تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

نکاتی برای خرید دستگاه کپی

دوشنبه 21 فروردين 1402

 


دستگاه‌های کپی تکامل یافته‌اند تا با ساده‌سازی گردش‌های کاری، بهره‌وری و کارایی بیشتر را جستجو کنند. به همین دلیل ضروری است که این دستگاه ها را با کیفیتی خریداری کنید که نیازهای تجاری شما را برآورده کند. به عنوان راهنمای خرید دستگاه کپی، این مقاله ویژگی های بهترین دستگاه های کپی را بررسی می کند و به شما کمک می کند تا خریدی آگاهانه داشته باشید.


4 چیز مهم برای کپی کردن

با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های کپی نوآورانه‌تر شده‌اند و دارای ویژگی‌های متنوعی هستند که به سرعت بخشیدن به فرآیند کار اداری کمک می‌کند. اگر به دستگاه کپی نیاز دارید، چندین گزینه دارید که هر کدام برای نیازهای خاص شما برای بهبود گردش کار و کاهش هزینه ها تنظیم شده است. این نکات به شما کمک می کند دستگاه کپی مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید:



کاوش کنید و آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید

تعداد کپی های روزانه، هفتگی و ماهانه و همچنین تعداد کاربرانی که از دستگاه استفاده می کنند، نقش مهمی در تصمیم گیری شما برای خرید نسخه ایفا می کند.

آیا می خواهید فرآیندها و شبکه خود را ساده کنید؟ به یک کپی رنگی نیاز دارید؟ چی؟ آیا تعداد زیادی روزنامه و اسکن روزانه دارید و در عین حال به دستگاه چندکاره نیاز دارید؟

آیا به دستگاه کپی ثابت نیاز دارید یا دستگاه کپی ایستاده؟ بزرگترین سایز کاغذ برای کپی A4 است یا A3؟ چقدر فضا برای دستگاه کپی دارید؟

در اینجا مهمترین سوالاتی است که باید قبل از انتخاب دستگاه کپی برای انتخاب درست به آنها پاسخ دهید.


محاسبه هزینه های تعمیر و نگهداری

هزینه خرید، نگهداری و سرویس انواع دستگاه کپی با یکدیگر متفاوت است. گاهی اوقات هزینه نگهداری دستگاه بیش از هزینه خرید آن است. بنابراین قبل از خرید حتما هزینه های جانبی را در نظر بگیرید.

نظرات کاربران و شرکت های مختلف را مطالعه کنید

نظرات کاربران و شرکت‌ها را در مورد دستگاه‌هایی که استفاده کرده‌اند و چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه شده‌اند بخوانید، سپس بعد از اینکه دیدگاهی جامع به دست آوردید، ادامه دهید و یک دستگاه کپی بخرید.


ارائه گارانتی و پشتیبانی

دستگاهی را انتخاب کنید که دارای ضمانت نامه معتبر و پشتیبانی مداوم باشد تا خیالتان از بابت عملکرد و آینده دستگاهتان راحت باشد.



کپی شارپ

ویژگی های عملکردی یک دستگاه کپی خوب

دستگاه کپی یک سرمایه گذاری نسبتاً بزرگ است. بنابراین، لیستی از چیزهایی که باید بخرید به شما کمک زیادی می کند:


اندازه کاغذ

انتخاب دستگاه کپی با در نظر گرفتن این موضوع به نوع و اندازه کاغذی که در تجارت خود استفاده می کنید بستگی دارد. کاغذ A3 به عنوان پرکاربردترین کاغذ در نظر گرفته می شود، همچنین یک کاغذ برش بزرگ است که می تواند در بسیاری از کاربردها استفاده شود.


چاپ دو رو

چاپ دورو قابلیتی است که به شما امکان می دهد دو صفحه را در یک برگه در هر دو طرف چاپ کنید. این ویژگی یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف کاغذ و هزینه های چاپ است. اگر این امکان پذیر نیست، ابتدا باید صفحات جداگانه را کپی کنیم. سپس کاغذها را به ترتیب بچرخانید و صفحات عروسی را کپی کنید.


ارتباط

راه های مختلفی برای اتصال دستگاه کپی به رایانه وجود دارد. اگر فقط یک کامپیوتر دارید، استفاده از USB بهترین راه برای ایجاد این اتصال است. اما اگر بخواهیم این ارتباط را بین تعداد زیادی از کاربران و کامپیوترها برقرار کنیم، باید با اتصال پورت LAN کابل اینترنت یک شبکه ایجاد کنید و از طرفی کابل را به یکی از پورت های باز سوئیچ شبکه خود وصل کنید.


ظرفیت کاغذ

ظرفیت سینی کاغذ کپی بسته به اندازه و مدل دستگاه متفاوت است. به عنوان مثال: شارپ AR-7024DN دارای ظرفیت استاندارد 350 برگ است که 250 برگ در سینی دستگاه و 100 برگ در کارتریج های داخلی قرار می گیرد. در حالت حداکثر ظرفیت دستگاه 1850 برگ است که 350 برگ آن در سینی اصلی قرار می گیرد و ظرفیت هر کارتریج داخلی 500 برگ می باشد.



کیفیت چاپ (رزولوشن)

DPI (نقطه در هر اینچ)، به اندازه یا چگالی نقاطی که دستگاه های کپی در یک اینچ مربع قرار می دهند اشاره دارد. در واقع این مفهوم به کیفیت و وضوح دستگاه چاپ مربوط می شود. DPI بالاتر به معنای کیفیت چاپ بالاتر در سند شما است. برای فتوکپی، رزولوشن 600x600 را می توان یکی از بهترین ها در نظر گرفت. با این حال، نمونه هایی مانند دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 3518A وجود دارد که عملکرد بسیار خوبی با کیفیت چاپ 600 x 2400 dpi دارد.


دستگاه کپی توشیبا

سرعت چاپ

یکی از عوامل مهمی که می توان برای ارزیابی عملکرد دستگاه کپی در نظر گرفت، سرعت چاپ دستگاه است که به PPM معروف است. هنگام خرید چاپگر، مطمئن شوید که دستگاه سریعی را انتخاب کنید که متناسب با تجارت و گردش کار شما باشد. برای این منظور قبل از خرید، تخمین واقع بینانه ای از حجم کپی روزانه خود داشته باشید تا تصمیم درستی بگیرید.

دستگاه هایی با سرعت چاپ بین 25 تا 40 صفحه در دقیقه از بهره وری بالایی برخوردار هستند. Toshiba e-STUDIO 4518A با سرعت 45 صفحه در دقیقه یکی از سریع ترین ها در کلاس خود است.


افزایش دادن

قابلیت بزرگنمایی تصاویر کپی شده از دیگر ویژگی های خوب و بسیار کاربردی دستگاه های کپی است. تغییر اندازه سند از 25% به 400% یکی از ویژگی های مشترک این دستگاه ها می باشد.


حافظه

اکثر این دستگاه ها باید نوعی حافظه داخلی برای ذخیره مقادیر زیادی اسناد داشته باشند. حافظه رم این دستگاه ها می تواند از 256 مگابایت تا 2 گیگابایت باشد. اگر تعداد اسناد و عکس های چاپ شده شما زیاد است و تعداد کاربران دستگاه زیاد است، خرید دستگاهی با حافظه زیاد را به شما توصیه می کنیم. زیرا در این صورت سرعت دستگاه برای پردازش کار افزایش می یابد.


نمایشگر (LCD)

صفحه نمایش کپی صفحه ای با مجموعه ای از دکمه های از پیش ساخته شده است که دستورات رایج را ارائه می دهد. کیفیت این نمایشگر و وجود دکمه های اصلی روی آن از دیگر مواردی است که در خرید دستگاه کپی باید به آن توجه کنید.


صفحه کپی

زمان گرم شدن واحد

حداقل زمان گرمایش دستگاه بخشی از ظرفیت تولید در نظر گرفته می شود. زیرا این مشکل یکی از دغدغه های کاربران این دستگاه ها می باشد. امروزه ماشین آلات باکیفیت به گونه ای طراحی شده اند که زمان این فرآیند را به حداقل برسانند و هنگام خرید به چنین ماشین هایی نیاز دارید.



2 نمونه از بهترین برندهای دستگاه کپی موجود در بازار

انتخاب دستگاه کپی مناسب برای کسب و کار شما ممکن است مدتی طول بکشد. اما با دانستن نیازهای خود و ارزیابی مدل های مختلف موجود در بازار، می توانید گزینه های خود را محدود کنید. در این قسمت به معرفی دو برند شارپ و توشیبا می پردازیم که دو نمونه از بهترین دستگاه های کپی موجود در بازار هستند:

دستگاه کپی تیز

اگرچه شارپ بیشتر به خاطر تلویزیون ها و مانیتورهایش شناخته می شود، اما این برند در صنعت چاپ نیز بسیار فعال است. شارپ کپی گردش کار را با صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی ساده می کند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با کشیدن صفحه نمایش، فایل ها را ویرایش و مرتب کنند.

قابلیت اطمینان بالا، رابط کاربر پسند و عملکرد عالی دستگاه های کپی شارپ از جمله مزایایی است که این دستگاه ها را به گزینه ای عالی برای صاحبان مشاغل کوچک نیز تبدیل می کند.



کپیادورا و چمن

توشیبا یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در ژاپن است. محصولات نوآورانه این برند به طور مداوم سطح صنعت را بالا می برند: پلت فرم های سفارشی سازی منحصر به فرد و گزینه های چاپ قابل پاک شدن. سفارشی‌سازی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا جریان کار اسناد را ساده‌سازی کرده و بهره‌وری را افزایش دهند.

دستگاه های کپی توشیبا به دلیل قابلیت اطمینان بالا و توانایی انجام کارهای مختلف با سرعت معقول همواره مورد تحسین و پذیرش کاربران قرار گرفته اند. این برند خود را به عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست معرفی می کند که متعهد به تولید محصولات پایدار و کاهش مواد مضر در فرآیند تولید خود است.



آخرین کلمه

امیدواریم این راهنمای خرید تفکیکی برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت یک ناوشکن باکیفیت، قیمت مناسب، گارانتی خوب و خدمات فروش خوب، فروشگاه فروش آوای فرهنگ آریا را در لینک زیر مشاهده کنید و با بهترین و بهترین همکاران ما تماس بگیرید. تجهیزات قابل اعتماد موجود در بازار بازار را انتخاب کنید.
 

رفرنس مقاله:  https://avafarhang.com/



برچسب ها : ,
 
Blogtez