تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 


چرا برخی افراد بهار یا تابستان را مناسب تر می دانند؟

وقتی صحبت از بهترین زمان برای مراجعه به کلینیک کاشت مو می شود، اتفاق نظر کلی این است که ماه های گرمتر بهترین هستند. بسیاری از مردم برای دریافت خدمات به کلینیک های دور از محل زندگی خود سفر می کنند. رفتن در فصل گرم راحت تر از زمستان است.

همچنین، زمستان فصل مناسبی برای استراحت و استراحت از کار است. اگر می خواهید برای بهبود پوست سر خود از محل کار مرخصی بگیرید، طبیعی است که در تابستان به این کار فکر کنید. اگر بچه دارید، این زمان خوبی است زیرا مجبور نیستید آنها را در دوران نقاهت به مدرسه ببرید.


 

آیا واقعا تابستان بهترین فصل برای کاشت مو است؟

اگرچه هیچ گونه منع مصرفی برای کاشت مو در تابستان وجود ندارد، اما قطعا بهترین زمان نیست. این فصل باعث از بین رفتن رشد مو نمی شود، اما می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در زمینه بازسازی شود.

در تابستان بیشتر عرق می کنیم که می تواند روند بهبودی را کمی دشوارتر کند. برای جلوگیری از مشکل ساز شدن باکتری های عرق، باید ناحیه درمان را بیشتر تمیز کنید و از فعالیت هایی که باعث تعریق می شود خودداری کنید.

شما همچنین باید مراقب اشعه های خورشید باشید. زیرا پوست سر شفابخش شما نباید در معرض اشعه های مضر UV قرار گیرد. کاشت مو در تابستان بد نیست. اما به یاد داشته باشید که بیشتر روز را در داخل خانه و در هوای خنک بمانید.


بهترین فصل کاشت مو زمستان است

فعالیت های اجتماعی ما در طول زمستان تغییر می کند. ما بیشتر در داخل خانه هستیم تا بیرون، ورزش یا شنا کنیم. پوشیدن کلاه از سر شما در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند که می تواند به فولیکول های جدید مو آسیب برساند. در زمستان لازم نیست نگران این موضوع باشید. زمستان بهترین زمان برای استفاده از مو است. چون در زمستان هوا معتدل یا سرد است و ما خیلی جوان نیستیم.

همه اش به تو بستگی دارد

تصمیم نهایی با شماست، و اگر دستورالعمل‌های پزشک خود را دنبال کنید و به مراقبت‌های پس از کاشت خود پایبند باشید، وقتی این کار را انتخاب می‌کنید، تأثیر زیادی بر بهبودی شما نخواهد داشت. انتخاب یک پزشک خوب مهمتر از انتخاب زمان مناسب است. شما می توانید با انتخاب یک پزشک مجرب، ماهر و خبره، کاشت مو را با نتایج خوب انجام دهید


روش کاشت مو
 

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. همه این روش ها یک قانون دارند: کاشت مجدد موهای اهدایی از ناحیه اهداکننده (ریزش یا ریزش مو) به ناحیه گیرنده (بانک مو).

با کمک پزشک و بیمار با توجه به میزان طاسی، نوع مو و انتظارات بیمار بهترین روش کاشت مو را انتخاب می کنند.

کاشت مو به روش FUT: FUT (پیوند فولیکولی) روشی است که شامل بریدن نواری از پوست سر به قطر 1.5 تا 2 سانتی متر و عرض 15 تا 25 سانتی متر است. سپس پوست سر به قسمت های فولیکولی که دارای 1 تا 4 تار مو است تقسیم می شود و دوباره در نواحی طاس پیوند می زنند. این روش FUT در شش مرحله انجام می شود.

کاشت موی دستی FUE: کاشت موی دستی FUE (استخراج واحد فولیکولی) روشی برای کاشت مو است که در آن فولیکول‌ها یک به یک با پانچ از بانک مو برداشته می‌شوند و مجدداً در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند. FUE در شش مرحله انجام می شود.

کاشت موی رباتیک FUE: کاشت موی رباتیک FUE روشی است که با استفاده از ابزارهای پزشکی پیشرفته به صورت خودکار با دقت بالا و در مدت زمان کوتاهی اقدام به کاشت گرافت می کند. فولیکول های موی یک فرد برای پیوند با توجه به شکلی که ربات ترسیم می کند جمع آوری می شود.

کاشت مو DHI: کاشت مو DHI (کاشت مستقیم مو) یکی از بهترین روش های FUE دستی است. تفاوت این است که روش DHI پیوندها را با قلم تزریق با سیستم سوزن و پیستون روی پوست سر دوباره کاشت می کند.

اما در تمام این روش ها نتیجه نهایی 6 ماه تا یک سال فاش نمی شود. میانگین رشد مو 8 میلی متر تا 1 سانتی متر در ماه است
 

 

روش های کاشت مو هفته به هفته

اگر تصمیم به کاشت مو دارید، به خاطر داشته باشید که نتایج شما با گذشت زمان تغییر می کند و بهبود می یابد. متأسفانه نمی توانید این کار را انجام دهید و موهایتان پر شده است. شما باید به پوست سر خود فرصتی برای بهبودی بدهید و به موهای جدید فرصت رشد و ترمیم خود بدهید. توصیه می شود که نتایج کاشت موی خود را به صورت هفتگی و ماهانه بررسی کنید تا ایده بهتری در مورد انتظارات کاشت مو داشته باشید.



14 روز اول پس از کاشت مو

دو هفته اول به وضوح در دستورالعمل های پس از کاشت توضیح داده شده است. باید بدانید که در 14 روز اول به موهای خود دست نزنید. متأسفانه، ما می دانیم که اینجا جای خواب نیست، اما در چند روز اول، دست زدن به موهای شما مهم است. پس از آن زمان شروع شستشو پس از استفاده است.پزشک شما را در مورد نحوه انجام این کار و محصولاتی که باید استفاده کنید راهنمایی می کند.

پس از 7-10 روز، پیوندهای کاشته شده تقویت می شوند. یعنی با لمس حذف نمی شوند. اما مراقب باشید سر خود را نخارانید. از روز هفتم در صورت لزوم باید کلاه لبه پهن بپوشید. در این 14 روز، شنای زیاد، فعالیت های شدید یا ورزش ممنوع است.



15-30 روز - دو هفته - یک ماه پس از کاشت مو

پس از حدود دو تا سه هفته، پوست سر شما به شکل قبلی خود باز می گردد. البته با کمی قرمزی و پوسته پوسته شدن همراه است و به همین دلیل است که بسیاری از مراجعین دو هفته بعد از کاشت مو به تعطیلات می روند. اگر در این مدت دچار ریزش مو شدید نگران نباشید، کاملا طبیعی است.



یک تا سه ماه پس از کاشت مو

در این دوره، ریزش موی بیشتری در نواحی انتقال مو رخ می دهد. طبیعی است که این یک نگرانی است، اما نگران نباشید. این یک فرآیند طبیعی برای این فرآیند است، اما ما می دانیم که می تواند توسط ترس ایجاد شود. به خصوص اگر انتظارش را ندارید. بنابراین، آگاهی از تمام مراحل مختلف رشد مو و آگاهی از آماده سازی کامل و نتایج بسیار مهم است. پس از سه ماه، موهای جدید شروع به رشد می کنند و این روند تا این زمان ادامه دارد.

سه تا شش ماه پس از کاشت مو

بعد از سه یا چهار ماه شاهد افزایش سرعت رشد مو خواهید بود. پس از شش ماه، نیمی از نتایج مشخص می شود. نتایجی که رویای آنها را داشتید در حال نشان دادن هستند.



شش تا دوازده ماه پس از کاشت مو

این دوره یک دوره جالب دیگر است. زیرا در این شش ماه موها به طور مداوم رشد می کنند و هر ماه ضخیم تر و قوی تر می شوند.

پس از دوازده ماه، شما باید برای بررسی ناحیه ایمپلنت و بررسی نتایج به پزشک مراجعه کنید. اگرچه نتایج نهایی 18 ماه طول کشید تا ظاهر شود. در سال اول، ممکن است نیاز به امتحان باشد. بنابراین در دسترس است.



12-18 ماه بعد از مو

این دوره آخرین مرحله رشد مو است و زمان مشاهده نتایج نهایی کاشت مو می باشد. موها ضخیم تر، بلندتر و قوی تر می شوند. نتایج نهایی در قسمت جلویی سر 15-12 ماه پس از کاشت مشخص می شود. در تاج، نتایج نهایی پس از 18-20 ماه مشخص می شود.
 

ادامه مطلب: https://payju.ir/content/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز 



برچسب ها : ,
 
Blogtez