تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خبر

 


شاید اولین سوالی که برای به دست آوردن زیبایی و زیبایی طبیعی مطرح می شود این باشد که چگونه کرم پودر مناسب برای نوع پوستی که به خوبی روی آن می نشیند انتخاب کنیم؟ با توجه به تنوع رنگ و انواع کرم پودرهای موجود در بازار، انتخاب کرمی که متناسب با نیاز پوست شما باشد می تواند یک چالش واقعی باشد.

کرم صورت یکی از محصولات آرایشی است که نقش مهمی در داشتن چهره ای رویایی و بی عیب و نقص دارد اما اگر در انتخاب نوع آن اشتباه کنید می تواند نتایج بهتری داشته باشد.

6 نکته اساسی برای انتخاب کرم پودر مناسب

به همین دلیل بهتر است قبل از خرید کرم پودر کمی تحقیق کنید تا نوع پوست خود را بشناسید. اگر به دنبال چهره ای طبیعی و زیبا هستید، اولین قدم انتخاب کرم پودر مناسب است. برای راهنمایی های مفید برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

6 نکته مهم برای انتخاب کرم پودر مناسب

هدف از زیرسازی این است که پوست را صاف و یکدست کند و به خوبی روی صورت بنشیند بدون اینکه ظاهری کیک به شما بدهد. برای داشتن آرایش طبیعی به نکات زیر توجه کنید.

1) نوع پوست خود را بشناسید

در نظر گرفتن نوع پوست شما ممکن است مهمترین گام برای کمک به انتخاب فرمول کرم پودری باشد که انتخاب می کنید. برای انتخاب کرم پودر مناسب ابتدا باید نیازها و نیازهای پوست خود را بشناسید.

پوست چرب

اگر پوست چرب دارید باید از کرم پودر پنکیک یا کرم پودر مایع بدون روغن استفاده کنید. این محصولات حاوی پودرهایی هستند که چربی را جذب کرده و پوستی صاف و مات به شما می دهند. کرم پودرهای حاوی مواد معدنی نیز برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند، زیرا ذرات خشک آن به جذب رطوبت اضافی و جلوگیری از درخشندگی بیش از حد پوست کمک می کند.

پائو ماگو

اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع یا استیک مرطوب کننده استفاده کنید. پودر کرمی با بافت کرمی پوست را مرطوب می کند و قدرت پوشانندگی بالایی دارد.
 

پوست مختلط

اگر یک قسمت از پوست شما چرب و قسمت دیگر خشک است، باید بدانید که پوست شما از نوع مختلط است و متأسفانه هر دو نوع با مشکلات پوستی مواجه هستید. در این مواقع بهتر است از هر دو نوع کرم (پوست خشک و چرب) استفاده شود و از استفاده از کرم های غنی از روغن یا نرم خودداری شود.

پوست حساس

در انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست های حساس و مستعد آکنه باید دقت بیشتری داشته باشید. بهتر است از استفاده از محصولاتی با ترکیبات خاص مانند الکل، عطرها، اسانس ها و رایحه هایی که پوست را تحریک می کنند خودداری کنید. همچنین از محصولات حاوی پارافین و روغن‌های نفتی مانند گلیسیرین، وازلین و پودر تالک اجتناب کنید.

انواع پوست مناسب برای کرم پودر

2) رنگ کرم پودر را با رنگ پوست هماهنگ کنید

چگونه می توانید زیرسازی مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید؟ بهترین راه برای تعیین اینکه آیا رنگ کرم پودر برای پوست شما مناسب است یا خیر، آزمایش آن بر روی گردن یا خط فک است. سایه مناسب کرم پودر به طور یکنواخت با رنگ پوست شما ترکیب می شود و شما را رنگ پریده یا کدر نشان نمی دهد.

اگر بعد از زدن کرم پودر پوست شما سفید یا تیره مانند گچ شد، باید بدانید که در انتخاب کرم پودر اشتباه کرده اید. دو رنگ کرم پودر یکی برای زمستان و یکی برای تابستان امتحان کنید و از ترکیب این دو رنگ مختلف نترسید، زیرا رنگ پوست در طول سال تغییر می کند و در نواحی مختلف صورت می تواند متفاوت باشد. اگر در مورد رنگ فونداسیون خود مطمئن نیستید، بهتر است از سایه تیره تر استفاده کنید، زیرا رنگ های روشن اغلب مصنوعی و گچی به نظر می رسند.

رنگ کرم پودر را با رنگ پوست هماهنگ کنید

3) کاغذ دیواری یا رنگ پوست را تنظیم کنید

وقتی بدون آرایش به پوست خود نگاه می کنید، روی طلایی (زرد) یا صورتی (صورتی) بودن پوست خود تمرکز کنید. اگر ته رنگ طلایی دارید، ته رنگ شما گرم است و اگر صورتی است، احتمالاً پوست شما خنک است. اگر رنگ پوست شما ترکیبی از هر دو رنگ است، پس رنگ پوست شما خنثی است

راه دیگر برای تشخیص نوع اندرتون رنگ رگ ها است. اگر رگ ها آبی یا بنفش هستند، پوست شما سرد و اگر رگ ها سبز هستند، پوست شما گرم است. پس از شناسایی نوع ته رنگ، نوبت به انتخاب کرم پودر مناسب می رسد. وقتی رنگ پوست خود را تعیین می کنید، خرید یک کرم پودر خوب آسان است. اکثر کرم پودرهای موجود در بازار دارای مارک های سرد یا گرم آندرتون هستند.

برداشت شده از: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/



برچسب ها : ,
 
Blogtez