایجاد خواهد کرد.

ظرافت و حس خوب ایجاد شده با استفاده از چوب طبیعی در طراحی لابی ساختمان هرگز با انتخاب فلز به عنوان متریال اصلی حاصل نمی شود.

برداشت شده از: https://baharidoor.com/
 



برچسب ها : ,
 
Blogtez